abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52012057
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 02:13 schreef Mika25 het volgende:
Ik denk niet dat het realistisch is om te denken dat Rabobank een kopman van het kaliber Klöden, Cunego, diLuca, Schleck of Kacheckin kan aantrekken. Die kosten veels te veel geld, en vergeet niet dat Leipheimer en Menchov ook niet de absolute top waren toen ze bij Rabobank kwamen.
Zonder Boogerd en zonder Rasmussen op de loonstrook kunnen ze zeker zo'n man aantrekken en Menchov nog gewoon aanhouden. Rabobank is één van de ploegen met het hoogste budget, dus als zij het niet kunnen dan kan (bijna) niemand het.
  woensdag 1 augustus 2007 @ 10:57:57 #202
178990 Burghardt
Gent-Wevelgem
pi_52012235
Jammer dat dat op Schleck na dopinggevallen in wording zijn.
Yeasayer - Wait for the Summer
pi_52012595
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 10:57 schreef Burghardt het volgende:
Jammer dat dat op Schleck na dopinggevallen in wording zijn.
en schleck niet?
  woensdag 1 augustus 2007 @ 11:14:14 #204
178990 Burghardt
Gent-Wevelgem
pi_52012701
In ieder geval niet een renner waar een sterke dopinggeur aan hangt.
Yeasayer - Wait for the Summer
pi_52014697
Als ze echt een topper willen hebben, dan zou ik Menchov lozen en Evans of Klöden proberen aan te trekken. Maar ze zouden ook kunnen gaan voor een Devolder of Danielson die wellicht wegens het overschot aan goede ronderenners los te weken zijn van Discovery. Ik vind daarbij dat men moet streven naar zes of zeven Nederlanders in het Tourteam. Dus Flecha, Freire, een buitenlandse kopman en daaromheen renners als Dekker, Moerenhout, Posthuma, de Groot, eventueel Eltink, hopelijk Tankink, Weening en in de toekomst Gesink.
pi_52019234
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 12:28 schreef Kozzmic het volgende:
Als ze echt een topper willen hebben, dan zou ik Menchov lozen en Evans of Klöden proberen aan te trekken. Maar ze zouden ook kunnen gaan voor een Devolder of Danielson die wellicht wegens het overschot aan goede ronderenners los te weken zijn van Discovery. Ik vind daarbij dat men moet streven naar zes of zeven Nederlanders in het Tourteam. Dus Flecha, Freire, een buitenlandse kopman en daaromheen renners als Dekker, Moerenhout, Posthuma, de Groot, eventueel Eltink, hopelijk Tankink, Weening en in de toekomst Gesink.
oef, evans hoeft absoluut niet
Kloden lijkt me wel een goede optie!
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_52019641
Ik zou wachten met het lozen van Menchov tot na de Vuelta. Laat hem daar eerst maar proberen te pieken. Twee jaar geleden zonder team (Rabo van toen kon geen team heten) toch mooi 2e (en dus 1e) geworden. En ik kan me nu niet iemand voor de geest halen die de ideale nieuwe kopman van de Rabo wordt, maar zolang die maar geen einzelganger is.
It takes two to lie: One to lie and one to listen (Homer J. Simpson)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 1 augustus 2007 @ 16:39:45 #208
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_52021108
ik snap trouwens niet wat mensen hier zien in een overbruggingsjaar. De rabobank betaald geen 12 miljoen om eens een jaartje wat minder in de kijker te rijden..
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 1 augustus 2007 @ 17:34:34 #209
175900 Lann555
Spider Jerusalem
pi_52022445
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 16:39 schreef rubbereend het volgende:
ik snap trouwens niet wat mensen hier zien in een overbruggingsjaar. De rabobank betaald geen 12 miljoen om eens een jaartje wat minder in de kijker te rijden..
Soms heb je geen keus. Als van je drie mannen er 1 stopt, 1 ontslagen word en de ander als een natte krant rijd heb je een flink gat in je team. Das eventueel niet zomaar in 1 keer op te vullen.
I hate it here
pi_52024306
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 15:27 schreef sitting_elfling het volgende:
oef, evans hoeft absoluut niet
Kloden lijkt me wel een goede optie!
Klöden zal geen interesse hebben, Rabobank is gewoon te streng met de doping regels. Hij zal wel naar een Spaans of Italiaans team gaan als Astana er mee ophoudt.

Evans hoeft voor mij ook niet, een van de meest saaie renners op aarde, net als Leipheimer geboren om te volgen, niet om te leiden...
pi_52034063
Ze hebben Ardila toch al, case closed.
pi_52037962
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 01:00 schreef Ericr het volgende:
Ze hebben Ardila toch al, case closed.
Contract loopt toch af? En gezien de onkunde van Rabo dat ze in Ardila niet het talent erkennen dat hij beter is in eendagswedstrijden dan in rondes is het maar beter voor hem dat hij weggaat.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_52038635
Tja Rabo zag ook het talent van de beste klimmer van Nederland niet in. Ardila moeten ze gewoon de tijd geven, klasse verloochtent zich niet.
pi_52040020
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 10:21 schreef Ericr het volgende:
Tja Rabo zag ook het talent van de beste klimmer van Nederland niet in. Ardila moeten ze gewoon de tijd geven, klasse verloochtent zich niet.
vdb had anders ook klasse, en kunnen nu niet zeggen dat die man kwa prestaties een goeie deal is tegenwoordig. (wel zo dat ie publiciteitsgewijs de grootste benaderd :p)
pi_52041768
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 10:21 schreef Ericr het volgende:
Het talent wel, zijn testresultaten zijn die van een potentieel TDF winnaar maarja je kan niet eeuwig geduld hebben
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_52068841
Misschien Karsten Kroon volgend jaar als kopman in de voorjaarsklassiekers. Hij weet het nog niet wat hij gaat doen, CSC of Rabo.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 11:41:42 #217
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_52068935
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 11:38 schreef Steven184 het volgende:
Misschien Karsten Kroon volgend jaar als kopman in de voorjaarsklassiekers. Hij weet het nog niet wat hij gaat doen, CSC of Rabo.
Rabo lijkt me beter. Als ie zo goed is als vorig jaar dan is een Tourplek ook gegarandeerd.
pi_52072757
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 11:41 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Rabo lijkt me beter. Als ie zo goed is als vorig jaar dan is een Tourplek ook gegarandeerd.
kroon is geen winnaar, kroon is een veredelde boogerd. Tis een superknecht voor in de voorjaarsklassiekers, maar dan moeten we wel een uitgesproken kopman daar voor hebben.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 3 augustus 2007 @ 16:32:56 #219
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_52077187
Kroon is naar een rol als winnaar toe aan het groeien, hij heeft een redelijke sprint en wordt nog elk jaar sterker. In 2005 reed hij in bijna alle voorjaarsklassiekers vooraan.
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_52077996
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 16:32 schreef rubbereend het volgende:
Kroon is naar een rol als winnaar toe aan het groeien, hij heeft een redelijke sprint en wordt nog elk jaar sterker. In 2005 reed hij in bijna alle voorjaarsklassiekers vooraan.
Begin volgend seizoen is Kroon al weer 32. Niet echt een leeftijd om nog grote sprongen te maken, al kan hij nog wat aan effectiviteit winnen. Kroon mist gewoon teveel om op een niveau als een Boogerd te opereren. Als schaduwkopman functioneert hij prima, maar Rabobank heeft nu jonge jongens die in die rol wel naar de absolute top kunnen toegroeien.

Als Rabobank na dit seizoen iemand haalt voor het kopmanschap, voor de klassiekers of de grote rondes, dan zal dat absolute top moeten zijn. Anders krijg je heibel in de tent doordat de jongelingen moeten werken voor iemand die te vaak faalt.
pi_52078981
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 17:02 schreef mbn het volgende:

[..]

Begin volgend seizoen is Kroon al weer 32. Niet echt een leeftijd om nog grote sprongen te maken, al kan hij nog wat aan effectiviteit winnen. Kroon mist gewoon teveel om op een niveau als een Boogerd te opereren. Als schaduwkopman functioneert hij prima, maar Rabobank heeft nu jonge jongens die in die rol wel naar de absolute top kunnen toegroeien.

Als Rabobank na dit seizoen iemand haalt voor het kopmanschap, voor de klassiekers of de grote rondes, dan zal dat absolute top moeten zijn. Anders krijg je heibel in de tent doordat de jongelingen moeten werken voor iemand die te vaak faalt.
had het niet beter kunnen zeggen!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 5 augustus 2007 @ 17:09:27 #222
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_52121383
mocht Bruyneel komen dan kan Contador meekomen
DeLuna vindt me dik ;(
  maandag 6 augustus 2007 @ 00:09:14 #223
140245 base3ball
State Of Mind
pi_52131815
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 17:09 schreef rubbereend het volgende:
mocht Bruyneel komen dan kan Contador meekomen
Als dat zou gebeuren, dan mogen er nog wel wat meer renners meekomen
Everybody has a talent, most people just don't know what it is.
www.xi-online.nl
pi_52140924
En de DSC/USP-arts graag...
  maandag 6 augustus 2007 @ 16:02:50 #225
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_52142148
Géén kopman voor Team Rabobank.

Voorjaarsklassiekers en dagetappes, dat moet hun doel zijn.
Na de Tour zakt de interesse van de gemiddelde Nederlander voor het wielrennen toch tot het nulpunt dus daar hoeven ze zich ook niet druk over te maken.
Wie dit leest is gek
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')