Uhm, nee geen grapje. Het is nu toch klaar?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:56 schreef k_i_m het volgende:
Ik mag toch hopen dat alle mensen die niet op "ik doe niks" stemmen hier een grapje maken he?.
Nee, is mij de moeite niet waard om op haar te reageren.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:56 schreef k_i_m het volgende:
Ik mag toch hopen dat alle mensen die niet op "ik doe niks" stemmen hier een grapje maken he?.
Zeer intelligente, goed onderbouwde reactiequote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:49 schreef Zipportal het volgende:
-edit-
Damn, dan schrik je je toch ook wezenloos.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:16 schreef DooZjUh het volgende:
Nou, ik heb DGK al een week niet gevolgd. Dus geheel ontwetend bevond ik mij vandaag op een terrasje op de Grote Markt in Almere. En ineens schrok ik me de pleuris, Natasia. Nou kan ik jullie dus vertellen dat ik altijd zei; "Als zij er ooit nog uit gaat, lacht iedereen der uit op straat". Niemand keek op of om, ik zat midden in een gesprek en kon alleen nog maar "uh uh uh" uitbrengen. Ik was echt wel even in schok, sowieso omdat ik niet wist dat ze eruit was en omdat ze ook nog eens midden door de stad durft te lopen met Wilgo en de kindJUHS.
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:59 schreef DrsH het volgende:
Ik zou haar gratis medicijnen verstrekken
quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:13 schreef ruud_fr het volgende:
Ik doe iets anders namelijk ...... Blijdorp bellen dat het weer zover is
Ofcourse!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:03 schreef ruby het volgende:
[..]
P.s. Liep ze rond alsof ze een "diva" was?![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |