fuck!quote:Op zondag 29 juli 2007 15:48 schreef Friedel_Crafts het volgende:
Hoe heet toch het o zo superbekende klassieke stuk dat Hans Liberg hier speelt op 3:09 tot 3:16? Zo irritant dat ik er niet op kan komen.
http://youtube.com/watch?v=x4EJ9wUUmMw
In de film is dat Billy Boyd, met The Steward Of Gondor.quote:Op zondag 29 juli 2007 15:52 schreef Seal_force het volgende:
ik zoek het nummer wat word gezongen in lord of the rings 3 door de jonge hobbit als die man in het kasteel aan het eten is en ze zoon en ze leger word afgemaakt, er is ook een bestaand nummer wat er op lijkt iemand een idee?![]()
Oke bedanktquote:Op zondag 29 juli 2007 15:55 schreef Muziekjunkie het volgende:
[..]
In de film is dat Billy Boyd, met The Steward Of Gondor.
Heb je linkje naar filmpje? Kan em ff niet vinden...quote:Op zondag 29 juli 2007 15:47 schreef Frumzel het volgende:
De muziek uit de Volkswagen Variant reclame (waar die vent z'n achterste deel van z'n VW probeert te verbergen, tegen uitlenen). Op de ster staat ie helaas niet en de site tvreclames.nl is uit de lucht...
Fifth Dimension - California Soulquote:Op zondag 29 juli 2007 17:19 schreef biggetje het volgende:
Help, ik zoek...
het nummer dat in de meest recente Wieckse reclame werd gebruikt. Op de website (www.wieckse.nl) is het nummer ook te horen, maar ik kan nergens de artiest en/of titel vinden.
http://www.adformatie.nl/images/21844.mpgquote:Op zondag 29 juli 2007 17:02 schreef kaassouffle het volgende:
[..]
Heb je linkje naar filmpje? Kan em ff niet vinden...
Draaien ze die rommel daar ook al? Zware Jongens vs. DJ Daroon - Jodeljumpquote:Op maandag 30 juli 2007 11:31 schreef michelc85 het volgende:
Net terug vanuit kreta
zoek een nummer wat daar veel gedraaid werd:
refrein is : hoempa hoempa , hoempa te te du
Ja, als je wat op hebt is het wel geinigquote:Op maandag 30 juli 2007 11:52 schreef Molluck het volgende:
[..]
Draaien ze die rommel daar ook al? Zware Jongens vs. DJ Daroon - Jodeljump
Je hoeft je post niet 3x te herhalen binnen 15 uur, we zien het vanzelf welquote:Op maandag 30 juli 2007 11:55 schreef BixLizarazu het volgende:
Ik ben op zoek naar een dance nummer. Het nummer wordt gebruikt in de TMF reclame van 'TMF op weg' 'Extrema Outdoor'. Kan iemand mij vertellen hoe dit nummer heet en wie de artiest is? Het nummer is zo heerlijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |