Verbieden is een vorm van repressie. Maar als mensen zelf niet (meer) kunnen relativeren, dan neem ik liever een voorzorgsmaatregel.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Verbieden is alles behalve preventief, daarnaast moet je dan weldegelijk gaan bepalen wat wel en niet mag en komt het uiteindelijk op censuur neer. Ik wil het overigens niet goed praten hoor, maar het probleem ligt meer bij de relativeringsvermogen van dat soort 'rappers' , dan bij de veschillende uitingen in de muziekstroming zelf.
Want die moorden meer?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:46 schreef JohnDope het volgende:
ik heb liever dat ze blanke-rappers verbieden.
Dus ook moord maar niet meer verbieden?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:50 schreef ScienceFriction het volgende:
Als je het verbiedt, dan gebeurt het niet meerZo werkt het al jaaaaren...
Rappen is JUIST een manier om het nare leven te relativeren, maar je hebt in de topic niet echt te kennen gegeven ook maar iets van het wereldje te kennen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:48 schreef EchtGaaf het volgende:
Verbieden is een vorm van repressie. Maar als mensen zelf niet (meer) kunnen relativeren, dan neem ik liever een voorzorgsmaatregel.
Nee omdat rappen alleen voor de mensen uit zwarte cultuur is. Je kan niet zomaar gaan rappen.quote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:51 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dus ook moord maar niet meer verbieden?![]()
Idd wel grappig te zien hoe EchtGaaf hier van alles over de rapscene denkt te weten terwijl het enige dat ie kent een paar clips op tv zijn.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:53 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Rappen is JUIST een manier om het nare leven te relativeren, maar je hebt in de topic niet echt te kennen gegeven ook maar iets van het wereldje te kennen.
EchtGaaf is toch een kloon van Zwambtenaar?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:00 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Idd wel grappig te zien hoe EchtGaaf hier van alles over de rapscene denkt te weten terwijl het enige dat ie kent een paar clips op tv zijn.![]()
Ik weet 1 ding; en dat is dat je niet zo maar kan gaan rappen en dat rap, gangster en crimineel moet zijn. Yieh!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:00 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Idd wel grappig te zien hoe EchtGaaf hier van alles over de rapscene denkt te weten terwijl het enige dat ie kent een paar clips op tv zijn.![]()
Zou kunnen, zou zouden iig prima samen een partij kunnen oprichtenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:01 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
EchtGaaf is toch een kloon van Zwambtenaar?
Even checken op registratiedatum is heel moeilijkquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:01 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
EchtGaaf is toch een kloon van Zwambtenaar?
Da's wel zo... en je mag gewoon woorden verzinnen, en bling dragen, en goeden tanden, en 'yo yo' zeggen en lekker grinden tege de billen van een lekkere negerin bitch...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:01 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik weet 1 ding; en dat is dat je niet zo maar kan gaan rappen en dat rap, gangster en crimineel moet zijn. Yieh!
Doe dan...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:05 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Even checken op registratiedatum is heel moeilijk
Tenzij je op een trailer park woont...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:09 schreef JohnDope het volgende:
Blanke Rappers zijn Neppers.
Ook nep.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:10 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Tenzij je op een trailer park woont...
Vanmij apart komt die witman van een andere planeet, het blijft nep.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:13 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ik bedoel een authentiek trailor park... met arme mensen en zo...
De overheid moet zo ver mogelijk bij Rap vandaan blijven. Zowel wat verbieden betreft, maar helemaal wat rappen betreft.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:17 schreef Hexagon het volgende:
Het lijkt me niet aan de overheid te bepalen wat echte rap is en wat niet![]()
De Donquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:17 schreef Hexagon het volgende:
Hoewel ik zie dit kabinet nog wle komen met gristelijk verantwoorde staatsrap
iik weet niet naar hoveel muziek soorten je luistert, maar er zijn genoeg muzieksoorten die netzo haatdragend en opruiend kunnen zijn voor mensen die het niet kunnen relativeren. Dat er een paar gasten zijn niet kunnen betekend niet dat er genoeg van die battles zijn waarbij er daarna niks gebeurt en het gewoon een leuke competitie is, maar nee nu worden er 2 moorden gepleegd en dan gooien ze het op zo'n battle. Je gaat toch geen podium dichtgooien als een een van de artiesten die opgetreden heeft met een druppeltje teveel op iemand doodrijd?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:48 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Verbieden is een vorm van repressie. Maar als mensen zelf niet (meer) kunnen relativeren, dan neem ik liever een voorzorgsmaatregel.
Er is nog genoeg "echte" hiphop te vinden.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:40 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Nou ja, veel rappers weten natuurlijk zelf ook niet waar de hiphopscene aanvankelijk uit voortgekomen is. Die Westcoast-rap met pimps en ho's en het neerhalen van persoonlijkheden heeft er uiteindelijk voor gezorgd dat hiphop aan zichzelf ten onder is gegaan. Terwijl het eigenlijk zo goed begon.
EchtGaaf wil iets doen aan die agressieve urban cultuur die uiteindelijk uit de West Coast-rap is voortgekomen. En die cultuur heeft trouwens weinig meer met relativering te maken, zie ook Hip-Hop is dead.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:53 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Rappen is JUIST een manier om het nare leven te relativeren, maar je hebt in de topic niet echt te kennen gegeven ook maar iets van het wereldje te kennen.
Saul Williams -- Coded Languagequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 01:32 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
EchtGaaf wil iets doen aan die agressieve urban cultuur die uiteindelijk uit de West Coast-rap is voortgekomen. En die cultuur heeft trouwens weinig meer met relativering te maken, zie ook Hip-Hop is dead.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |