Ze moeten me ook met U aansprekenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Voelde je je niet een soort moeder tussen al die jonge gassies daar?![]()
Laat het even weten als je het ultieme recept hebt gevondenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:49 schreef Stereotomy het volgende:
Ontopic weer
Ontbijt: elke dag wordt ie beter van structuur en smaak - Couscous met olfijolie, ui, hazelnoten, walnoten, amandelen, cashewnoten en rozijnen, kaneel, snufje zout en peper.
Lekker fluffy.
Poeh! Ik heb het niet zo precies afgemeten.. Ik had in elk geval tweehonderd gram goede, pure chocolade.. Ongeveer 30 gram roomboter, denk ik. Een scheut room en een eetlepel of twee aan fijne kristalsuiker.quote:
dat is al een goed begin, thnxquote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:41 schreef minilotje het volgende:
[..]
Poeh! Ik heb het niet zo precies afgemeten.. Ik had in elk geval tweehonderd gram goede, pure chocolade.. Ongeveer 30 gram roomboter, denk ik. Een scheut room en een eetlepel of twee aan fijne kristalsuiker.
Je moet maar gewoon een beetje proberen, je kunt altijd meer toevoegen als je de smaak of de substantie anders wilt.
Misschien iemand die een preciezer recept voor chocoladepasta heeft?
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:05 schreef BrauN het volgende:
Uit eten bij McDonald's met m'n vriendin.
Ga je heen dan ? Naar de mc net als braun of ?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:15 schreef Qwea het volgende:
vanille vlaik wist dat ik gisteren wat vergeten was! De boodschappen
Vanaaf niet bbq'en maar uit eten hoor ik net![]()
Ik weet niet naar welke ze wil, maar als ik haar was zou ik maar snel reserveren.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:20 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ga je heen dan ? Naar de mc net als braun of ?![]()
Ik gok op onbeperkt spareribs etenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:20 schreef skippy22 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:20 schreef skippy22 het volgende:
[..]
een wat?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:45 schreef ColdFeet het volgende:
En een minneolaHet was mn eerste en ik vond 'm friggin' lekker!
Een dat!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:15 schreef DarkElf het volgende:
[..]
een wat?
OT: glas cranberriesap met ijs
ah dat ga ik ook eens proberen!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:21 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Een dat!
Met ijs en wodka en triple sec en limoensap ook nog?
Jij was toch van de Cosmopolitans? Of was dat iemand anders?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:23 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ah dat ga ik ook eens proberen!
nee, nog niet, straks misschien wel (niet borrelen voor vijf uur he?)
that's mequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Jij was toch van de Cosmopolitans? Of was dat iemand anders?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |