omdat?hij is nog altijd niet betrapt op dope dus geen reden em te schorsenquote:Op zondag 29 juli 2007 21:48 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Die krijgt veel kans nog 2 jaar schorsing aan zijn broek van de UCI.![]()
Van wat ik heb gehoord is die Ardila ook zeer slecht begeleid bij Rabobank. Het management daar heeft er best een potje van gemaaktquote:Op zondag 29 juli 2007 23:20 schreef sitting_elfling het volgende:
het enige wat hij daadwerkelijk heeft gepresteerd is salvodelli aan de eindzege in de giro helpen toen simoni en consorte pleite waren. Ardila sleurde voor savoldelli op kop zodat hij net genoeg tijd over hield.
dat is niet de 1e keerquote:Op zondag 29 juli 2007 23:34 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Van wat ik heb gehoord is die Ardila ook zeer slecht begeleid bij Rabobank. Het management daar heeft er best een potje van gemaakt
Verrassendquote:Op zondag 29 juli 2007 23:34 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Van wat ik heb gehoord is die Ardila ook zeer slecht begeleid bij Rabobank. Het management daar heeft er best een potje van gemaakt
Wow ja! En die is ook nog jong toch?quote:Op zondag 29 juli 2007 23:49 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Verrassend![]()
Ik zou, als Rabo zijnde, erg op Astana letten. Kashechkin lijkt me een goede kopman.
Wel even rekening houden met het feit dat Astana misschien wel helemaal gedoped is... die Kashechkin zal een stukkie minder hard gaan dan nu het geval isquote:Op zondag 29 juli 2007 23:49 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Verrassend![]()
Ik zou, als Rabo zijnde, erg op Astana letten. Kashechkin lijkt me een goede kopman.
en dat lukte als nooit tevoren met rasmussen!quote:Op zondag 29 juli 2007 23:54 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wow ja! En die is ook nog jong toch?
Zou heel dat gezeik met Rasmussen en Menchov, 2 renners die ze maar 3 weken per jaar zien, ook hun beleid veranderen? Dus een andere manier van de ploeg managen? Ik vind het best vreemd, je neemt wel 9 poppetjes mee naar de Tour de France maar ze kennen elkaar niet eens en moeten dan ineens voor de ander die je niet eens kent je kapot rijden en alles opzij zetten.
Nah, Astana mag ook al niet starten in de Ronde van Duitsland dus of die ploeg nog een lang leven beschoren is....quote:Op zondag 29 juli 2007 23:55 schreef knoets het volgende:
Kasheshkin in 27, en ik denk te duur voor Rabobank.
er komen 2 enorme salarisposten vrij, Boogerd verdien boven het miljoen. En Rasmussen fietste ook niet voor een paar euroquote:Op zondag 29 juli 2007 23:55 schreef knoets het volgende:
Kasheshkin in 27, en ik denk te duur voor Rabobank.
Cunego vind ik ook wel wat voor de Rabo, hij kan via de Rabo een veel betere klassieker renner worden. Een soort nieuwe Boogerdquote:Op maandag 30 juli 2007 00:04 schreef Asskicker14 het volgende:
Mijn aanraders voor Rabobank:
- Cobo Acebo
- Amets Txurruka (Type Flecha, alleen veel beter bergop)
- Mauricio Soler (zal wel onmogelijk worden na zijn contractverlenging)
- Andy Schleck
- Frank Schleck
- Janez Brajkovic
- Andrey Kashechkin
- Saul Raisin (Talentvolle renner van Credit Agricole)
- Markus Fothen (Is deze Tour door het ijs gezakt, maar kan ook zijn dat hij gewoon een mindere seizoen heeft. Met de juiste begeleiding is dit een vaste top 10 rijder)
Cunego lijkt mij onhaalbaar, betwijfel of hij dat zelf wel wil, een Italiaan in Nederlandse dienst lijkt me ook iets wat niet vaak voorkomt.quote:Op maandag 30 juli 2007 00:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Cunego vind ik ook wel wat voor de Rabo, hij kan via de Rabo een veel betere klassieker renner worden. Een soort nieuwe Boogerd
tja Spanjaarden ook niet en die fietsen er nu 2, het zijn wel niet typische Spanjaarden......quote:Op maandag 30 juli 2007 00:09 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Cunego lijkt mij onhaalbaar, betwijfel of hij dat zelf wel wil, een Italiaan in Nederlandse dienst lijkt me ook iets wat niet vaak voorkomt.
In die categorie denk ik dan aan:quote:Op maandag 30 juli 2007 00:13 schreef TheVulture het volgende:
Ze zullen echt geen jonge kopman nemen, die zal Thomas Dekker alleen maar in de weg zitten, een ervaren man die 1 of 2 jaar meekan is logischer... die kan dan plaats maken voor Dekker
Doe dan maar geen 1.quote:Op maandag 30 juli 2007 00:24 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
In die categorie denk ik dan aan:
- Haimar Zubeldia
- Iban Mayo
- Michael Rogers
- Tadej Valjavec
als haalbare versterkingen.
Die jongeren zijn er alquote:Op maandag 30 juli 2007 00:27 schreef Elwood1802 het volgende:
Contador!
Nee, heb liever 2 personen erbij. Eén ouder iemand van een jaar of 28-30 en een jonge renner die zich samen met Dekker naar de top kan werken.
Heeft dit jaar heel aardig meegedaan om het klassement en deed het niet zoveel slechter dan Valverde.quote:
Mayo rijdt zo wisselvallig als het Nederlandse weer.quote:Op maandag 30 juli 2007 00:30 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Heeft dit jaar heel aardig meegedaan om het klassement en deed het niet zoveel slechter dan Valverde.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |