Ja hequote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Heeft die EO-parttime-doe-moeder ook de microfoon gevonden.
Jossquote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=4Y8YBUr8SPg. Geluid is niet persé vereist. Kijken!
quote:
quote:
Zo erg is het nog nietquote:
Dat vraag ik me ook altijd afquote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:23 schreef purplerose het volgende:
Wat is er mis met gewoon duidelijk en simpel "Hoi! Neuken?!"
Zou een stuk makkelijker zijn iddquote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:23 schreef purplerose het volgende:
Wat is er mis met gewoon duidelijk en simpel "Hoi! Neuken?!"
Hoi , neuken ?quote:
Trustequote:
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:03 schreef purplerose het volgende:
Toad, jep heul blij!![]()
Heb de film nog niet gezien nee!Zit te wachten tot er een online versie komt
Da's waar... snap niet dat zo'n zendercoordinator dat ook niet merkt... Ik ken ook werkelijk niemand die de C & S leuk vindt, het is gewoon negatieve zeikradio, en volgens mij heeft Luijkx daar ooit Isabel voor ontslagenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:05 schreef Remzz het volgende:
[..]
Coen Swijenberg is in zijn eentje 10x zo goed als met Sander Lantingaerbij.
Dat is waar, maar nog steeds vind ik hem een fluitketel. Swijnenstal het programma voor de C&S Show vond ik ook nooit wat aan.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:05 schreef Remzz het volgende:
[..]
Coen Swijenberg is in zijn eentje 10x zo goed als met Sander Lantingaerbij.
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:26 schreef purplerose het volgende:
Hai lievjes
sorrie Toad, ik was het om 3 uur ineens helemaal zat
Maar Brenda (de kelly osborne wannabe) heeft dr tieten laten zien?
Is binnengekomen op nummer 37 in de Mega top 50. Ben benieuwd waar het zal eindigen voor Ghosts.. Gok toch wel op een top 10 klassering.quote:
The Gossipquote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:32 schreef TheVulture het volgende:
En omdat ik ze zo goed vind heb ik ook maar even een topic aangemaakt
The Gossip deel 1 - Standing in the way...
Jij vindt niet alles hetzelfde klinken?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:27 schreef -Hans- het volgende:
Die Timbaland is sowieso wel een topper,
Hey!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:33 schreef Sirolf het volgende:
Zo, hoeveel topics heb ik gemist?![]()
* Sirolf = terug![]()
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:33 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf = terug![]()
Nee dat niet echt. Maar ze wilde toch steeds aangeven dat ze een jaar aan onthouding deed? Maar toen kwam Gerard er al snel achter dat zelfbevrediging en pijpen daar niet onder viel.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:26 schreef purplerose het volgende:
Hai lievjes
sorrie Toad, ik was het om 3 uur ineens helemaal zat
Maar Brenda (de kelly osborne wannabe) heeft dr tieten laten zien?
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:33 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf = terug![]()
Tong80 dat je ben.quote:
daar had ik gister ook last van jaquote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:36 schreef henkde_j het volgende:
er knalt hier steeds een piratenzender door 3fm heen, en ik zit nog wel op de kabel :S
Waarom zet je niet gewoon een radio op het ethersignaal of gewoon de internetstream aan? In de OP kan je de stream-adressen vinden.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:51 schreef henkde_j het volgende:
is dit nu 3fm of weer die piratenzender![]()
Dat is ook een kunst.quote:
Ik zou echt zwaar hebben gekozen voor Calvin Harris ( Acceptable in the 80squote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:37 schreef Toad het volgende:
De zwarte cross.
Zoals Giel zou zeggen: ik kan niet, ik heb geen zin.
Ik heb mijn Lowlandsvrijdag al vol gepland.
Mark Ronson
Just Jack
Kate Nash
Editors
Lily Allen / Calvin Harris
Justice (Live) / Jamie T
Damien Rice / Air Traffic / Mika
The Killers
Een paar moeilijke keuzes, maar het meeste wat leuk is zie ik wel.![]()
* Toad vindt vrijdag er wel bovenuit springen.
Alhoewel ik weet dat je als muziekliefhebber de zondag het leukste moet vinden.
Lastige keuzes zijn het! Ik ga voor Lily Allen omdat ze me heeft verrast op Glastonbury en bij het Concert voor Diana. Ik ken daar ook meer nummers van. Damien Rice lijkt me een heel speciaal concert, zeker na wat ik er van gehoord heb.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik zou echt zwaar hebben gekozen voor Calvin Harris ( Acceptable in the 80s) en Mika. Maar dat is meer mijn persoonlijke smaak.
![]()
noet = nietquote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:15 schreef D.Rose het volgende:
of weer, het kan, weet noet of het ooit kon
Lily Allen live is wel goed inderdaad, maar ik vraag mij af of Damien Rice dat ook zal zijn. Denk zelf dat Mika heel goed is live en qua muziek spreekt het mij ook wat meer aan. Damien Rice is volgens mij toch wat ' zwaarder ' en minder toegankelijk dan Mika.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:36 schreef Toad het volgende:
Lastige keuzes zijn het! Ik ga voor Lily Allen omdat ze me heeft verrast op Glastonbury en bij het Concert voor Diana. Ik ken daar ook meer nummers van. Damien Rice lijkt me een heel speciaal concert, zeker na wat ik er van gehoord heb.Op zaterdag en zondag zijn er wat minder artiesten die ik perse wil zien, dus dan heb je ruimte om zomaar een tent binnen te lopen en je te laten verassen.
Zo, ik hoor nu voor het eerst () een paar klanken van:
Digitalism!
Waar is Maricha?
Wat klinkt dat goed zeg!![]()
quote:claudia
wij hadden liever op een EERLIJK manier verloren, dat was beter geweest. jammer 3fm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |