Ja! Die heb ik ook, maar ik was nu alweer aan het kijken voor 22" ofzoquote:Op zondag 5 augustus 2007 17:53 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
Samsung SyncMaster 940BW
[afbeelding]
Ik denk dat je keuze een beetje zal afhangen van je videokaart, en de resoluties die je GFX kaart ondersteund. In prijs scheelt dit vaak namelijk toch niet meer dan 30-50 euro.quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:44 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ik gaat er binnenkort eentje kopenZijn die van Acer een beetje goed dan?
Ik zit te twijfelen tussen 20 en 22![]()
en dvi, een usb hub en een in hoogte verstelbare voetquote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:17 schreef Geqxon het volgende:
Sja, een 24" Acer scherm is slechts 399 euro. 150 euro voor een glossy scherm, voet en uiterlijk is dan wel weer erg duur.
20 cm?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:49 schreef Geqxon het volgende:
Achteraf gezien had ik mischien maar beter een 20" TFT kunnen kopen...
2*2Ghz, 2GB, 20", 20 centimeter.
Hey hey, don't get me wrong, ik heb die monitor niet besteld om wat te compenseren hoor!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:21 schreef DarkChylde het volgende:
[..]
20 cm?
ben je niet blij met je 24"?
heb je toevallig al gekeken hoe het met filmpjes eruit zienquote:Op zondag 12 augustus 2007 20:05 schreef Daklem het volgende:
Bij mijn werk hebben wij de nieuwe HP 2408 binnen.
Mooi scherm, alleen dat glossy is niet helemaal mijn ding. Ik vond hem te "bright"
Qua uiterlijk wel erg gelikt.
bevalt ie nog steeds?quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:42 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Gister de HP w2207 gekocht:![]()
[afbeelding]
Dat ziet er gewoon erg goed uit! Alleen ik zou zelf gek worden van dat glossy.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:48 schreef DarkChylde het volgende:
[..]
heb je toevallig al gekeken hoe het met filmpjes eruit zien![]()
Heb ik ook al een tijd en bevalt ZEER goedquote:Op zondag 12 augustus 2007 19:42 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Gister de HP w2207 gekocht:![]()
[afbeelding]
Ik vind mat veel rustiger kijken.quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:29 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Alleen omdat het spiegelt of zitten er nog meer nadelen aan een glossy scherm?
Ik denk dat glossy me op den duur gaat storen, net als die glanzende rand van de HP W2207quote:
maar dat is het toch altijd? zon op je scherm is altijd kut...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:57 schreef MaximumRush het volgende:
Ik heb zelf thuis een matte 22 inch staan op me kamer en beneden een glossy 20 inch. Ik merk wel dat de glossy ietsje scherper is dan een matte, maar daarvoor zou ik het niet nemen. Het ziet er wat mooier uit, maar het is een hel om met zonlicht achter je te computeren.
Nee, indirect zonlicht merk ik niks van. DIrect wel.quote:Op maandag 17 september 2007 19:26 schreef kootje het volgende:
[..]
maar dat is het toch altijd? zon op je scherm is altijd kut...
De S-versie is de enige goede inderdaad, had zelf een paar dagen een C-paneel, maar ik wist niet hoe snel ik hem weer moest terugdoen.quote:Op maandag 17 september 2007 20:07 schreef Verbal het volgende:
One Samsung 226BW coming up!!! (S-panel uiteraard)
V.
Hoe ben jij te weten gekomen dat er een S-panel in zit? Net bij de MM geweest (hij kost daar 355,- en de 206BW 199 eurootjes!) maar ik kon niet echt ontdekken wat er voor een paneel in zat. Achter het model nummer stond een R tussen haakjes. En in het typenummer stond wel een S vermeld maar of dat de aanduiding is waar ik op moet letten???quote:Op maandag 17 september 2007 20:07 schreef Verbal het volgende:
One Samsung 226BW coming up!!! (S-panel uiteraard)
V.
Ik heb hem nog niet, ik heb hem besteld, met de mededeling dat ik hem alleen afneem als het een S-panel isquote:Op dinsdag 18 september 2007 16:32 schreef Roeji het volgende:
[..]
Hoe ben jij te weten gekomen dat er een S-panel in zit? Net bij de MM geweest (hij kost daar 355,- en de 206BW 199 eurootjes!) maar ik kon niet echt ontdekken wat er voor een paneel in zat. Achter het model nummer stond een R tussen haakjes. En in het typenummer stond wel een S vermeld maar of dat de aanduiding is waar ik op moet letten???
Bij een lokale kleine pc-toko, die op mij erg betrouwbaar overkwam en waar ik een goede deal kon sluiten voor een compleet nieuw systeemquote:Waar koop jij hem overigens?
Die aanduiding op de sticker stond er bij de MM dus niet op. Ik had idd iets gelezen over dat met dat menuutje, maar ik wist het niet meer precies. Bedankt voor die link! Ik ga morgen eens prutsen bij de MM in dat menu. Hopelijk kan ik het ontdekken. En anders koop ik m denk ik daar gewoon en ga er thuis naar zoeken. ik had toch al gevraagd of ik m kon terugbrengen als ie niet zou bevallen en dat was dus geen enkel probleem. Dan ga ik er een weekje mee testdraaien en kijk wel wat het wordt.quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:41 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet, ik heb hem besteld, met de mededeling dat ik hem alleen afneem als het een S-panel is
De S op de sticker...
[afbeelding]
...is één, maar niet 100% waterdichte, manier.
Om het nóg iets zekerder te weten moet je een geheime setupfunctie van de monitor in. Uitgebreide uitleg vind je hier.
[..]
Bij een lokale kleine pc-toko, die op mij erg betrouwbaar overkwam en waar ik een goede deal kon sluiten voor een compleet nieuw systeem
V.
ubuntu?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:56 schreef Daklem het volgende:
Omdat ik tegen generalisatie ben, hier een algemeen topic voor widescreenbezitters
In dit topic mag alles besproken worden met betrekking tot widescreen TFT's.
Omdat het andere topic alleen voor 22" bezitters is, heb ik een algemeen topic gemaakt waar iedereen terecht mag/kan.![]()
![]()
Mijn nieuwe scherm:
Samsung SyncMaster 245 B
[ afbeelding ]
Game On![]()
lekker duidelijkquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 10:56 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Mijn beeldscherm doet echt vaagLaatst ging dat ding de na een tijdje gewoon uit
En af en toe is het beeld zo vervormd dat ik helemaal niks kan lezen
![]()
HP w2207quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:28 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
lekker duidelijk
type monitor / videokaart / OS
?
zit de stekker er aan beide kant wel goed in?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 10:56 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Mijn beeldscherm doet echt vaagLaatst ging dat ding de na een tijdje gewoon uit
En af en toe is het beeld zo vervormd dat ik helemaal niks kan lezen
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |