quote:Op maandag 8 maart 2004 15:08 schreef Newien het volgende:
Ey ik heb ook een bontkraag-jas geval ja!![]()
quote:Op maandag 8 maart 2004 15:11 schreef Wekko het volgende:
Daarom heb ik die bontkraag ook van me jas gehaald (met dank aan de uitvinder van de drukknoop).
En dan 't liefst met ook nog een petje eronderquote:Op maandag 8 maart 2004 15:05 schreef capibar het volgende:
welke gek is erop gekomen de hele tijd op de grond te spuugen![]()
ik kan niet eens normaal over het schoolplein lopen of ik zit weer tot mijn enkels in het spuug te waden
die sjonnies met hun te grote jas met een bontrand over hun capuchon weer hoor![]()
het is totaal nutteloos en goor.quote:Op maandag 8 maart 2004 15:52 schreef Skv het volgende:
Ik spuug al jaren op de grond.
niet zeiken; nog nooit iemand uit zien glijden
fijn dat jullie soort lui erop geilen om door elkaars drap te lopen, maar voor anderen hoeft dat niet...quote:Op maandag 8 maart 2004 15:52 schreef Skv het volgende:
quote:Op maandag 8 maart 2004 15:52 schreef Skv het volgende:
ben je bioloog ofzo dat je elke roggel onderzoektquote:Op maandag 8 maart 2004 16:50 schreef Toet het volgende:
[..]
Moet je eens op NS station Schiedam Centrum kijken, klodders van 10 cm doorsnee met groene stukken erin
Zie je het al voor je?quote:Op maandag 8 maart 2004 16:51 schreef Steve-O het volgende:
[..]
ben je bioloog ofzo dat je elke roggel onderzoekt.
leuk beroepquote:Op maandag 8 maart 2004 16:53 schreef The_NiteAngyl het volgende:
[..]
Zie je het al voor je?
Ik anders wel.
"Goh, Jan, wat doe jij voor de kost? Tomatenplukker?"quote:Op maandag 8 maart 2004 16:56 schreef capibar het volgende:
[..]
leuk beroep![]()
dat zie je al van verrequote:Op maandag 8 maart 2004 16:51 schreef Steve-O het volgende:
[..]
ik wil augurkenkweker worden.quote:Op maandag 8 maart 2004 16:58 schreef The_NiteAngyl het volgende:
[..]
"Goh, Jan, wat doe jij voor de kost? Tomatenplukker?"
"Nee, ik onderzoek fluimen."
Zoals je aan de manier van omschrijven kunt zien, ben ik iemand die liever NIET in die zooi stapt, dan is het nodig om te kijken waar je je voeten neerzet.quote:Op maandag 8 maart 2004 16:51 schreef Steve-O het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |