Drink het op, word ziek en hopelijk kap je dan met het openen van kuttopics.quote:Op zondag 29 juli 2007 13:56 schreef Rozevla het volgende:
Wat ik me net toch mee maak jongens !!
Ik ben dus gister ff boodschappen wezen doen voor vandaag, en ik ben de beroerdste niet ik haal ook even een pak appelsap voor omaDie drinkt dat altijd, dat is goed voor de stoelgang
Want wat heb een mens nou aan geld als je niet poepen kan is mijn oma`s levens motto
![]()
Dus ik pak net het pak om hem alvast koud te zetten voor oma kijk ik op het pak..........
Is het 28 dagen over datumWTF IK BEN GEWOON OPGELICHT DOOR DE ALBERT HEIJN !!!
Dit is toch fucking niet normaal!! Wat nu ? Ik heb geen bon meer en het is zondag ?
Wat moet ik nou doen nu heb ik geen appelsap voor me oma !!
![]()
Ik had het al uit pure frustratie door de gootsteen gemieterdquote:Op zondag 29 juli 2007 14:01 schreef carmen1405 het volgende:
is het "tenminste houdbaar tot" of is het "uiterlijk te gebruiken tot" ?
als het tht is, kan je het nog wel drinkenzo niet, heb je hoogstwaarschijniljk een goeie stoelgang hehe
Zonde.quote:Op zondag 29 juli 2007 14:02 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik had het al uit pure frustratie door de gootsteen gemieterd![]()
Waarom heb je jezelf er niet achteraan gegooid?quote:Op zondag 29 juli 2007 14:02 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik had het al uit pure frustratie door de gootsteen gemieterd![]()
Drink het zelf op, ga snel de pijp uit dan hebben wij ook rust.quote:Op zondag 29 juli 2007 13:56 schreef Rozevla het volgende:
Wat ik me net toch mee maak jongens !!
Ik ben dus gister ff boodschappen wezen doen voor vandaag, en ik ben de beroerdste niet ik haal ook even een pak appelsap voor omaDie drinkt dat altijd, dat is goed voor de stoelgang
Want wat heb een mens nou aan geld als je niet poepen kan is mijn oma`s levens motto
![]()
Dus ik pak net het pak om hem alvast koud te zetten voor oma kijk ik op het pak..........
Is het 28 dagen over datumWTF IK BEN GEWOON OPGELICHT DOOR DE ALBERT HEIJN !!!
Dit is toch fucking niet normaal!! Wat nu ? Ik heb geen bon meer en het is zondag ?
Wat moet ik nou doen nu heb ik geen appelsap voor me oma !!
![]()
Ik heb een keer in de bioscoop met een tientje betaald en het bedrag was 2.90 ofzo. Ik kreeg het tientje terug en 7 euro 10!quote:Op zondag 29 juli 2007 14:07 schreef Apfel. het volgende:
nu zit er een velletje op de appelsap, had ik ook een tijdje terug
Ik was opgelicht door een koffiezaak op schiphol. Ik keek mn wisselgeld niet na, bleek dat ie 5 eu te wweinig had gegeven.
moet eigenlijk zijn " Want wat heb een mens nou aan geld als je niet poepen kan ".quote:Want wat heb een mens nou aan geld als je niet poepen kan
Als die een topic-open ban heeft dan stort z'n hele leven in.quote:Op zondag 29 juli 2007 14:07 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Blijf eens een keer van deze [afbeelding] knop af vlaflip.
Ik had precies dezelfde gedachtequote:Op zondag 29 juli 2007 14:14 schreef EricG het volgende:
Ben jij niet toevallig brood_korst?
Dat dus.quote:Op zondag 29 juli 2007 13:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij klaagt me wat af zeg, je doet me denken aan een seniele opa, of nog beter die opa's van de muppetshow die op dat balkon zaten. 'It was terrible!!'
quote:Op zondag 29 juli 2007 14:56 schreef Adversaryzzr het volgende:
Maandag naar de AH gaan en vertellen hoe en wat. Ik werk ok bij AH en als een klant met zo'n klacht komt geven we die gewoon GRATIS een goed pak mee!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |