Bedoel ik juist, ik als stylz turkje maak geen kans op die nerdelandse tjicks omdat hun ouders het in hun kop gestampt heeftquote:
Nou, doe er wat aan.quote:Op zondag 29 juli 2007 15:03 schreef Dibble het volgende:
Klacht: woonde ik maar in het westenvan mij mogen alle kleine kutdorpjes en al het kamp volk wat d'r rondloopt onder water gezet worden
![]()
Oh je bent een Turk, dat veranderd de zaak.quote:Op zondag 29 juli 2007 15:06 schreef Dibble het volgende:
[..]
Bedoel ik juist, ik als stylz turkje maak geen kans op die nerdelandse tjicks omdat hun ouders het in hun kop gestampt heeftEn dan ook nog die ouwe mensen op hun fietsen van 2000 euro per stuk die in het weekend de straten gaan bezetten
![]()
Oldenzaal is toch zo katholiek als de tering Pausquote:
Man ik weet niet eens waar Oldenzaal ligt en hoef het ook niet te weten.quote:Op zondag 29 juli 2007 15:31 schreef DiRadical het volgende:
[..]
Oldenzaal is toch zo katholiek als de tering Paus
Vandaar als dat Carnaval elk jaar
Lijkt me duidelijk, als turk kan je die fietsen van 2000 euro jatten en doorverkopen. Eenmaal genoeg geld kan je verhuizen.quote:Op zondag 29 juli 2007 15:06 schreef Dibble het volgende:
[..]
Bedoel ik juist, ik als stylz turkje maak geen kans op die nerdelandse tjicks omdat hun ouders het in hun kop gestampt heeftEn dan ook nog die ouwe mensen op hun fietsen van 2000 euro per stuk die in het weekend de straten gaan bezetten
![]()
(en help mee met het land te zuiveren!)quote:Op zondag 29 juli 2007 15:33 schreef EricG het volgende:
Ga terug naar Turkije dan!
Mits in de buurt van een stadquote:
Liever op <20 min fiets afstand.quote:
lolquote:Op zondag 29 juli 2007 18:05 schreef Edie86 het volgende:
Mensen die in een gat wonen OF in een dorp zijn ál...ÁLTIJD lelijk![]()
Of zwanger en getrouwd voor hun 18de.quote:Op zondag 29 juli 2007 18:05 schreef Edie86 het volgende:
Of zwanger en niet getrouwd voor hun 18de.quote:Op zondag 29 juli 2007 18:11 schreef Solstice het volgende:
[..]
Of zwanger en getrouwd voor hun 18de.
scheeld dat oldenzaal een stad isquote:Op zondag 29 juli 2007 18:05 schreef Edie86 het volgende:
Foto?quote:Op zondag 29 juli 2007 18:50 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
Ik ookVan vakantie
![]()
zegt iris ingenbleek iemand iets ?_!
.... Hmmmquote:Op zondag 29 juli 2007 18:50 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
Ik ookVan vakantie
![]()
zegt iris ingenbleek iemand iets ?_!
http://fotoboek.fok.nl/Assiejquote:Iris Ingenbleek (1990)
Je bedoelt Urk gast en als je ver genoeg door gaat naar het oosten komen we ook nog bij jou huis uit :[wquote:Op zondag 29 juli 2007 18:56 schreef TeenWolf het volgende:
ons neukt ons in het oosten en ooms die sex hebben met hun nichtjes etc komt veel voor daar..![]()
Wat doe je hier dan nog? Vooruit, neuken jij!quote:Op zondag 29 juli 2007 15:03 schreef Dibble het volgende:
J
De wijven: mwah je zukt het al raden allemaal 1 pot nat.
ja hoor, voor Diemen moet je inderdaad als je naar het oosten gaat een cirkel van 360 graden makenquote:Op zondag 29 juli 2007 19:08 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Je bedoelt Urk gast en als je ver genoeg door gaat naar het oosten komen we ook nog bij jou huis uit :[w
Kan in ontvangen bestanden niks vindenquote:Op zondag 29 juli 2007 19:34 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
Even zoeken komt de naam je bekend voor?![]()
quote:Op zondag 29 juli 2007 15:06 schreef Dibble het volgende:
ik als stylz turkje maak geen kans op die nerdelandse tjicks
quote:Op zondag 29 juli 2007 19:31 schreef Magereheinus het volgende:
Ben er ook deze vakantie geweest, een bekende van me woont er in de buurt(in een nog erger gat). We zijn toen naar Enschede en Hengelo geweest, best tof(vooral Enschede).
Het is maar wat je er zelf van maakt natuurlijk!
360? vanaf oldenzaal gezien is het een stuk minderquote:Op zondag 29 juli 2007 19:39 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
ja hoor, voor Diemen moet je inderdaad als je naar het oosten gaat een cirkel van 360 graden maken![]()
Gezien de naam ingenbleek moet het nummer 5 wel zijnquote:Op zondag 29 juli 2007 19:50 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
Kan in ontvangen bestanden niks vinden![]()
Ff dr space checken![]()
Edit:
[afbeelding]
Mag jij kiezen wie et is![]()
Heb je haar geneukt ? (serieus).quote:Op zondag 29 juli 2007 19:50 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
Kan in ontvangen bestanden niks vinden![]()
Ff dr space checken![]()
Edit:
[afbeelding]
Mag jij kiezen wie et is![]()
Als TS van huis is wel ja anders heerscht hetquote:Op zondag 29 juli 2007 20:56 schreef gebrokenglas het volgende:
Er zijn ook voordelen... weinig criminaliteit enzo.
Nee man!quote:Op zondag 29 juli 2007 15:03 schreef Dibble het volgende:
Klacht: woonde ik maar in het westenvan mij mogen alle kleine kutdorpjes en al het kamp volk wat d'r rondloopt onder water gezet worden
![]()
ach ja natuurlijk, zat al te denken waar ik oldenzaal nou van kendequote:Op zondag 29 juli 2007 17:06 schreef luciferist het volgende:
oplossing:
1 - koop skateboard,
2 - ga naar hulsbeek
ik zou er bijna willen wonen alleen al om die baan
Wtf, was jij niet die meid die me gisteren in een kroeg in het Waagplein constant aan zat te staren?quote:Op zondag 29 juli 2007 17:21 schreef Assiej het volgende:
OLDENZAAAAAAAAL![]()
beste wat er is.![]()
naja, en enschede dan ..
De topic starter woont zeker in zuid berghuizen
( ze zeggen dat het bij oldenzaal hoord, maar het is gewoon klein turkije)
Nummer 5 van links af gezien ?quote:Op zondag 29 juli 2007 19:59 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Gezien de naam ingenbleek moet het nummer 5 wel zijn
Nee, niet geneuktquote:
kom je echt uit de randstad? ik denk dat je echt de marokkanen bedoelt, turken zijn wel redelijk rustig en antillianen ook best kut.quote:Op maandag 30 juli 2007 11:43 schreef ChRoNiC het volgende:
Waarom ga je eigenlijk niet je eigen snor-chicks versieren?
edit
Denk dat je eerder blij moet zijn, turken e.d. hebben hier niet zo'n beste naam
(Randstad).
bovendien ligt turkije in principe nog oostelijkerquote:
Waagplein ?quote:Op zondag 29 juli 2007 23:59 schreef kastanova het volgende:
[..]
Wtf, was jij niet die meid die me gisteren in een kroeg in het Waagplein constant aan zat te staren?.
volgens mij kun je erg goed zoenenquote:
ik woon in diemenquote:Op maandag 30 juli 2007 12:55 schreef J.Herrer het volgende:
Ik weet wel hoe het voelt om in een gat te wonen
Vroeger ooit bij m'n oom in Rozenburg (een gat ergens bij Rotterdam) verbleven, iets van 2 weken
Man, dat waren de ergste 2 weken van mn leven, er was werkelijk geen fuck te doen![]()
Als je 3 keer voorbij dezelfde huis loopt gaat er al een gordijntje opzij omdat ze denken dat je hun rust verstoord ofzo![]()
Nou toen wist ik al dat ik nooit in zo'n "ons-kent-ons" gat wilde wonenNa 3 dagen was ik al flink depressief
zoiets zie en voel je gewoon na een tijdje. als ik jou zou tegen komen in een bar dan zou ik zeker weten dat even een beetje zoenen met jou niet op een teleurstelling zou uitlopen.quote:
Eh ?quote:Op maandag 30 juli 2007 13:03 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
zoiets zie en voel je gewoon na een tijdje. als ik jou zou tegen komen in een bar dan zou ik zeker weten dat even een beetje zoenen met jou niet op een teleurstelling zou uitlopen.
(of heb ik het mis........zeg maar)
er is toch twijfel bij je en dat zet mij ook aan het twijfelen dan maar even proberen , komquote:
no thanks, zoen niet met vreemdenquote:Op maandag 30 juli 2007 13:07 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
er is toch twijfel bij je en dat zet mij ook aan het twijfelen dan maar even proberen , kom![]()
quote:Op maandag 30 juli 2007 13:07 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
er is toch twijfel bij je en dat zet mij ook aan het twijfelen dan maar even proberen , kom![]()
vreemde??? ik zal me echt wel netjes voorstellen voordat we gaan zoenenquote:
quote:Op maandag 30 juli 2007 13:14 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
vreemde??? ik zal me echt wel netjes voorstellen voordat we gaan zoenen![]()
quote:
quote:Op maandag 30 juli 2007 13:42 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
jij ook al? iedereen kent haar....... , wat doet ze toch allemaal in haar vrije tijd
![]()
ja je moet toch wat als je in oldenzaal woontquote:Op maandag 30 juli 2007 13:42 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
jij ook al? iedereen kent haar....... , wat doet ze toch allemaal in haar vrije tijd
![]()
Uhhh het westen ligt toch een kleeein stukje lager dan het oosten van nederland .... dus als je het oosten onder water zet dan is het westen er ook niet meerquote:Op zondag 29 juli 2007 15:03 schreef Dibble het volgende:
![]()
*Friesland meldt zichquote:Op maandag 30 juli 2007 14:13 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Uhhh het westen ligt toch een kleeein stukje lager dan het oosten van nederland .... dus als je het oosten onder water zet dan is het westen er ook niet meer![]()
En ik hoop toch dat je met het westen de randstad bedoelt en niet Zeeland want hier is het precies hetzelfdewel lekker rustig.
Je bent in de war met Limburgquote:Op zondag 29 juli 2007 18:56 schreef TeenWolf het volgende:
ons neukt ons in het oosten en ooms die sex hebben met hun nichtjes etc komt veel voor daar..![]()
We vergeten Staphorstquote:
quote:Op maandag 30 juli 2007 18:58 schreef Rutgertje het volgende:
Zolang er maar geen turkenwijk is je wijk toppie![]()
quote:Op maandag 30 juli 2007 19:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
.
Gelukkig ben jij totaal niet kortzichtig.
Als je met mislukken geen strafblad hebben/geen uitschot zijn/niet in een klein kut appartmentje in een flat wonen bedoeld, heb je gelijk.quote:Op maandag 30 juli 2007 19:19 schreef Allure_ het volgende:
[..].
Gelukkig ben jij totaal niet kortzichtig.
OT: Als je in een gehucht woont is je leven gewoon gedoemd te mislukken.
quote:
Ik bedoelde het meer als grapje.quote:Op maandag 30 juli 2007 19:26 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Als je met mislukken geen strafblad hebben/geen uitschot zijn/niet in een klein kut appartmentje in een flat wonen bedoeld, heb je gelijk.
Ik ookquote:Op maandag 30 juli 2007 19:34 schreef Allure_ het volgende:
[..].
[..]
Ik bedoelde het meer als grapje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |