Zal wel onderdeel zijn van het nieuwe beleid van RTL. Lijkt mij in ieder geval helemaal niks.quote:Ben jij enthousiast? Niet cameraschuw? Misschien zelfs een tikkeltje brutaal? Weet jij je mondje wel te roeren en laat je het kaas niet van je brood eten?
Wie weet zijn wij dan wel op zoek naar jou!
De Gouden Kooi is op zoek naar mensen die voor een korte periode (variabel, 2 – 6 weken) hun intrek willen nemen in de Villa. Maar natuurlijk niet zomaar iemand. Je moet wel een goede reden, doel en motivatie hebben.
Hebben we het hier over jou? Stuur ons dan via onderstaand adres een mail. Beschrijf daarin uitgebreid wie je bent. Motiveer goed waarom wij juist jou in De Gouden Kooi moeten laten logeren. Natuurlijk mag een foto van jezelf niet ontbreken! Oh ja; je moet wel minimaal 18 jaar oud zijn.redactie.goudenkooi@talpa.tv
Je maakt neem ik aan geen kans op het huis hèquote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:20 schreef metallicelmo het volgende:
Zo wint er nooit iemand
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:27 schreef Isabeau het volgende:
Je maakt neem ik aan geen kans op het huis hè![]()
BRON?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:09 schreef Flounder het volgende:
[..]
Zal wel onderdeel zijn van het nieuwe beleid van RTL. Lijkt mij in ieder geval helemaal niks.
Hotel de Gouden Kooi.![]()
Mening? Dat is mijn bron.quote:
Zo kunnen ze het idd interessant houden... ook als er nog maar 2 bewoners over zijn.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:57 schreef Gert het volgende:
Het is wèl een mogelijke manier om het programma nog wat levendig te houden, naarmate er steeds meer bewoners afvallen.
Alleen: als de animo ervoor net zo groot is als de "vaart" van dit topic, wordt het nog lastig om leuke kandidaten te vinden.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zo kunnen ze het idd interessant houden... ook als er nog maar 2 bewoners over zijn.
Het lijkt er wat mij betreft meer op dat ze mensen zoeken die er voor zorgen dat het straks in de villa ook nog leuk is als er nog maar 4 of 5 bewoners over zijn.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:23 schreef Nostalgist het volgende:
Vaag.... Het lijkt erop dat het programma bijna is afgelopen, en ze voor de resterende korte tijd nog mensen zoeken die een eventuele 24-uurs of gedwongen exit kunnen opvangen....
Juist het inzetten van nieuwe mensen kan het proces versnellen.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:23 schreef Nostalgist het volgende:
Vaag.... Het lijkt erop dat het programma bijna is afgelopen, en ze voor de resterende korte tijd nog mensen zoeken die een eventuele 24-uurs of gedwongen exit kunnen opvangen....
Ja, maar hier zitten de normale mensen. En die gaan natuurlijk de Kooi niet in.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Alleen: als de animo ervoor net zo groot is als de "vaart" van dit topic, wordt het nog lastig om leuke kandidaten te vinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |