Welke games dan? Ik kan het bij allemaal aanpassen naar breedbeeld eigenlijk. Bij sommig games kun je via een command line alsnog de resolutie aanpassen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:12 schreef allsystemshalt het volgende:
IOok het gamen is gaafal moet ik zeggen dat nu blijkt dat veel games het formaat niet ondersteunen.
399 euro voor een S-PVA? Voor dergelijke prijzen zou ik zelf een TN-scherm verwachten.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:06 schreef DarkChylde het volgende:
[..]
hij heeft toch een S-PVA panel?
als ie een TN heeft is het idd niet de moeite waard![]()
linkje naar acer
-lang linkje-
dat is ook de reden dat ik de d-sub voor lief wil nemen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:09 schreef Geqxon het volgende:
[..]
399 euro voor een S-PVA? Voor dergelijke prijzen zou ik zelf een TN-scherm verwachten.
Dat zeker, maar als je kwaliteit wil, een pva scherm wil, een gelijkmatig verlicht scherm, dan is dsub zonde.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:26 schreef DarkChylde het volgende:
volgens mij ondersteunen (bijna) alle videokaarten wel d-sub...
Ik herinner mij weer waarom ik dacht dat het een TN-panel was: 160/160 graden inkijkhoek.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:17 schreef DarkChylde het volgende:
edit:
aargghh, acer gemaild, en zij zeggen dat het een TN is![]()
ik wacht nog wel ff een maandje
Ja! Die heb ik ook, maar ik was nu alweer aan het kijken voor 22" ofzoquote:Op zondag 5 augustus 2007 17:53 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
Samsung SyncMaster 940BW
[afbeelding]
Ik denk dat je keuze een beetje zal afhangen van je videokaart, en de resoluties die je GFX kaart ondersteund. In prijs scheelt dit vaak namelijk toch niet meer dan 30-50 euro.quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:44 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ik gaat er binnenkort eentje kopenZijn die van Acer een beetje goed dan?
Ik zit te twijfelen tussen 20 en 22![]()
en dvi, een usb hub en een in hoogte verstelbare voetquote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:17 schreef Geqxon het volgende:
Sja, een 24" Acer scherm is slechts 399 euro. 150 euro voor een glossy scherm, voet en uiterlijk is dan wel weer erg duur.
20 cm?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:49 schreef Geqxon het volgende:
Achteraf gezien had ik mischien maar beter een 20" TFT kunnen kopen...
2*2Ghz, 2GB, 20", 20 centimeter.
Hey hey, don't get me wrong, ik heb die monitor niet besteld om wat te compenseren hoor!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:21 schreef DarkChylde het volgende:
[..]
20 cm?
ben je niet blij met je 24"?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |