abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17715452
Gisteren had ik een verjaardag van een vriendin van me, die in Oldenzaal woont.

Ik, als Enschedeejer, kom niet erg vaan in Oldenzaal en wou wel eens weten of het daar leuk uitgaan kan zijn.

K werd met nog wat vrienden met de auto afgezet op het feest, vanaf waar we rond 1:00 richting Oldenzaal centrum fietsten / werden gebracht.

We dumpten onze jas bij iemand die in het centrum woont, en pleurden daar ook onze fietsen neer.

Om te beginnen werden we eerst totaal verdrukt in de extreme wachtrij bij Markant. Nouja, als het binnen maar leuk zou zijn dachten we.. Binnengekomen is het al snel huilen; het is er extreem vol en druk en het lijkt wel of 3/4 van die agressieve teringlijertjes die daar rondsjouwen er speciaal voor zijn gekomen om ruzie te zoeken..

Na enkele minuten binnen te zijn geweest kregen twee vrienden van me al ruzie met een nerd die tegen hun aanduwde. FF trug geduwt en gescholden enzo en niks meer van weer gehoord.

Wij naar buiten, was niet echt flex, redelijk koud dus we besluiten de gozer te bellen die onze jassen trug kon regelen. Na ongeveer 20 minuten wachten komt ie eindelijk totaal saggerijnig enzo naar buiten en gaat nog een tijdje staan zeiken enzo. We zoeken een pinautomaat, maar die blijkt buiten werking te zijn.

Na een tijdje rondvragen enzo aan bezopen mensen vinden we toch nog een werkende pinautomaat, en pinne maar ff wat geld. Daarna begeven we ons weer op het plein bij Markant. Heel gezellig is daar net een groep jongens ruzie aan het maken met wat uitsmijters, wat uitloopt op een jongen met een kapot geslagen gezicht die (samen met een gast die hem kende en met ons mee was) naar het politiebureau gaat om aangifte te doen.

We gaan naar een of ander poolcafé en proberen wat mensen te bellen die we zijn kwijt geraakt; dit lijkt een hopeloze opgave omdat het mobiele netwerk in oldenzaal totaal kut is en er dus geen bereik is zown beetje.

Na een tijdje aan de bar te hebben gehangen (was redelijk lam), belt een maat van me op dat ie totaal de weg kwijt is geraakt en dat iemand hem op moet komen halen. Iemand gaat op pad en tegelijkertijd merk ik op dat er een of andere tyfuslijer kauwgum in mn jas heeft zitten smeren zodat die totaal goor is geworden

Na een half uur is de vermiste persoon gearriveerd en konden we terug naar huis. Dachten we. Eerst waren er nog een paar ruzies (waar ik overigens niet persoonlijk bij betrokken was enzo), maar die moesten ff worden uitgezeken, waarna we om 4:30 in de klote kou naar haar huis moesten lopen. We hadden nog maar 2 fietsen en waren met zn 5en, dus dat werd een leuke wandeltocht.

Na ongeveer een uur te hebben gesjouwt kwamen we totaal lam en dood aan.
Ben gaan liggen op mn luchtbed, wat (natuurlijk) half leeg was. Had geen zin meer om em op te blazen, en we zijn om een uur of 9 gaan slapen. Dit was nog best moeilijk; het gebler van de vogels op de achtergrond hielp niet mee en de schijnende zon ook niet

Om 11 uur ging de wekken, broodjes gegeten, nog wat bier gedronken en we weer terug naar huis.

Voor de deur kom ik erachter dat ik met me lamme kop ben vergeten de sleutels mee te nemen
dus ik kon er niet in. Gelukkig was mn broertje nog wel thuis (dacht eerst dat ie weg zou zijn; maar hij had de bel niet gehoord)..

De band van mn fiets was ook nog lek, heb ik meuj kunnen plakken, daarna weer terug naar oldenzaal om me sleutels op te halen, en nu ben ik eindelijk thuis, erg moe enzo maar toch wel blij dat ik terug ben in mijn meuje stad

maar et was toch wel leuk gister
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_17715557
en dat was al de 2e keer in 2 weken dat ik de weg kwijt was

(hoe kon ik jou bellen als je geen bereik had trouwes)
Kusje
pi_17715560
shit happens once in a while....oldenzaal leuke stap stad in mijn ogen..maar druk is het wel ja op zaterdagavond!
it's better to burn out than to fade away...
pi_17715606
Ja en iedereen is tyfus agressief daar...

Ik had Manweth ook al een paar keer gebeld, maar kon geen verbinding krijgen..
pi_17715639
quote:
Na ongeveer een uur te hebben gesjouwt kwamen we totaal lam en dood aan.
Ben gaan liggen op mn luchtbed, wat (natuurlijk) half leeg was. Had geen zin meer om em op te blazen, en we zijn om een uur of 9 gaan slapen. Dit was nog best moeilijk; het gebler van de vogels op de achtergrond hielp niet mee en de schijnende zon ook niet
- we hebben 40 min gelopen (ik ondertussen al 3x zo veel)
- jij had geen luchtbed maar een matje
- we zijn half 8 gaan slapen
- we hebben het rolluik dicht gedaan

Is dit zoek de verschillen?
Kusje
pi_17715653
quote:
Z Japs - Hey Joe zegt:
We zoeken een pinautomaat, maar die blijkt buiten werking te zijn.

Na een tijdje rondvragen enzo aan bezopen mensen vinden we toch nog een werkende pinautomaat, en pinne maar ff wat geld.
Z Japs - Hey Joe zegt:
pinautomaat niet gezocht we waren met mn neef die wist waar t was
Kusje
pi_17715681
quote:
Op zondag 14 maart 2004 20:41 schreef Manweth het volgende:

[..]

- we hebben 40 min gelopen (ik ondertussen al 3x zo veel)
- jij had geen luchtbed maar een matje
- we zijn half 8 gaan slapen
- we hebben het rolluik dicht gedaan

Is dit zoek de verschillen?
-40 -> 60
-matje moest ook lucht in, wat er niet in zat
-ik sliep niet om half acht
-rolluik is wel waar

krijg iets goors, kutstumper tiep jij het dan uit ofzo
pi_17715708
quote:
Z Japs - Hey Joe zegt:
was echt geen vol uur
Z Japs - Hey Joe zegt:
nooit
Z WtR! zegt:
idd
quote:
Z Japs - Hey Joe zegt:
hij sliep ook niet om 9 uur
Z Japs - Hey Joe zegt:
wat een stumpah
Kusje
  zondag 14 maart 2004 @ 20:45:21 #9
46080 rew-
Ondertitel
pi_17715721
ja wel fijn, alleen als je hoi tegen iemand zegt kon je meteen een ros op je bek verwachten gister :| verder is het enige wat ik aan de hele avond heb gehad dat ik nu helemaal naar de terror ben.
  Spellchecker zondag 14 maart 2004 @ 20:46:54 #10
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_17715762
quote:
Op zondag 14 maart 2004 20:34 schreef Skv het volgende:
...

en tegelijkertijd merk ik op dat er een of andere tyfuslijer kauwgum in mn jas heeft zitten smeren zodat die totaal goor is geworden

...
net goed

moet je maar niet zo vaak op de grond spugen
Tevens -purist.
  zondag 14 maart 2004 @ 20:48:11 #11
46080 rew-
Ondertitel
pi_17715802
quote:
Op zondag 14 maart 2004 20:46 schreef NoBody122 het volgende:

[..]

net goed

moet je maar niet zo vaak op de grond spugen
... ok

waar sloeg dat op :/
  zondag 14 maart 2004 @ 20:49:45 #12
67670 Skv
Cynist.
pi_17715832
Wouter krijg ajb iets ranzigs, jasper ook. Ik zit hier een beetje men tijd te verneuken en jullie gaan allemaal details zeiken

typ het dan zelf stumper
pi_17715865
quote:
Op zondag 14 maart 2004 20:49 schreef Skv het volgende:
Wouter krijg ajb iets ranzigs, jasper ook. Ik zit hier een beetje men tijd te verneuken en jullie gaan allemaal details zeiken

typ het dan zelf stumper
Whahahha ok sorry Jelle

Alles wat hier bovenstaat is waar ^^
Kusje
  zondag 14 maart 2004 @ 20:52:20 #14
67670 Skv
Cynist.
pi_17715902
^^

Maar opzich is het raar, he twas een kutavond maar achteraf heb ik me erg goed vermaakt.

Vooral toen we in bed lagen Dat was te humor. Upload is wat pics, WtR.

ik ga toch niet snel weer in oldenzaal uit
  Spellchecker zondag 14 maart 2004 @ 20:52:37 #15
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_17715910
quote:
Op zondag 14 maart 2004 20:48 schreef rew- het volgende:

[..]

... ok

waar sloeg dat op :/
SPUUG
Tevens -purist.
  zondag 14 maart 2004 @ 20:52:59 #16
67670 Skv
Cynist.
pi_17715917
Mn brakheid is nu ook weer wat opgetrokken
pi_17715977
Mooi gedaan.
pi_17716104
Populair topic gek!
Kusje
pi_17716147
Valt mee, al die verdraaingen wel leuk opzich Maarjah kan gebeuren joh, doe je zelf vaak ook wel zonder dat je het merkt. Kusje.
  zondag 14 maart 2004 @ 21:02:16 #20
34813 Jerommeke.nl
Jorasho.nl zul je bedoelen.
pi_17716175
Hoihoi Skveee uit Enschedeee

Ik bedoel, Oldenzaal, doesn't that say enough?
pi_17716254
Sinds de jukebox (zo heet die tent toch) dicht is, is het wel wat drukker in markant.
Ik kom er niet zo vaak, maar vind het altijd wel gezellig.

Carnaval was daar trouwens erg gezellig, wel grappig om te zien als je niet dronken bent.
- iedereen heeft recht op mijn mening -
pi_17716305
Ik vond het wel leuk gister
Kusje
  zondag 14 maart 2004 @ 21:20:10 #23
63036 Mons
Opgezwolle de Volle
pi_17716651
Markant sucked ook met al die agressieve kut kakkers daar maar ja denk niet dat je graag bij de kroeg had gestaan
"Even langs de kapper, hij pakt de tondeuze, shit is simpel plus gewoon goedkoopste keuze"
  zondag 14 maart 2004 @ 21:53:07 #24
67670 Skv
Cynist.
pi_17717660
Al die lui die ruzie stonden te maken en te vechten kwamen echt niet alleen maar van markant weg hoor..

Gewoon een agressief dorpje, dat oldenzaal
  zondag 14 maart 2004 @ 22:06:01 #25
72528 Hephaistos
Oempaloempa's Unite!
pi_17718045
Oldenzaal...
If men define things as real, they are real in their consequences
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')