Gusev zat in een vroege vlucht en wist over te blijven. Daarachter zat een groot peleton dat de 26,5km lange klim praktisch gesloten afwerkte. In de laatste kilometer werd er nog even gekoerst en wat secondes gesprokkeld.quote:Op zondag 29 juli 2007 21:41 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
volgens mij wat het toch echt zwaarder hoor, anders blijft er echt niet zo'n kleine groep over
Die krijgt veel kans nog 2 jaar schorsing aan zijn broek van de UCI.quote:Op zondag 29 juli 2007 21:33 schreef Denewar het volgende:
Als de rooij weg is en rasmussen is gezuiverd, gewoon weer voor RAssie gaan ;-)
quote:Op zondag 29 juli 2007 21:45 schreef MichelWuyts het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Grimselpas
10% lijkt me toch niet niks?
mijn kaartje geeft gemiddeld 10% aan. Ik heb die hele etappe gezien hoor, maar bij de favorieten bleven er niet veel mensen over. En er zaten een aantal goede klimmers in de kopgroep. ff opzoeken wie er bij warenquote:Op zondag 29 juli 2007 21:47 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Gusev zat in een vroege vlucht en wist over te blijven. Daarachter zat een groot peleton dat de 26,5km lange klim praktisch gesloten afwerkte. In de laatste kilometer werd er nog even gekoerst en wat secondes gesprokkeld.
Even nagezocht: Er zat een stukje van 8% in. Maar voor de rest toch vooral rond de 4-5% dus niet echt zo lastig
Ik heb die etappe ook gezien en heb me doodgeergerd omdat er niets gebeurdequote:Op zondag 29 juli 2007 21:49 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
mijn kaartje geeft gemiddeld 10% aan. Ik heb die hele etappe gezien hoor, maar bij de favorieten bleven er niet veel mensen over. En er zaten een aantal goede klimmers in de kopgroep. ff opzoeken wie er bij waren
[img]quote:Op zondag 29 juli 2007 21:49 schreef Lann555 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Maar 1 lastig stukje van 8%. Hierdoor werd er nauwelijks gekoerst achter Gusev, waardoor hij voorop kon blijven.
Kloden was nog niet absolute top en Horner is ook een b-klimmer. Tis een goede prestatie van Gusev, maar hij red het echt niet in het hooggebergte. De Grimsel is gemiddeld 5%, weet ik zo goed als zeker. Wat niet wegneemt dat Gusev een mooie aanwinst kan zijn voor Rabo. Hij is altijd goed op Vlaamse wegen, waar Rabo wel wat versterking kan gebruiken. Plus hem en Flecha in 1 team voor Parijs-Roubaix is wel sterk.quote:Op zondag 29 juli 2007 21:55 schreef MichelWuyts het volgende:
Gusev wint zevende rit in Ronde van Zwitserland
Vladimir Gusev heeft de zevende etappe in de Ronde van Zwitserland (ProTour) gewonnen. Na 125,7 kilometer van Ulrichen naar Grimselpass had de 24-jarige Rus twee minuten voorsprong op de Amerikaan Christopher Horner. De Duitser Andreas Klöden finishte als derde op 2:37. De Rus Vladimir Efimkin (Caisse d'Epargne) blijft leider. (belga/dm)
dat lijken me toch geen kleintjes en er zaten ook nog andere aardige klimmers in die oorspronkelijke kopgroep
wat heeft rujano gepresteerd op 1 giro na?quote:Op zondag 29 juli 2007 23:12 schreef opgebaarde het volgende:
Menchov houden, Rujano kopen en Dekkertje lekker laten rijpen, er zit meer dan genoeg talent wat tot zeer grote hoogte kan groeien en waar de Rabobankploeg over een paar jaar een geweldig en vooral Nederlands team (wat wij, de Nederlandse doelgroep het liefste zien) kan opstellen in bijv. de Tour.
We zullen Boogie wel missen, mondeju, die heeft de afgelopen jaren wel gigantisch geknald voor de kopmannen, onmisbaar!
quote:Op zondag 29 juli 2007 23:15 schreef Nielsie_Cl het volgende:
Mauricio Ardila zou de perfecte man zijn![]()
Nah, is toch stukken jonger en werd hij niet in één adem genoemd in het rijtje met Dekker en Contador?quote:Op zondag 29 juli 2007 23:16 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
wat heeft rujano gepresteerd op 1 giro na?![]()
Zelfde als ardila trouwens.
nee, en het is met tot vandaag nog steeds onduidelijk waarom ze ardila gekocht hebbenquote:Op zondag 29 juli 2007 23:18 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nah, is toch stukken jonger en werd hij niet in één adem genoemd in het rijtje met Dekker en Contador?
Ardilla, heeft die tot nu toe ooit wat gepresteerd trouwens?
Een Jantje Boven in het team zorgt voor een groter zelfvertrouwen bij de rest van het team?quote:Op zondag 29 juli 2007 23:19 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
nee, en het is met tot vandaag nog steeds onduidelijk waarom ze ardila gekocht hebben![]()
Jan Boven is een goede knecht, maar niet voor het grote werk van rabo, jan boven komt beter uit zn klei als hij bij SKIL/SHIMANO zou fietsen.quote:Op zondag 29 juli 2007 23:20 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Een Jantje Boven in het team zorgt voor een groter zelfvertrouwen bij de rest van het team?
Zoals een Patrick Kluivert met één been ook beter tot zijn recht komt als spits op de bank bij FC de Heikneuters in plaats van bij PSV?quote:Op zondag 29 juli 2007 23:21 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Jan Boven is een goede knecht, maar niet voor het grote werk van rabo, jan boven komt beter uit zn klei als hij bij SKIL/SHIMANO zou fietsen.
yustemquote:Op zondag 29 juli 2007 23:23 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zoals een Patrick Kluivert met één been ook beter tot zijn recht komt als spits op de bank bij FC de Heikneuters in plaats van bij PSV?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |