Gelukkig maar..quote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Klinkt wel bekend maar kan er ff nix bij plaatsen![]()
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Staat losbolca daar te paaldansen ofzo
En spuit 11 komt er op klaar...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Staat losbolca daar te paaldansen ofzo
LOL.... maarre... ik spreek Bommel nog vrij regelmatig... of de telefoon gaat op een achterlijk tijdstip ('s morgens om 10.00 uur ofzo) en dan is het van: je nest uit, naar beneden, deur open doen en koffie zetten, en snel een beetje want je buren beginnen al raar te kijkenquote:
12 ookquote:
mn handen blijven altijd thius..die wiskey mag jij hebben....proosttttt!(of prut!)quote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Neem een whiskey en laat je handen thuis![]()
Loud and clearquote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bijna... ik hoop dat ik zo m'n zender iig niet hoef te checken
Tada Sindiequote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:21 schreef cindy10 het volgende:
[..]
mn handen blijven altijd thius..die wiskey mag jij hebben....proosttttt!(of prut!)![]()
![]()
En als je hem vergeet op te winden danquote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Moet het er wel 1 zijn die je moet opwinden... batterijen zijn niet eindeloos
Ah... je hebt een keer geen uitleg nodigquote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
En als je hem vergeet op te winden dan
Of heb jij daar nooit last van?
Oeh?? Voor de opwarming van de aarde had je die niet??quote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:23 schreef Disana het volgende:
Ik heb trouwens de vreemdste planten in mijn tuin sinds de opwarming van de aarde.
[afbeelding]
Mooie Fuckopsieaquote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:23 schreef Disana het volgende:
Ik heb trouwens de vreemdste planten in mijn tuin sinds de opwarming van de aarde.
[afbeelding]
Ik kan me nog wel herinneren dat íe van de één op andere dag foetsie was.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL.... maarre... ik spreek Bommel nog vrij regelmatig... of de telefoon gaat op een achterlijk tijdstip ('s morgens om 10.00 uur ofzo) en dan is het van: je nest uit, naar beneden, deur open doen en koffie zetten, en snel een beetje want je buren beginnen al raar te kijken
Nope. En geen idéé wat het isquote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh?? Voor de opwarming van de aarde had je die niet??![]()
Ik heb de oplossing... hoe noem je dat ook alweer?, zo een die automatisch opwindquote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah... je hebt een keer geen uitleg nodig![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |