nieuwe serie : Flaw & Disorderquote:Mosley intervenes to give Ferrari fresh hope in spy row
Alan Henry, Wednesday August 1, 2007, The Guardian
Five days after the FIA's world motor sport council unanimously concluded that the McLaren formula one team should not be penalised for alleged industrial espionage against their world championship rivals Ferrari, the case was dramatically reopened last night by the personal intervention of Max Mosley, the FIA president.
Mosley, who is also president of the world motor sport council, has used his personal powers to permit Ferrari the opportunity to offer their interpretation of events in front of the governing body's court of appeal. Ferrari were not technically a party to last week's proceedings when the FIA summoned McLaren to explain why more than 700 confidential design documents were found at the home of their chief designer, Mike Coughlan.
Ferrari have confirmed they are launching legal proceedings in Italy against their former mechanic Nigel Stepney for the alleged "theft of technical information". The proceedings come on top of those opened against Stepney for the alleged sabotage of fuel used in Ferrari cars during trials before the Monaco grand prix, which are being considered by a Modena magistrate. Stepney denies any wrongdoing.
Ferrari are also set to pursue their civil case against Coughlan and his wife in the London high court over the alleged receipt of the Ferrari technical information.
The British grand prix, meanwhile, is likely to remain at Silverstone beyond 2009 after the approval of a £25m scheme to improve the circuit.
Wat doet Speed in dat rijtje??quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:45 schreef TimoBasso het volgende:
Irvine.Villeneuve,nu Speed..
Karakters zijn dus "not done " in de F1
Best een persoonlijkheid hoor.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 04:10 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Wat doet Speed in dat rijtje??
Nu ja, als klagen over je team het criteria is, dan mag je Verstappen er ook bij zitten...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 04:38 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Best een persoonlijkheid hoor.
Ik denk dat RD het veel te interessant vindt om in de Champcars te rijden. Daar doet hij tenminste mee met de top. Bij Reb Bull of STR zal hij niet verder komen dan achteraan het veld. Lijkt me nu toch niet echt een verbetering. Ook al kan de F1 een beter veld hebben.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:44 schreef vingerplant het volgende:
Speed schijnt toch echt door zijn gefrustreerde teambazen te zijn geslagen. Qua resultaten deed hij het niet slechter dan Liuzzi, integendeel.
Overigens zal het Bernie worst wezen wat betreft die Amerikaanse markt, anders had hij wel wat meer moeite gedaan Indy op de kalender te houden. Een circuit dat de F1 meer uitstraling geeft in eigen land dan 5 Amerikanen in een F1 wagen...
Opvolging op de lange termijn wordt interessant. Er vanuit gaande dat ook Liuzzi later ook zal vertrekken zijn er 2 plekjes vrij. Vettel zal in de running zijn voor een plek, net als Bourdais en Doornbos. Als complete package (media-aandacht/uitstraling/rijderskwaliteiten) ligt RD mijlenver voor op die andere 2, dus dat kan wel eens interessant gaan worden
Toch zal hij alleen tegen Spyker direct nee zeggen, bij alle overige teams kan je punten scorenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:22 schreef Slee-3r het volgende:
[..]
Ik denk dat RD het veel te interessant vindt om in de Champcars te rijden. Daar doet hij tenminste mee met de top. Bij Reb Bull of STR zal hij niet verder komen dan achteraan het veld. Lijkt me nu toch niet echt een verbetering. Ook al kan de F1 een beter veld hebben.
Mja maar ga je voor punten of sta je op het eerste treetje op het podium? Het blijft een groot verschil, ook al is dit seizoen goed van start gegaan! Hoop dat het lekker spannend blijft.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:25 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Toch zal hij alleen tegen Spyker direct nee zeggen, bij alle overige teams kan je punten scoren
Alweer?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:16 schreef Bernard0s het volgende:
Mensen, goed nieuws; Er wordt regen voorspeld voor dit weekend in Budapest!
Zaterdag constant regen. Zondag buien.quote:
dat was in 2004 ook op zaterdag..., toen viel het na de kwali en voor de F3000 startquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:16 schreef Bernard0s het volgende:
Mensen, goed nieuws; Er wordt regen voorspeld voor dit weekend in Budapest!
Geweldig zeg! 2002 had ik 3 dagen zon en 35 graden daar, geen pretje op een onoverdekte Silver tribune.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:47 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Zaterdag constant regen. Zondag buien.
Het is maar een voorspelling, maar toch, hopen dat het doorzet. Zolang het een week later maar weer droog is, want dan ga ik er op vakantie
Regen met F3000 is ook geweldig haha.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:16 schreef WEST het volgende:
[..]
dat was in 2004 ook op zaterdag..., toen viel het na de kwali en voor de F3000 start![]()
Haha, ja dat is wel kut. En als je bier drinkt slaat het er keihard op zeker?! Maar altijd beter dan regen lijkt me.. Ook al kun je je er wel op kleden natuurlijk.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:25 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Geweldig zeg! 2002 had ik 3 dagen zon en 35 graden daar, geen pretje op een onoverdekte Silver tribune.
toen wel.., alleen als je een bak water over je heen krijgt is het minder plezierquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:50 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Regen met F3000 is ook geweldig haha.
hahaquote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:44 schreef vingerplant het volgende:
Vettel zal in de running zijn voor een plek, net als Bourdais en Doornbos. Als complete package (media-aandacht/uitstraling/rijderskwaliteiten) ligt RD mijlenver voor op die andere 2
Ja dat is waar. God bless the regenponcho's. Ik kreeg op de nurburgring ook een plens water over me heen (ondanks het feit dat ik overdekt zat).. Ik had de hele dag al regendansjes lopen doen, blij dat ik was dat ik zeiknat regende! De race was daardoor geweldig.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:59 schreef WEST het volgende:
[..]
toen wel.., alleen als je een bak water over je heen krijgt is het minder plezier![]()
Het zien van een regenrace maakte veel goed toch?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:59 schreef WEST het volgende:
[..]
toen wel.., alleen als je een bak water over je heen krijgt is het minder plezier![]()
dat wel jaquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:24 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Het zien van een regenrace maakte veel goed toch?![]()
Niet verstandig van Dennis. In deze brief geeft hij namelijk toe dat McLaren wel degelijk op de hoogte was van contact tussen Coughlan en Stepney....quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:50 schreef WEST het volgende:
klik hier
De Brief van Ron Dennis aan Luigi Macaluso, de voorzitter van de Italiaanse automobielfederatie
en Ferrari krijgt het er bij langs zegOver een illegale auto tijdens de GP van Australie.
Zal me niks verbazen overigens.., en de FIA trekt Ferrari toch alleen maar voor in dit soort gevallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |