Je hebt er niet echt veel vertrouwen in he?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:36 schreef Renesite het volgende:
Hmmmm, dawas mijn laatste les voor het examen
Ik moet het nog bezienquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:40 schreef CasB het volgende:
[..]
Je hebt er niet echt veel vertrouwen in he?
Zeg dat was ik verloren, maak je het bedrag even over?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:08 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Zo, de twee lesuurtjes vandaag (¤ 80,-) heb ik min of meer gratis gekregen. Op de terugweg vond ik in de bus zomaar even ¤ 100,-!![]()
Ik kan niet andersquote:Op woensdag 15 augustus 2007 06:57 schreef Merel het volgende:
[..]
Zeg dat was ik verloren, maak je het bedrag even over?
Zometeen rijbewijs aanvragen, heb ik nu pas tijd voor
quote:
Ik was vanochtend om 8 uur bij burgerzaken en om 8:03 was alles al geregeld en was ik weer op weg naar m'n werkquote:Op woensdag 15 augustus 2007 07:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik kan niet andersIk moet ook de volgende dag om 8 uur voor de deur liggen. Om 9 uur werken
ik moet 1,5 maand zo'n beetje wachten tot dat ik weer start met rijles. combinatie wachtijd en vakantie. 20 augustus om 19:00 ga ik de weg weer onveilig makenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:27 schreef CasB het volgende:
7 september pas weer les...m'n instructeur gaat op vakantie
Jaquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:20 schreef draculettetje het volgende:
ow ja da's waar ook tegenwoordig moet je er een week opwachten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |