nop het enige wat ik heb gedaan is m'n bed opgemaakt (doe ik nooit)quote:
die zitte vastgeplakt en dan burnt me TVquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:21 schreef MrTycho het volgende:
Verbrand die wuppies is hééééél snel!!
omdat ze op de vorige bladzije zate en nog niemand gezien had:P en iedereen keek vrolijk weer naar de volgende blz.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vraag me af waarom je die foto's 3 dagen later weer post
omg je hebt geiten als huisdierquote:Op zondag 27 juli 2008 20:13 schreef Hyman het volgende:
nou hier dan de plaatjes van het uitzicht
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en ja... wij verbouwen maïs, maar dan gewoon voor een extraatje, niet dat we boeren zijn vanwege de geiten en het land.
ja klopt daarom zit ik ook altijd binne egt op 3x een hoeke een krijsend kind en van die aso's op skooters die ze dan opvoere en dan gaan ze in de tuin van de buure die op vakantie ware de hele tuin omspitte met die dinge :Squote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:04 schreef MrTycho het volgende:
Ziet er trouwens wel uit als een kutbuurt daaro...standaard ons-kent-ons buurtje
En nu in het nederlandsquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
ja klopt daarom zit ik ook altijd binne egt op 3x een hoeke een krijsend kind en van die aso's op skooters die ze dan opvoere en dan gaan ze in de tuin van de buure die op vakantie ware de hele tuin omspitte met die dinge :S
Heb je de inrichting zelf gekozen? Ik vind het net een kamer van een studente lijken maar u bent mannelijk?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:06 schreef Dagoduck het volgende:
nou dan laat ik hier m'n kamer ook met zien met natuurlijk het uitzicht (niet bijzonder maar als ik achter me pc zit zie ik alleen de lucht, meestal wolken:P)
me bed met nachtkastje,wekker, en mijn bierdoppen foto-poster
[ afbeelding ]
me tv,tje en stoelen
[ afbeelding ]
me cd's. dvd's. posters donald duck pocket verzameling, ijzere wandplaten en woordeboeke
[ afbeelding ]
m'n bureau met ofcourse FOK! en m'n posters erboven
[ afbeelding ]
m'n posters
[ afbeelding ]
m'n kledingkast verzamelkast alles kast donaldduckkast en nog meer en meer en een zitzak
[ afbeelding ]
uitzicht links en rechts
[ afbeelding ][ afbeelding ]
ik zou er wel overleven maja me ouders wone hier nu eenmaalquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:24 schreef Fredo55 het volgende:
Als we het toch over het slaapkamer-uitzicht hebben.
Totaal iets anders als Dagoduck:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ach, je moet er van houden.![]()
Als stadsmens zou je hier niet overleven.
dagobert duck is tog ook mannelijkquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:53 schreef ach het volgende:
[..]
Heb je de inrichting zelf gekozen? Ik vind het net een kamer van een studente lijken maar u bent mannelijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |