Uhm, nee geen grapje. Het is nu toch klaar?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:56 schreef k_i_m het volgende:
Ik mag toch hopen dat alle mensen die niet op "ik doe niks" stemmen hier een grapje maken he?.
Nee, is mij de moeite niet waard om op haar te reageren.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:56 schreef k_i_m het volgende:
Ik mag toch hopen dat alle mensen die niet op "ik doe niks" stemmen hier een grapje maken he?.
Zeer intelligente, goed onderbouwde reactiequote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:49 schreef Zipportal het volgende:
-edit-
Damn, dan schrik je je toch ook wezenloos.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:16 schreef DooZjUh het volgende:
Nou, ik heb DGK al een week niet gevolgd. Dus geheel ontwetend bevond ik mij vandaag op een terrasje op de Grote Markt in Almere. En ineens schrok ik me de pleuris, Natasia. Nou kan ik jullie dus vertellen dat ik altijd zei; "Als zij er ooit nog uit gaat, lacht iedereen der uit op straat". Niemand keek op of om, ik zat midden in een gesprek en kon alleen nog maar "uh uh uh" uitbrengen. Ik was echt wel even in schok, sowieso omdat ik niet wist dat ze eruit was en omdat ze ook nog eens midden door de stad durft te lopen met Wilgo en de kindJUHS.
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:59 schreef DrsH het volgende:
Ik zou haar gratis medicijnen verstrekken
quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:13 schreef ruud_fr het volgende:
Ik doe iets anders namelijk ...... Blijdorp bellen dat het weer zover is
Ofcourse!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:03 schreef ruby het volgende:
[..]
P.s. Liep ze rond alsof ze een "diva" was?![]()
Ja gut..dat zou helpenquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:59 schreef p_sc_l26 het volgende:
![]()
ik doe iets ander bel kinder bescherming dat geval mag niet opvoeden dus vertel ik waar ze op dat moment is
stelletje racistenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:57 schreef Hathor het volgende:
Ik durf te wedden dat als ik haar bijvoorbeeld tegen zou komen in een supermarkt, ik haar niet eens zou herkennen. Ten eerste looop ik niet zo op mensen te letten in supermarkten, en ten tweede lopen er vrij veel negerts te shoppen waar ik woon, en om het cliche nog maar eens uit de kast te halen, ze lijken allemaal op elkaar.![]()
Ten derde ben je veel te bang om wat te zeggen, omdat er vrij veel donkere mensen in de buurt zijn he..quote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:57 schreef Hathor het volgende:
Ik durf te wedden dat als ik haar bijvoorbeeld tegen zou komen in een supermarkt, ik haar niet eens zou herkennen. Ten eerste looop ik niet zo op mensen te letten in supermarkten, en ten tweede lopen er vrij veel negerts te shoppen waar ik woon, en om het cliche nog maar eens uit de kast te halen, ze lijken allemaal op elkaar.![]()
EENSCH een ban waard IMHOquote:
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:09 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Ten derde ben je veel te bang om wat te zeggen, omdat er vrij veel donkere mensen in de buurt zijn he..
Wat ik altijd zo mooi vind is het feit dat ik dit soort uitspraken alleen op internet vind.. In de Bijlmer zou je je mond wel houden he..
Oh en wil jij zeggen dat je een groep blondjes wel uit elkaar kan halen?
Volgens mij kom ik Lieke elke dag tegen in de stad..![]()
wat een kontgelul. misschien moet jij maar een ban krijgen na deze nodeloze en vooral opruiende tekst.quote:
zoals ze praat, ultra ordinair, beetje trailerpark zoals haar vriendin door dick en dun, amanda.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:20 schreef veldmuis het volgende:
Hoe ziet ze eruit?
leer lezenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:01 schreef Denna het volgende:
[..]
Uhm, nee geen grapje. Het is nu toch klaar?
Wat versta jij onder trailerpark....quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:22 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zoals ze praat, ultra ordinair, beetje trailerpark zoals haar vriendin door dick en dun, amanda.
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:55 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
ga lekker in je bananenboom zitten huilen, stuk verdriet.
Zeker niet, maar je moet wel beseffen dat omgekeerd precies hetzelfde geldt..quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:19 schreef Flounder het volgende:
Negers zijn lastig uit elkaar te houden voor blanken, dat is nu eenmaal een feit. Is toch niet erg of zo?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |