abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 28 juli 2007 @ 14:07:15 #1
9859 crew  Karina
Woman
pi_51912198
Zo af en toe heb ik een klusje dat ik zelf niet kan opknappen, dat zijn van die klussen die te klein zijn voor een aannemer maar te groot of te lastig om zelf te doen (bijvoorbeeld iets met electriciteit, daar waag ik mij niet aan).

Dan bel ik maar weer een kennis om te vragen of hij tijd heeft voor mij dat klusje te doen (had ik vandaag weer). Heel vervelend en ik doe het eigenlijk alleen in uiterste nood.

Eigenlijk zou ik liever een klusjesman bellen die het voor mij doet. MAAR: hoe vind ik een goed adres? Er staan zat klusjesmannen op Internet of in de Gouden Gids, hoe weet ik of die betrouwbaar zijn? Is er een soort keurmerk of iets dergelijks? Het hoeft heus niet voor een appel en een ei, als het maar goed gebeurt. Een of andere beunhaas die een beetje handig is heb ik liever niet, als hij het verpest zit ik met de gebakken peren.

Iemand tips of ervaringen met professionele klussers (omg Amsterdam)?
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_51912534
Ken het probleem, dus tvptje
  zaterdag 28 juli 2007 @ 16:36:34 #3
92991 dvdk
Tired of yo bullshit!
pi_51915198
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 14:07 schreef Karina het volgende:
Zo af en toe heb ik een klusje dat ik zelf niet kan opknappen, dat zijn van die klussen die te klein zijn voor een aannemer maar te groot of te lastig om zelf te doen (bijvoorbeeld iets met electriciteit, daar waag ik mij niet aan).

Dan bel ik maar weer een kennis om te vragen of hij tijd heeft voor mij dat klusje te doen (had ik vandaag weer). Heel vervelend en ik doe het eigenlijk alleen in uiterste nood.

Eigenlijk zou ik liever een klusjesman bellen die het voor mij doet. MAAR: hoe vind ik een goed adres? Er staan zat klusjesmannen op Internet of in de Gouden Gids, hoe weet ik of die betrouwbaar zijn? Is er een soort keurmerk of iets dergelijks? Het hoeft heus niet voor een appel en een ei, als het maar goed gebeurt. Een of andere beunhaas die een beetje handig is heb ik liever niet, als hij het verpest zit ik met de gebakken peren.

Iemand tips of ervaringen met professionele klussers (omg Amsterdam)?
heb je geen lief vriendje die dat voor je kan doen?
  zaterdag 28 juli 2007 @ 16:37:45 #4
92279 N.icka
Windforce 11
pi_51915226
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 16:36 schreef dvdk het volgende:

[..]

heb je geen lief vriendje die dat voor je kan doen?
*zucht*

pi_51915474
www.deklussenier.nl
een vriend van mij is er één...
pi_51915630
De goudengids.

Zelf doe ik veel zelf maar de thermostaat installeren (stadsverwarming) heb ik na 5 keer de stoppen vervangen maar opgegeven en uitbesteed.
  Moderator zaterdag 28 juli 2007 @ 16:59:18 #7
9859 crew  Karina
Woman
pi_51915784
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 16:47 schreef erik-de-perik het volgende:
www.deklussenier.nl
een vriend van mij is er één...
Linkje werkt niet.
@HarryP: Gouden Gids staan er inderdaad zat, maar hoe weet je of zo'n adres betrouwbaar is?
niet zo tof doen
pi_51916001
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 16:59 schreef Karina het volgende:

[..]

Linkje werkt niet.
@HarryP: Gouden Gids staan er inderdaad zat, maar hoe weet je of zo'n adres betrouwbaar is?
www.klussenier.nl

deze zijn zeker betrouwbaar...
van de losse klusjesmannen kun je inderdaad moeilijk zeggen of ze te vertrouwen zijn... via via zou je eraan moeten komen,
  Moderator zaterdag 28 juli 2007 @ 17:14:21 #9
9859 crew  Karina
Woman
pi_51916198
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 17:06 schreef erik-de-perik het volgende:

[..]

www.klussenier.nl

deze zijn zeker betrouwbaar...
van de losse klusjesmannen kun je inderdaad moeilijk zeggen of ze te vertrouwen zijn... via via zou je eraan moeten komen,
Dit zal ik onthouden, zitten niet in Amsterdam zie ik, maar wel vrij dicht in de buurt.
niet zo tof doen
pi_51919131
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 17:14 schreef Karina het volgende:

[..]

Dit zal ik onthouden, zitten niet in Amsterdam zie ik, maar wel vrij dicht in de buurt.
ze komen overal...het ligt er een beetje aan wat voor klusjes je hebt.
  zaterdag 28 juli 2007 @ 20:09:49 #11
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_51920708
doen ze ook gasleidingen verleggen, afzuigkap weghalen, de afvoer en electra verplaatsen, nieuwe ophangen en nieuw plafond in de hal of heb ik daar echt een groter klusbedrijf voor nodig. Ik heb al een aantal bedrijven in den haag aangeschreven voor bovenstaande klus maar niemand laat wat van zich horen.
  Moderator zaterdag 28 juli 2007 @ 20:12:22 #12
9859 crew  Karina
Woman
pi_51920788
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 19:11 schreef erik-de-perik het volgende:

[..]

ze komen overal...het ligt er een beetje aan wat voor klusjes je hebt.
Echt van die kleine klusjes dus, zoals een lamp ophangen en de stroomdraden weer aansluiten en de aan/uit knop weer maken Maar die hoeft dus al niet meer, wordt al gedaan.
niet zo tof doen
pi_51921306
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 20:09 schreef becky27 het volgende:
doen ze ook gasleidingen verleggen, afzuigkap weghalen, de afvoer en electra verplaatsen, nieuwe ophangen en nieuw plafond in de hal of heb ik daar echt een groter klusbedrijf voor nodig. Ik heb al een aantal bedrijven in den haag aangeschreven voor bovenstaande klus maar niemand laat wat van zich horen.
De Klussenier, uw veelzijdige vakman voor klussen zoals:
Badkamers plaatsen
Dakramen plaatsen
Dakwerk
Deuren plaatsen
Installatiewerk
Keukens plaatsen
Kozijnen plaatsen
Metselwerk
Onderhoud
Renovatie
Reparaties
Scheidingswanden
Schilderwerk
Schuttingen
Serres plaatsen
Sierpleister
Tegelwerk
Timmerwerk
Tuinhuisjes en blokhutten
Verbouwingen
Vloeren leggen
Zwembaden
pi_51922178
Omdat je in Amsterdam woont, zul je niet aan de specifieke naam iets hebben, maar misschien bestaat daar een soortgelijk initiatief. In Den Haag heb je dus de Dienstenwinkel, voor allerhande voorkomende klussen. Het gaat hier om gesubsidieerde arbeid, waardoor het uurtarief ook erg laag is.
pi_51923411
Ik ga binnenkort voor het eerst e.e.a. via Leadz.nl proberen. Ik ben erg benieuwd, maar dat is iig een mogelijkheid.
pi_51924145
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 14:07 schreef Karina het volgende:
Wat is het probleem? Noem het hier en mss kunnen we je helpen.
Stel dat je het niet aandurft of of. Dan kun je nog altijd overwegen om....

dat ik zelf niet kan opknappen En ja je staat versteld van jezelf wat je wel allemaal zelf kunt.
Alleen denk je dat je het niet kunt omdat je het nog nooit gedaan hebt.
Maar achteraf zeg: Och was dat alles.
  Moderator zaterdag 28 juli 2007 @ 22:55:55 #17
9859 crew  Karina
Woman
pi_51924315
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 22:48 schreef Solingjan het volgende:

[..]

dat ik zelf niet kan opknappen En ja je staat versteld van jezelf wat je wel allemaal zelf kunt.
Het zou van alles kunnen zijn, dit was een algemene vraag, soms zijn er gewoon van die dingen die je liever zelf niet doet, omdat je bang bent dat je het verkeerd doet (elektra) of waar je speciaal gereedschap voor nodig hebt, noem maar op. Wat voor bedrijfjes zijn er dan die je daar mee kunnen helpen, van die klussen waar een aannemer te groot voor is. En hoe weet je of dat bedrijf betrouwbaar is?

Je hoeft toch niet alles zelf te kunnen?
niet zo tof doen
pi_51928816
Maar daar is familie toch juist voor
People will forget what you said or what you did,
but they'll never forget how you made them feel
pi_51928904
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 22:55 schreef Karina het volgende:

Je hoeft toch niet alles zelf te kunnen?
Precies! En dan zijn er ook nog dingen waar je gewoon geen zin in hebt.

Interessant topic. In de gaten houden. (Ik woon ook in Amsterdam.)
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_51929643
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 22:48 schreef Solingjan het volgende:

[..]

Er zijn natuurlijk ook andere factoren waarom mensen iets niet zelf kunnen doen. Geen tijd, uithuizig vanwege werk/vakantie/geheime liefde, etc.

Maar je hebt wel gelijk, als je iets niet kunt omdat je de handeling niet kent, en geen idee waar te beginnen. Open dan een topic in K&W en je wordt goed op weg geholpen.
  zondag 29 juli 2007 @ 10:58:37 #21
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51929734
Wij hebben vrijdag een loodgieter laten komen omdat er een dakpan losgegleden was op het dak en die veroorzaakte een hoop lekkage, al heel lang.

Hij kwam ook wel voor nog meer (het plaatsten van een extra regenpijp) maar dat gaat hij na de vakantie pas maken.
Vrijdag is hij dus alleen naar boven geweest om de dakgoot leeg te scheppen en die pan goed te leggen.

Kreng was dus ergens bij de kilgoot weg gezakt en net te ver voor ons 2 sukkels met zware hoogtevrees om iets aan te doen. Vandaar dus onze held Richard gebeld!

En ik 'ken' hem omdat hij bij mijn ouders het leidingenwerk gedaan heeft bij hun verbouwing.

Beetje om je heen vragen of mensen niet een aannemer weten die iets bij ze gedaan heeft. Die kan je dan bellen. Doet hij het niet weet hij vaak wel weer een ander die het wel kan doen etc. etc.
  zondag 29 juli 2007 @ 12:17:23 #22
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_51930787
Heb hier goede ervaring met K.O. Bus idd voor van de klusjes die je zelf liever niet doet. Zoals dakpannen leggen na een storm enzo
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_63424532
Ken je deze al:
www.kleinsteklusjes.nl

Sven
pi_63439548
ik heb nog even, maar ik ben me aan het voorbereiden...
ik ben van plan veel zelf te gaan doen in mijn "nieuwe" huis
houten vloer
keuken vervangen
toog verwijderen
badkamer renovatie
toilet renovatie
gangvloer
trap
schilderwerk binnen totaal
stucwerk
slaapkamervloeren
kortom zeer geinteresseerd in betrouwbare klussers
voor een betrouwbare prijs

graag ervaringen van fok!ers in de buurt
wie ben ik om aan mezelf te twijfelen?
=loesje=
  Moderator zaterdag 22 november 2008 @ 23:56:42 #25
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_63440199
Je wilt veel zelf doen, maar je vraagt hier openlijk of er k&w'rs zijn die jou met verbouwen willen helpen ?
Dit riekt een beetje naar spam...

Het vragen naar diensten is niet bepaald gewenst op Fok!

[ Bericht 20% gewijzigd door Vonkenboer op 23-11-2008 00:18:54 (Fautje) ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')