ik heb alleen nog maar gevraagd of hij evt voor mij kaartjes wilde halen en dan opsturen en dat wilde hij welquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hij haalt kaartjes en jij betaalt hem terug, en je komt ze ergens ophalen?? of anders...
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:40 schreef Houniet het volgende:
gaan er hier nog mensen naar Mysteryland?
Zal wel denk ik de hele dag bij de Q-stage hangen, met een kort uitstapje tijdens Luna naar Dr. Lektroluv. Staan gelukkig qua tijd tegenover elkaar dus is de keuze niet moeilijk dacht ik zoquote:
Wordt een gezellige boel als ik het zo hoorquote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:09 schreef LeonH het volgende:
[..]
[..]
Zal wel denk ik de hele dag bij de Q-stage hangen, met een kort uitstapje tijdens Luna naar Dr. Lektroluv. Staan gelukkig qua tijd tegenover elkaar dus is de keuze niet moeilijk dacht ik zo
Is het trouwens normaal dat ik nog steeds, na al die weken dat ie uit is, kippenvel krijg als ik Her Voice weer hoor of draai? Of ben ik de enige met deze rare vertoning?
Ja, ben er best bereid toe, maar dan moet er wel voldoende interesse zijn.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:23 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
ik heb alleen nog maar gevraagd of hij evt voor mij kaartjes wilde halen en dan opsturen en dat wilde hij wel
![]()
haha dan kom maar bij mij staan wij zijn met 25 man aanwezigquote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:50 schreef mstx het volgende:
Als er hier nog FOK!kers zijn die willen meeten (de hele avond) ga ik ook naar 24, anders ben ik alleen.
Ja je kan mij zoiezo al voor 2 kaarten wegschrijvenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:19 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ja, ben er best bereid toe, maar dan moet er wel voldoende interesse zijn.
als dit serieus is dan moeten we ff een lijstje maken wie wil enzo....
Mij kun je in het lijstje zetten (1 kaartje).quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:19 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
ik ga even mijn kameraden raadplegen, je hoort zo snel mogelijk hoeveel kaartjes wie hier in het Oosten nodig gaan hebbenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:19 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
wij komen met een man of 10 vanuit Twentequote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:50 schreef mstx het volgende:
Als er hier nog FOK!kers zijn die willen meeten (de hele avond) ga ik ook naar 24, anders ben ik alleen.
Heb je 'm al dan?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:39 schreef mstx het volgende:
Top 10 Juli 2007:
03. Noisecontrollers - Shockwaves
Nee, heb hem in een livesetje gehoord.quote:
Wist ik nog niet.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:47 schreef LeonH het volgende:
[..]
Zie dat de volgende Crump/Marlboro Man wordt maar dat is vast en zeker oud nieuws![]()
Ik heb Shockwaves wel full..al een tijdequote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:47 schreef LeonH het volgende:
[..]
Heb je 'm al dan?![]()
Zie dat de volgende Crump/Marlboro Man wordt maar dat is vast en zeker oud nieuws![]()
ja, heb hem al tijdje full, maar vind hem persoonlijk niet echt top, niet 1 van de betere NC-nummers...quote:
LOl de nummer 1 met die gasten heb ik nog eens in een illigaal team gezeten wat plaatjes ripte en verspreiddequote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:39 schreef mstx het volgende:
Top 10 Juli 2007:
01. Josh & Wesz vs Glowiej - I Got You 2007 / Tempo Pusher
02. Grandmaster Q - The 7th Sign / Something To Party [HARDCOPY]
03. Noisecontrollers - Shockwaves
04. Wild Motherfuckers - Fother Mucker [ZANZATRAXX 09]
05. Donkey Rollers - Atrocity / Chopper [FUSION]
06. 4 Navigators Feat Vorluk - Left & Right (Lukas & Vortex Mix) [STIK]
07. Radium meets Audio Damage - What U Want / Honk That Pussy [FUTURE SOUND CORPORATION 058]
08. KAT meets Gerardo Roschini - Alright [DROPPIN' BEATS 601]
09. Zany meets Beholder - Annihilating [FUSION 039-5]
10. The Raiders - A Feeling [DANCE POLLUTION 284]
Ik ookquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:20 schreef nattermann het volgende:
Volgende week maar eens kaarten voor Q-base kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |