Soms moet ik helaas zwijgen anders geef ik teveel wegquote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:06 schreef noekje het volgende:
[..]
Anders verpest je even de Herma is weg euforie.![]()
Oeps, niet gezien, sorry.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Was gisteren al een topic over geopend.
Nieuw: Voor een paar weken de Gouden Kooi in
oke danquote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:15 schreef ocmer het volgende:
sry voor de spel fouten ben dislesbisch
Wrijf nog ff goed in je ogen, adem in en voel je voorhoofd, adem uit en voel je oogleden, adem in en kijk met je ogenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:14 schreef ocmer het volgende:
goede morgen allemaal iemad een iedee waarom huub bij jaap ilgt?????
Morgen allemaalquote:Op zaterdag 28 juli 2007 09:43 schreef DrsH het volgende:
Zij had beter kunnen schreeuwen Wilgo is Passe Ole Ole![]()
![]()
![]()
Is dat Japio, die zo snurkt met Nadia ernaast?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:16 schreef DooZjUh het volgende:
Nou, ik heb DGK al een week niet gevolgd. Dus geheel ontwetend bevond ik mij vandaag op een terrasje op de Grote Markt in Almere. En ineens schrok ik me de pleuris, Natasia. Nou kan ik jullie dus vertellen dat ik altijd zei; "Als zij er ooit nog uit gaat, lacht iedereen der uit op straat". Niemand keek op of om, ik zat midden in een gesprek en kon alleen nog maar "uh uh uh" uitbrengen. Ik was echt wel even in schok, sowieso omdat ik niet wist dat ze eruit was en omdat ze ook nog eens midden door de stad durft te lopen met Wilgo en de kindJUHS.
Geeft niet Omcerquote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:15 schreef ocmer het volgende:
sry voor de spel fouten ben dislesbisch
hoe in vredesnaam komt iemand die kennelijk afhankelijk is van zware psychidelische medicijnen in aanmerking om de kooi binnen te komen???????quote:Op zaterdag 28 juli 2007 09:17 schreef DrsH het volgende:
[..]
Een kleine opsomming:
Oxazepam;
Citalopram;
Paroxetine.
Deze medicatie moet twee maal daags worden ingenomen.![]()
![]()
![]()
Zwijg dan!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:11 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Soms moet ik helaas zwijgen anders geef ik teveel weg![]()
![]()
dat moet voor een narciste wel het trieste hoogtepunt zijn na 10 maanden op tv te zijn geweest..quote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:17 schreef Varen het volgende:
[..]
Morgen allemaal![]()
Hebben jullie dit nog gelezen?
[..]
Is dat Japio, die zo snurkt met Nadia ernaast?![]()
Dat komt omdat haar psycholoog dacht "als ze maar van de straat af is" en haar psycholoog heet toevallig Anitaquote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:22 schreef do0fusz het volgende:
[..]
hoe in vredesnaam komt iemand die kennelijk afhankelijk is van zware psychidelische medicijnen in aanmerking om de kooi binnen te komen???????
Ik mis de haldolquote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:22 schreef do0fusz het volgende:
[..]
hoe in vredesnaam komt iemand die kennelijk afhankelijk is van zware psychidelische medicijnen in aanmerking om de kooi binnen te komen???????
Zuipen, roken en stoken.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:24 schreef noekje het volgende:
[..]
Zwijg dan!![]()
Ben benieuwd of Kim nog vaker gaat...ehm..wtf deed ze daar eigenlijk?
Klopt daar reageerde Nadia niet goed op dus die hebben we langzaam afgebouwd i.v.mquote:
Wat is je bron ?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 09:17 schreef DrsH het volgende:
[..]
Een kleine opsomming:
Oxazepam;
Citalopram;
Paroxetine.
Deze medicatie moet twee maal daags worden ingenomen.![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |