Ja het is zo, ik woon in een fuckin kutgat genaamd Oldenzaal.Vaak besef ik me ook dat ik hier helemaal niet hoor, mijn levenswijze en stijl past hier gewoon niet.Ik wil me ontplooien en meer kanzen binnen handbereik hebben maar dat wordt in zo'n plattelandsstadje/dorpje gewoon bemoeilijkt door al het kutvolk wat er rondloopt.
Voorbeeld:werkgelegenheid: Er is haast weinig tot geen werk verkrijgbaar hier, alles draait om kleine familie bedrijfjes en je wordt strak in de gaten gehouden dat je niks illegaals doet zoals zwart werken.Dus ben je genoodzaakt een tiental kilometer ( minstens ) verderop aan een baantje te raken.
Winkels: ja fatsoenlijk winkelen zit er helaas ook niet in na die ene straatje doorgelopen te hebben ben je het centrum al uit en wil je niet opnieuw teruggaan omdat je het allemaal in een minuut al gezien hebt met al die pauperwinkeltjes in de buurt.
Niks te doen: Altijd zo'n kut gesloten omgeving, tsjah wat moet je anders hier.Na 18 gaat iedereen z'n huisje in en is d'r buiten niets meer te doen.En die paar kroegen ? Nou op een paar eenzame 30+'s na zul je naar niet al te veel zaken weten die het bewonderen waard zijn.
De wijven: mwah je zukt het al raden allemaal 1 pot nat.Vaak als je even een cafetje binnengaat zie je al dat volk al rondscharrelen om je heen en gaan ze in gesloten kringetjes staan.Tsjah ze komen immers voor hun vriendinnen want ja, anders hoor je d'r niet bij he.
Maargoed dan maak je dus ook 0.0% kans op een avondfuck, zelfs deze stylz klaart dat niet aangezien het ook van die minderjarigen zijn die met hun 5 euro zakgeld voor het eerst uit mogen gaan.
Klacht: woonde ik maar in het westen
![]()
van mij mogen alle kleine kutdorpjes en al het kamp volk wat d'r rondloopt onder water gezet worden