Ik vind het wel een graadmeter, een slechte dat wel. Maar de research die in veel spelers zit klopt best goed. In Sonck zat gewoon potentie, het is er alleen nooit echt uit gekomen.quote:Op zondag 29 juli 2007 20:31 schreef Blight het volgende:
[..]
Kom op zeg.. In CM werd Wesley Sonck bij mij met gemak topscoorder van de Eredivise. Een game, hoe realistisch ook, is nóóit een graadmeter.
Charisteas scoorde er bij mij ruim 25 per seizoenquote:Op zondag 29 juli 2007 20:38 schreef Doezelhaar het volgende:
Ik vind het wel een graadmeter, een slechte dat wel. Maar de research die in veel spelers zit klopt best goed. In Sonck zat gewoon potentie, het is er alleen nooit echt uit gekomen.
iddquote:Op zondag 29 juli 2007 22:34 schreef Sethje het volgende:
Het is maar een detail maar ik had liever Jari gehad.
Hij is minder knap dan Daniel?quote:Op zondag 29 juli 2007 23:52 schreef BonJovi het volgende:
Ik heb volgens mij net Delorge gezien.
Bij de chinees?quote:Op zondag 29 juli 2007 23:52 schreef BonJovi het volgende:
Idem.. ik sta er zelf trouwens ook opquote:Op zondag 29 juli 2007 21:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik ook m'n SCC binnen. Ook Pettersson.
Hahahahahahhahahaahahaha...quote:Op zondag 29 juli 2007 20:38 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
In Sonck zat gewoon potentie, het is er alleen nooit echt uit gekomen.
Wat wil je hier nou mee zeggen? Zet er dan op zijn minst bij waar... of blijf gewoon weg...quote:Op zondag 29 juli 2007 23:52 schreef BonJovi het volgende:
Pettersson is ook een held manquote:Op zondag 29 juli 2007 22:34 schreef Sethje het volgende:
Het is maar een detail maar ik had liever Jari gehad.
quote:Op zondag 29 juli 2007 18:26 schreef Wooldoor het volgende:
Als Castelen een blesure vrij seizoen had gedraaid had ik hem graag bij Ajax gezien, soort van slory maar dan jonger en beter. Drenthe moet het inderdaad nog bewijzen maar is een erg leuke speler.
Maar ik zie in een blessurevrije Castelen een betere speler dan Babel, maarja ik weet nog niet hoe hij zich bij Liverpool gaat ontwikkelen. Het kan gaan zoals van Persie maar hij kan ook in het niets vallen.
quote:Op maandag 30 juli 2007 10:05 schreef Doezelhaar het volgende:
Maakt het nou uit wie er op je SCC staat. Ik had het pas schitterend gevonden als Gabrich of Ledesma of Hose of weet ik veel wie op had gestaan. Das pas humor!
Ik moest lachenquote:Op maandag 30 juli 2007 10:05 schreef Doezelhaar het volgende:
Maakt het nou uit wie er op je SCC staat. Ik had het pas schitterend gevonden als Gabrich of Ledesma of Hose of weet ik veel wie op had gestaan. Das pas humor!
ehm kun je mn geheugen nog even opfrissen?quote:
Debuteerde hij niet tegen PSV in Amsterdam? Hij stond koud in het veld en pakte rood.quote:Op maandag 30 juli 2007 10:23 schreef Longmen het volgende:
[..]
ehm kun je mn geheugen nog even opfrissen?![]()
Hij viel in tegen PSV. Nog geen minuut later was hij alweer wegquote:Op maandag 30 juli 2007 10:23 schreef Longmen het volgende:
[..]
ehm kun je mn geheugen nog even opfrissen?![]()
Dat was niet zijn debuut.quote:Op maandag 30 juli 2007 10:25 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Debuteerde hij niet tegen PSV in Amsterdam? Hij stond koud in het veld en pakte rood.
quote:Op maandag 30 juli 2007 10:36 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik heb net even gegoogled naar het debuut van Marcio Santos. Ik werd niet vrolijk van de dingen die ik las: Ivan Gabrich, Mariano Juan, 7 punten uit 5 wedstrijden, NEC-Ajax 2-0 *ril*
Oh ja dat weet ik weer, ook al was t dus niet zijn debuut.quote:Op maandag 30 juli 2007 10:25 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Hij viel in tegen PSV. Nog geen minuut later was hij alweer weg![]()
Ik gok op achterste rij tweede van links. Beetje timide uiterlijk, zo herinner ik me Juan toen hij op de Toekomst zijn wedstrijdjes met Jong Ajax afwerkte...quote:
We hebben van Falkirk verloren, Colin krijgt een contract en vandaag zou Ajax onderhandelen met FC Groningen over Suarez. Ten Cate heeft vandaag min of meer als deadline gesteld voor Suarez.quote:Op maandag 30 juli 2007 11:30 schreef andre347 het volgende:
2 dagen weg geweest, heb ik nog wat gemist?
Denk het niet.. vd Wiel is datquote:Op maandag 30 juli 2007 08:31 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Wat wil je hier nou mee zeggen? Zet er dan op zijn minst bij waar... of blijf gewoon weg...
Collin.. tja back up voor rechtsback denk ik dan maar... Vriendje van Ten Cate he...... Hoop niet, dat hij de ontwikkeling van vd Wiel in de weg gaat staan. Maar vrees, dat collin 1e reserve is voor Stam....
Oke, nu ben ik weer up to datequote:Op maandag 30 juli 2007 11:33 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
We hebben van Falkirk verloren, Colin krijgt een contract en vandaag zou Ajax onderhandelen met FC Groningen over Suarez. Ten Cate heeft vandaag min of meer als deadline gesteld voor Suarez.
Hopen dat onze Roemeense vriend het wat goed gaat doen op rechtsback, maar daar hebben we ook nog Heitingaquote:Op maandag 30 juli 2007 11:46 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Colin zal ongetwijfeld 1e standin voor rechtsback zijn.
Heitinga is geen rechtsback!quote:Op maandag 30 juli 2007 12:03 schreef andre347 het volgende:
[..]
Oke, nu ben ik weer up to date
[..]
Hopen dat onze Roemeense vriend het wat goed gaat doen op rechtsback, maar daar hebben we ook nog Heitinga
Splinter was wel een talentje trouwens, jammer dat het daar nooit uit is gekomen.quote:Op maandag 30 juli 2007 10:53 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Nu het toch over het tijdperk Santos gaat: zijn er hier nog meer mensen die niet wisten hoe ze het hadden de eerste maanden van 1996-1997? Het begon al in de voorbereiding waar we klap op klap kregen, toen de zeer slechte seizoensstart. Spelers als Gabrich, Mensah, Splinter en Turpijn, een huilende De Boer, uit de beker gegooid door Heracles en noem maar op.
quote:Shinji Ono niet naar Ajax
Shinji Ono heeft laten weten niet naar Ajax te zullen gaan vertrekken. De Japanner vindt dat geen optie. Ajax wou Ono halen als vervanger voor de geblesseerde Edgar Davids.
Het is nu nog maar de vraag of Ajax op korte termijn een vervanger weet te halen voor Davids. Mocht het op korte termijn niet lukken dan zal de club het intern gaan oplossen.
Ten Cate vindt ook dat Ono te weinig toevoegt aan kwaliteit wat er in de selectie zit. ''Hij voegt weinig toe qua kwaliteit maar toch had ik hem er wel graag bij gehad'', aldus Ten Cate.
quote:Ajax om de tafel met FC Groningen
Als we de Telegraaf mogen geloven gaat Ajax vanmiddag haar eerste gesprek met FC Groningen voeren, wat betreft een eventuele transfer van Luis Suárez. De Amsterdammers boden eerder al 3,5 miljoen euro op Suárez, maar zijn huidige club FC Groningen ging daarmee niet akkoord. Groningen wil veel meer geld voor hun sterspeler vangen. Hoeveel is nog niet bekend.
quote:Maduro in beeld bij Fiorentina
Ajacied Hedwiges Maduro staat in de belangstelling van Fiorentina. De 22-jarige middenvelder was vorig jaar geen basis speler bij Ajax. Hij speelde slechts vijftien wedstrijden.
Fiorentina wil nog een jaartje wachten met het halen van Maduro. Ook gaan er geruchten dat Fiorentina Maduro in de winterstop pas wil gaan vastleggen omdat hij dan transfervrij over kan komen.
Sportief directeur van Fiorentina zou Maduro het liefst al tegen de winterstop willen halen. ''Voor wat geld verstoppen wij ons niet alleen moet er niet teveel gevraagd worden voor zo een speler'', vertelde Pantaleo Corvino.
quote:Ten Cate kijkt met genoegen terug
Trainer Henk ten Cate van Ajax kijkt "met genoegen" terug op het trainingskamp in Schotland, ondanks de nederlaag tegen Falkirk (2-1) zaterdag. Dat zei hij zondagavond in het AT5 Nieuws.
"Als je naar de uitslag kijkt, was het niet goed", aldus Ten Cate. "Maar over het totaalbeeld ben ik tevreden. Het is jammer voor de jongens dat het verblijf in Schotland zo is afgesloten. Maar ik kijk met genoegen terug, we hebben heel hard gewerkt. "
quote:
WTF?quote:Ten Cate vindt ook dat Ono te weinig toevoegt aan kwaliteit wat er in de selectie zit. ''Hij voegt weinig toe qua kwaliteit maar toch had ik hem er wel graag bij gehad'', aldus Ten Cate.
Niet echt een bericht waar je erg blij van wordt...quote:
Ik heb een beetje het gevoel dat Ten Cate niet echt veel ambitie heeft. Doelstellingen als 'meedoen om het kampioenschap' vind ik ook helemaal niks. Je moet gewoon elk jaar als doelstelling hebben om kampioen te worden en te overwinteren in de CL, klaar.quote:
Ten Cate heeft toch gezegt dat hij twee weken voor het einde van het seizoen kampioen wil zijn.quote:Op maandag 30 juli 2007 12:47 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik heb een beetje het gevoel dat Ten Cate niet echt veel ambitie heeft. Doelstellingen als 'meedoen om het kampioenschap' vind ik ook helemaal niks. Je moet gewoon elk jaar als doelstelling hebben om kampioen te worden en te overwinteren in de CL, klaar.
Geef hem eens ongelijk, de speler met wie hij het liefste werkt is vertrokken naar Liverpool.quote:Op maandag 30 juli 2007 12:50 schreef HeatWave het volgende:
Kan ie wel roepen, maar als (je weet het intern nooit) hij de mensen niet krijgt die hij wil ofzo dan zal ie voorzichtig zijn met dat soort uitspraken denk ik.
Proef er dan een beetje uit dat hij zelf ook niet tevreden is met de huidige selectie, en dat lijkt me niet meer dan terecht...
beetje jammer van die witte schoenenquote:Op maandag 30 juli 2007 13:45 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
Rommedahl heeft nog best wat sprongkracht.
Voor mijn part speelt ie op blote voeten, als ie maar assistjes levert.quote:
Zoals?quote:Op maandag 30 juli 2007 12:45 schreef Scorpie het volgende:
Damn, ik hoop eigenlijk dat er een veel betere aankoop dan Suarez gaat worden gepresenteerd.
Nee, tegenstander is gewoon kleinquote:Op maandag 30 juli 2007 13:45 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
Rommedahl heeft nog best wat sprongkracht.
Volgens mij werd er drie maand gezegd. Maar Davids is natuurlijk al redelijk oud, en ik moet nog maar zien of hij weer op zijn niveau komt.quote:Op maandag 30 juli 2007 15:12 schreef Pritt het volgende:
Hoelang is Davids eigenlijk uitgeschakeld?
ik ook na al die "flut" aankopen... moet toch iemand in ajax komen die acties kan maken en scoren... hopen dat ajax niet gieri gaat doen over 1-2 miljoen euri.....quote:Op maandag 30 juli 2007 15:14 schreef Badabingea het volgende:
Ik hoop persoonlijk echt dat Suarez naar Ajax komt
Omdat?quote:Op maandag 30 juli 2007 15:52 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
moet toch iemand in ajax komen die acties kan maken en scoren
No shit. Maar waarom moet die er speciaal komen? Net of we die spelers nog niet hebben. En net of Suarez zo'n goaltjesdief isquote:Op maandag 30 juli 2007 16:05 schreef Chivu het volgende:
[..]
Omdat je zonder goals geen kampioen wordt?
Huntelaar heeft geen actie, is een speler die bediend moet worden. Voor Urzaiz geld denk ik hetzelfde.quote:Op maandag 30 juli 2007 16:08 schreef Nashje het volgende:
[..]
No shit. Maar waarom moet die er speciaal komen? Net of we die spelers nog niet hebben. En net of Suarez zo'n goaltjesdief is.
quote:Op maandag 30 juli 2007 16:15 schreef Chivu het volgende:
[..]
En toen hield het eigenlijk wel op met doelgerichte spelers.
quote:Suárez blijft bij FC Groningen
GRONINGEN - Luis Suárez blijft bij FC Groningen. De directies van Ajax en FC Groningen hebben maandag geen overeenstemming kunnen bereiken over een transfer.
Beide clubs hadden maandag een laatste gesprek over de hoogte van een eventuele transfersom. Ajax heeft haast met de overgang van Suárez, omdat de Amsterdammers over twee weken al in de voorronde van de Champions Leauge uitkomen.
RTVNOORD
Denk dat hij daarom wat rustiger is met uitspraken over het kampioenschapquote:Op maandag 30 juli 2007 16:47 schreef Grimm het volgende:
Zou Ten Cate van binnen niet koken? als hij ziet welke spelers hij erbij heeft gekregen.
nuance: Mooi, MITS er alternatieven komenquote:
Nee hoor, want als dat alternatief Touma blijkt te zijn ben ik nog steeds ontevreden.quote:Op maandag 30 juli 2007 16:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nuance: Mooi, MITS er alternatieven komen![]()
hij haalt die spelers toch zelfquote:Op maandag 30 juli 2007 16:47 schreef Grimm het volgende:
Zou Ten Cate van binnen niet koken? als hij ziet welke spelers hij erbij heeft gekregen.
Ok, maar als er helemaal geen alternatieven komen is het zeker niet mooi lijkt me.quote:Op maandag 30 juli 2007 16:51 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nee hoor, want als dat alternatief Touma blijkt te zijn ben ik nog steeds ontevreden.
En zeker nog 1 "Davids" en 1 "Stam" Nou ga je die niet vinden, maar het moeten spelers zijn die je in ieder geval op kan stellen op hun posities zonder dat je alweer puntverlies kan noteren voor we begonnen zijnquote:Op maandag 30 juli 2007 16:54 schreef Chivu het volgende:
Laten we dan maar gewoon voor een echte linkspoot op links gaan.
Je hebt in ieder geval 2 spelers nodig die weten wat scoren is.
De alternatieven voor Suarez spelen niet in Nederland.quote:Op maandag 30 juli 2007 16:51 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nee hoor, want als dat alternatief Touma blijkt te zijn ben ik nog steeds ontevreden.
Liever een echte linksback dan. Voor Stam kunnen Heitinga en Van der Wiel spelen. Beter vind je niet voor het geld wat je te besteden hebt, of het moet een Zuid-Amerikaan zijn. Voor Davids kunnen Emanuelson, Heitinga en Vertonghen worden opgesteld.quote:Op maandag 30 juli 2007 16:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En zeker nog 1 "Davids" en 1 "Stam" Nou ga je die niet vinden, maar het moeten spelers zijn die je in ieder geval op kan stellen op hun posities zonder dat je alweer puntverlies kan noteren voor we begonnen zijn.
Die ga je inderdaad niet vinden, want dat zullen topspelers zijn en die zullen dan grotendeels van het seizoen moeten plaatsnemen op de bank.quote:Op maandag 30 juli 2007 16:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En zeker nog 1 "Davids" en 1 "Stam" Nou ga je die niet vinden, maar het moeten spelers zijn die je in ieder geval op kan stellen op hun posities zonder dat je alweer puntverlies kan noteren voor we begonnen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |