Ja ik ben vergeten een positieve optie er tussen te zetten, maar dacht dat is toch niet nodigquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:18 schreef wie.. het volgende:
Ik vraag om een handtekening
Dat zou ik ook doen!quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:18 schreef Houtspeer het volgende:
ik doe iets anders namelijk ...... haar met afgunst aankijken en mijn hoofd schudden
afgunst? voor zover ik weet heeft ze niets om jaloers op te zijnquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:18 schreef Houtspeer het volgende:
ik doe iets anders namelijk ...... haar met afgunst aankijken en mijn hoofd schudden
quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:13 schreef ruud_fr het volgende:
Ik doe iets anders namelijk ...... Blijdorp bellen dat het weer zover is
Eensquote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:04 schreef Dangel het volgende:
Niks, zou haar niet herkennen.
Nee, want zodra bekend is waar ze werkt zijn er genoeg mensen die gaan klagen. Tevens kan ze niet meer in de beveiliging werken omdat ze met geweld in aanraking is geweest.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:06 schreef piere het volgende:
[..]
Eens
Maar heel veel mensen wel dus ik vraag me af. Kan zij nog wel een baan krijgen ofzo?
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:28 schreef Gert het volgende:
Ik zou vragen of ik met haar op de foto mocht en die dan trots hier plaatsen.
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:36 schreef Flounder het volgende:
Maar even serieus.
Getuige sommige reacties, alleen al op Fok!, denk ik dat er best mensen zijn die haar gewoon echt gaan uitschelden of aanspreken op straat. Zou wel diep en diep triest zijn..![]()
Ik denk dat ze nog van een kouwe kermis thuiskomen als je die gaat uitschelden.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:36 schreef Flounder het volgende:
Maar even serieus.
Getuige sommige reacties, alleen al op Fok!, denk ik dat er best mensen zijn die haar gewoon echt gaan uitschelden of aanspreken op straat. Zou wel diep en diep triest zijn..![]()
belachelijk hoe serieus sommige mensen dit spel nemen, DGK is niet de echte wereldquote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:36 schreef Flounder het volgende:
Maar even serieus.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |