quote:Op zondag 29 juli 2007 23:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Of [afbeelding] ?
Psst, dat is een grapje
Middag ChatGirlquote:
Lang niet meer gezien hierquote:
Ziek geweest en daarna vakantie, dus ja, dat kan kloppenquote:
Ben blij dat ik aan't lunchen was danquote:
Ga er maar vanuit dat je hem pas te zien krijgt als Michiel terug is van vakantiequote:Op maandag 30 juli 2007 14:28 schreef paultjuhhh het volgende:
Is die clip al nou es klaar van malagalalal van Veenstra![]()
oh wist niet dat hij op vakantie wasquote:Op maandag 30 juli 2007 14:39 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat je hem pas te zien krijgt als Michiel terug is van vakantie
Volgens mij is die inmiddels terug...quote:Op maandag 30 juli 2007 14:41 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
oh wist niet dat hij op vakantie was
Ja, vreselijk.quote:Op maandag 30 juli 2007 15:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
Iris.
Dat vind jij een kutnummer hè, cosmick?
Inderdaad, vandaag is 'ie teruggekomen uit Frankrijk *start trekzak*.quote:
Gaat Giel eigenlijk weleens op vakantie? Ik kan me niet herinneren dat hij er niet was s'ochtens alleen na Serieus Request ff een weekje niet... Dat terwijl Edwis Evers zo ff 12 weken vakantie over het hele jaar opneemt.quote:
Ik had het filmpje ook al gezien... Ik ben ook erg benieuwd...quote:Op maandag 30 juli 2007 15:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Inderdaad, vandaag is 'ie teruggekomen uit Frankrijk *start trekzak*.
Op z'n log staat trouwens een filmpje waarin een nieuwe jingle voor MetMichiel wordt opgenomen onder de titel 'MetMichiel Pre Late Night'. Ik ben toch wel benieuwd wat dat inhoudt...
Oh jawel hoor, bijna elke zomer is 'ie er wel een paar weken niet. Eerst werd 'ie dan vervangen door Coen & Sander, maar sinds de Coen&Sandershow er is wordt hij 's ochtends altijd vervangen door Michiel. Deze zomer heeft 'ie natuurlijk z'n eigen TV-show, waardoor 'ie nu niet op vakantie kan.quote:Op maandag 30 juli 2007 15:27 schreef Remzz het volgende:
[..]
Gaat Giel eigenlijk weleens op vakantie? Ik kan me niet herinneren dat hij er niet was s'ochtens alleen na Serieus Request ff een weekje niet... Dat terwijl Edwis Evers zo ff 12 weken vakantie over het hele jaar opneemt.
Wat?? Wat is dat voor een achterlijke redenquote:Op maandag 30 juli 2007 15:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tsja, je zou es goede muziek draaien, Rab. Grace van Jeff Buckley niet draaien omdat 't lijkt alsof iemand is overleden ....
Winampquote:Op maandag 30 juli 2007 16:31 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb al een enorme kutdag en ik denk dat de radio deze C & S-show niet gaat overleven..... AAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRGGHHHHHH![]()
![]()
![]()
Winamp is mijn alternatief atm...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |