quote:deze site is voortdurend in bewerking
laatste update 28 augustus 2005
thnx ik zal eens kijkenquote:Op zondag 29 juli 2007 15:07 schreef BrandX het volgende:
In arnhem zijn 2 verenigingen voor jui jitsu. Jui jitsu valt onder de judo-bond.
kijk op de site van de judo-bond, klik op clubs (linkermenu, halverwege ergens) type arnhem in en vink jui juitsu aan, enter, en voìla!
een van de twee, kreijtz, lijkt me nou niet echt wat, heel zweverig en zie mijn quote onderaan, maar die van budo ryu ziet er goed uit:
http://www.budo-ryu.nl/
ze hebben nu zomersluting, gaan vanaf 27-08 weer open.
btw: die van kreijtz is grappig, op de homepage staat:
[..]
verder kan je ook andere sporten doen die misschien interessant zijn: kempo (in arnhem: http://www.shksportcentrum.nl/lesvormen.php?lesvorm=5 maar is ook in nijmegen en doetinchem ) , teakwondo ofzo?
kuukquote:Op zondag 29 juli 2007 15:11 schreef Kuukske het volgende:
Helleuw koffiepeeps.
Het gaat wel.quote:
mwha vriendin van me heeft het gedaan. was er niet erg anthousiast overquote:Op zondag 29 juli 2007 15:11 schreef BrandX het volgende:
kempo lijkt mij ook erg gaaf eigenlijk.
iddquote:Op zondag 29 juli 2007 15:16 schreef Kuukske het volgende:
Hounie.
What is hoog met die kutheader. Ik heb nou al 5 verschillende voorbij zien fietsen. [afbeelding]
Indiequote:
quote:
Gecondoleerd.quote:
prima te doen, maar net zo druk als in Nederlandquote:Op zondag 29 juli 2007 15:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Indie. Hoe is het daar in het Verre Oosten?
Je bedoelt de headers?quote:Op zondag 29 juli 2007 15:17 schreef Houniet het volgende:
[..]
idden die banners worden ook steeds erger
Jahwel, het gaat wel íets beter maar nog niet 100%.quote:Op zondag 29 juli 2007 15:27 schreef eer-ik het volgende:
wel wat beter dan eerst al?
Hier gaat 't wel goed, verveling slaat toe.
Kan beter, goed naar omstandigheden.quote:
hoe dat zo?quote:Op zondag 29 juli 2007 15:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nog prima, en de vooruitzichten worden ook steeds beter
ik zie niets in de text-only (de enige versie die goed werkt hierquote:Op zondag 29 juli 2007 15:17 schreef Houniet het volgende:
[..]
idden die banners worden ook steeds erger
sta op het punt om de papieren voor een verblijfsvergunning te krijgen (nou ja, deze maand dan als alles goed is).quote:
Ha indahquote:
rotzooi it isquote:
relaxedquote:Op zondag 29 juli 2007 15:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
sta op het punt om de papieren voor een verblijfsvergunning te krijgen (nou ja, deze maand dan als alles goed is).
nee hoor ik kan prima zonder drank en mediquote:
Ah nee ok.quote:Op zondag 29 juli 2007 15:42 schreef Houniet het volgende:
nee hoor ik kan prima zonder drank en medi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |