Zonder Boogerd en zonder Rasmussen op de loonstrook kunnen ze zeker zo'n man aantrekkenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 02:13 schreef Mika25 het volgende:
Ik denk niet dat het realistisch is om te denken dat Rabobank een kopman van het kaliber Klöden, Cunego, diLuca, Schleck of Kacheckin kan aantrekken. Die kosten veels te veel geld, en vergeet niet dat Leipheimer en Menchov ook niet de absolute top waren toen ze bij Rabobank kwamen.
en schleck niet?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:57 schreef Burghardt het volgende:
Jammer dat dat op Schleck na dopinggevallen in wording zijn.
oef, evans hoeft absoluut nietquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:28 schreef Kozzmic het volgende:
Als ze echt een topper willen hebben, dan zou ik Menchov lozen en Evans of Klöden proberen aan te trekken. Maar ze zouden ook kunnen gaan voor een Devolder of Danielson die wellicht wegens het overschot aan goede ronderenners los te weken zijn van Discovery. Ik vind daarbij dat men moet streven naar zes of zeven Nederlanders in het Tourteam. Dus Flecha, Freire, een buitenlandse kopman en daaromheen renners als Dekker, Moerenhout, Posthuma, de Groot, eventueel Eltink, hopelijk Tankink, Weening en in de toekomst Gesink.
Soms heb je geen keus. Als van je drie mannen er 1 stopt, 1 ontslagen word en de ander als een natte krant rijd heb je een flink gat in je team. Das eventueel niet zomaar in 1 keer op te vullen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:39 schreef rubbereend het volgende:
ik snap trouwens niet wat mensen hier zien in een overbruggingsjaar. De rabobank betaald geen 12 miljoen om eens een jaartje wat minder in de kijker te rijden..
Klöden zal geen interesse hebben, Rabobank is gewoon te streng met de doping regels. Hij zal wel naar een Spaans of Italiaans team gaan als Astana er mee ophoudt.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:27 schreef sitting_elfling het volgende:
oef, evans hoeft absoluut niet![]()
Kloden lijkt me wel een goede optie!
Contract loopt toch af? En gezien de onkunde van Rabo dat ze in Ardila niet het talent erkennen dat hij beter is in eendagswedstrijden dan in rondes is het maar beter voor hem dat hij weggaat.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:00 schreef Ericr het volgende:
Ze hebben Ardila toch al, case closed.
vdb had anders ook klasse, en kunnen nu niet zeggen dat die man kwa prestaties een goeie deal is tegenwoordig. (wel zo dat ie publiciteitsgewijs de grootste benaderd :p)quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:21 schreef Ericr het volgende:
Tja Rabo zag ook het talent van de beste klimmer van Nederland niet in. Ardila moeten ze gewoon de tijd geven, klasse verloochtent zich niet.
Het talent wel, zijn testresultaten zijn die van een potentieel TDF winnaar maarja je kan niet eeuwig geduld hebbenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:21 schreef Ericr het volgende:
Tja Rabo zag ook het talent van de beste klimmer van Nederland niet in. Ardila moeten ze gewoon de tijd geven, klasse verloochtent zich niet.
Rabo lijkt me beter. Als ie zo goed is als vorig jaar dan is een Tourplek ook gegarandeerd.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:38 schreef Steven184 het volgende:
Misschien Karsten Kroon volgend jaar als kopman in de voorjaarsklassiekers. Hij weet het nog niet wat hij gaat doen, CSC of Rabo.
kroon is geen winnaar, kroon is een veredelde boogerd. Tis een superknecht voor in de voorjaarsklassiekers, maar dan moeten we wel een uitgesproken kopman daar voor hebben.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:41 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Rabo lijkt me beter. Als ie zo goed is als vorig jaar dan is een Tourplek ook gegarandeerd.
Begin volgend seizoen is Kroon al weer 32. Niet echt een leeftijd om nog grote sprongen te maken, al kan hij nog wat aan effectiviteit winnen. Kroon mist gewoon teveel om op een niveau als een Boogerd te opereren. Als schaduwkopman functioneert hij prima, maar Rabobank heeft nu jonge jongens die in die rol wel naar de absolute top kunnen toegroeien.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:32 schreef rubbereend het volgende:
Kroon is naar een rol als winnaar toe aan het groeien, hij heeft een redelijke sprint en wordt nog elk jaar sterker. In 2005 reed hij in bijna alle voorjaarsklassiekers vooraan.
had het niet beter kunnen zeggen!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:02 schreef mbn het volgende:
[..]
Begin volgend seizoen is Kroon al weer 32. Niet echt een leeftijd om nog grote sprongen te maken, al kan hij nog wat aan effectiviteit winnen. Kroon mist gewoon teveel om op een niveau als een Boogerd te opereren. Als schaduwkopman functioneert hij prima, maar Rabobank heeft nu jonge jongens die in die rol wel naar de absolute top kunnen toegroeien.
Als Rabobank na dit seizoen iemand haalt voor het kopmanschap, voor de klassiekers of de grote rondes, dan zal dat absolute top moeten zijn. Anders krijg je heibel in de tent doordat de jongelingen moeten werken voor iemand die te vaak faalt.
Als dat zou gebeuren, dan mogen er nog wel wat meer renners meekomenquote:Op zondag 5 augustus 2007 17:09 schreef rubbereend het volgende:
mocht Bruyneel komen dan kan Contador meekomen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |