Jij bent iig naar de ikea geweestquote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:06 schreef Dagoduck het volgende:
nou dan laat ik hier m'n kamer ook met zien met natuurlijk het uitzicht (niet bijzonder maar als ik achter me pc zit zie ik alleen de lucht, meestal wolken:P)
me bed met nachtkastje,wekker, en mijn bierdoppen foto-poster
[ afbeelding ]
me tv,tje en stoelen
[ afbeelding ]
me cd's. dvd's. posters donald duck pocket verzameling, ijzere wandplaten en woordeboeke
[ afbeelding ]
m'n bureau met ofcourse FOK! en m'n posters erboven
[ afbeelding ]
m'n posters
[ afbeelding ]
m'n kledingkast verzamelkast alles kast donaldduckkast en nog meer en meer en een zitzak
[ afbeelding ]
uitzicht links en rechts
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Dekbed inderdaad. En dat groen ook een beetje.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:26 schreef rena het volgende:
Je dekbed.
uhuh!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 01:13 schreef dubidub het volgende:
[..]
Jij bent iig naar de ikea geweest
STOERRRRRRRRRRRRRRRRRRquote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:21 schreef superworm het volgende:
Hier een foto van een ándere hoek van mijn kamer; met nieuw behang e.d.. De muur van waar het genomen is is 3 bij 4 meter en heeft een enorme foto van times square erop, heel leuk. Let niet op de bewusteloze vrienden op het bed; feestje van vorig jaar liep een beetje uit de hand. Resultaat; vier kotsers, vijf bewustelozen, én een foto van mijn kamer!
[ afbeelding ]
Ik ben in een stad geboren en dit soort uitzichten kunnen mij wel bekoren. Ik zou het i.i.g top vinden om hier te wonen. Lekker veel groen en ruimte.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:24 schreef Fredo55 het volgende:
Als we het toch over het slaapkamer-uitzicht hebben.
Totaal iets anders als Dagoduck:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ach, je moet er van houden.![]()
Als stadsmens zou je hier niet overleven.
Ja, maar doe toch maar liever de stad.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:42 schreef spy08 het volgende:
[..]
Ik ben in een stad geboren en dit soort uitzichten kunnen mij wel bekoren. Ik zou het i.i.g top vinden om hier te wonen. Lekker veel groen en ruimte.
kinderlijke kamer heb jequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
dagobert duck is tog ook mannelijk
wat is er vrouwelijk aan dan>?
jouw of je broertje ken ikquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:44 schreef Fredo55 het volgende:
Dan zal ik mijn kamer ook maar posten:
[ afbeelding ]
Bureau, waar normaal mijn laptop op staat.![]()
[ afbeelding ]
Mijn bed, op de voorgrond de vreselijke irritante lamp van me broer.
Daarachter mijn bureaustoel, die op zich wel chill zit.
[ afbeelding ]
Het gedeelte van mijn broer, we slapen dus op 1 kamer.
Links mijn klerenkast, rechts bed van mijn brother.
[ afbeelding ]
Sorry van dat Feyenoord.![]()
Foto gemaakt op mijn bed, kijkend richting het gedeelte van me brother.
Ja.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:06 schreef Dikke-Doei het volgende:
heb jij of je broertje een kuiltje in zijn kin?
drugs komt overal voorquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:15 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ja.
Ik ben 18, broer is 20.
edit: je woont in Belgie zie ik, en aangezien ik nooit in Belgie kom, laat staan mijn broer.![]()
Nah, ik woon in Zeeland.. tegen brabant aan.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:20 schreef Dikke-Doei het volgende:
[..]
drugs komt overal voorheb veel connecties in schiedam en vlaardingen
shit grapje misluktquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:05 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Nah, ik woon in Zeeland.. tegen brabant aan.
hoe kan je leven in zo een opgeruimde kamerquote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:53 schreef Daklem het volgende:
Nogmaals dan vanuit het vorige topic:
Mijn kamer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Mijn kleding kast staat in een andere kamer. En welke andere spullen bedoel je?
Bah die handvaten van de deur zien dus echt niet uit imo. Maar niet getreugd over 1 weekje mag jij mijn kamer uitlachenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:58 schreef Chocolate het volgende:
ff een schopje
Na verfen, nieuwe meubelen etc etc kan ik mijn 'nieuwe 'kamer wel ff showen.
Aan de ene kant hou ikzelf wel van een opgeruimde kamer maar ik snap wel wat je bedoelt. Want dit is wel (heel) erg kaal geen postertje of iets aan de muur (hangt er überhaupt iets aan de muur behalve die twee teletubbie lampjes? (no offence maar ik vind ze echt niet om aan te zienquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:58 schreef CypherThanatos het volgende:
[..]
hoe kan je leven in zo een opgeruimde kamerik zou gek worden
bij moet alles een beetje geleefd er uit zien maarja iedereen ze eigen smaak
hahahah, ja ik zal zeker even kijken als jij je kamer plaatst!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:52 schreef Wouser het volgende:
[..]
Bah die handvaten van de deur zien dus echt niet uit imo. Maar niet getreugd over 1 weekje mag jij mijn kamer uitlachen![]()
.
Zelf heb ik de expedit trouwens ook alleen heb ik er 2 van 2x4 gekocht zodat ik eventueel 1'tje nog op zijkant kan zetten en omdat ik die 4x4 zo lomp en groot vond en waarschijnlijk ook voor de toekomst niet zo handig (kan) zijn wanneer ik over anderhalf jaar weer verhuis.
Verder ziet het er wel gezellig uit
-edit- bijna vergeten
ikea![]()
Zo!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:03 schreef Dagoduck het volgende:
kijk eens op de vorige pagina daar staat mijn kamer en ik heb egt 9 van de 10 spulle van de ikea !
Puickend.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:03 schreef Dagoduck het volgende:
kijk eens op de vorige pagina daar staat mijn kamer en ik heb egt 9 van de 10 spulle van de ikea !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |