Alsof hij een keus had...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:03 schreef DarkShine het volgende:
Nog bedankt dat je onze Tour verneukt hebt!
Ik ook, en duidelijk een teken van het dubieuze normen- en waardensysteem dat veel Nederlanders hebben. Als je een leugenaar aanpakt, dan wordt de dader al snel slachtoffer en andersom.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:02 schreef ErikT het volgende:
De reacties hier vind ik echt bizar...
Ja precies. Hij lijkt wat te willen verzwijgen. Hij heeft nooit een fatsoenlijke, uitgebreide verklaring gegeven en door nu laf op te stappen, hoeft ie dat ook nooit. Ik vermoed het volgende: truc geslaagd, de Rabobank geeft hem een zak geld mee en de ploeg mag blijven meerijden in de Tour de France van de nieuwe wielerorganisatie opgezet door de ASO, wat Rabobank als sponsor zeer belangrijk vindt. Dat je daarbij het leven van een man ruïneert, is kennelijk bijzaak.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:11 schreef thaleia het volgende:
Met een handigere aanpak had hij een hoop gezeik kunnen voorkomen. Hij heeft niet duidelijk genoeg gemaakt op basis waarvan hij afgelopen woensdag de beslissing moest nemen en dat dat echt niet anders kon, en ook niet waarom hij dat niet voor de Tour al had gedaan. Tevens brengt hij het als een solo-beslissing, wat speculaties kan oproepen over persoonlijke rancune.
Kom maar met hét bewijs dat hij een leugenaar is. Iets wat De Rooij ook nog steeds niet gedaan heeft en blijkbaar niet van plan is te doen. Ik vind het juist dubieuze normen en waarden als het adagium 'onschuldig tot het tegendeel bewezen is' hier heel makkelijk in de prullenbak wordt gemieterd. Belachelijk.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:12 schreef Tup het volgende:
[..]
Ik ook, en duidelijk een teken van het dubieuze normen- en waardensysteem dat veel Nederlanders hebben. Als je een leugenaar aanpakt, dan wordt de dader al snel slachtoffer en andersom.![]()
zover ik weet heeft hij alleen een huis in megico en italiequote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:05 schreef denB het volgende:
Ik vind het toch allemaal maar half.
Gister bij de NOS lieten ze ook beelden zien, dat Rasmussen bij zijn huis in Italie aan kwam.
Nu ligt bij mij de vraag, waarom ga je daar heen? Of zal hij daar wonen? Want dan zal je hem wel altijd tegen komen
Dat verklaard die halve geruchten dus ook. Dan kan hij op een ander tijd stip in de dollemietjes hebben getrained. En toch op zijn aangegeven datums in Meggiko zijn geweest? Of is dat nu weer scheef?quote:
Als ik wordt ontslagen door de directie, dan vind mijn directe leidinggevende het wel aardig dat hij in ieder geval inbreng heeft in de beslissing. De Rabobank gaf constant aan dat men geen druk zette op de beslissing, maar gezien het feit dat Theo heeft overlegd met de raad van commissarissen twijfel ik hier aan.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:44 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Dat kan ik nog wel begrijpen. De ploegleiders zijn werknemers en zijn verantwoordelijk voor de dagelijkse gang van zaken rond het team (renners en andere mensen).
jep, raad van commissarissen van de rabobank zelfquote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:13 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Als ik wordt ontslagen door de directie, dan vind mijn directe leidinggevende het wel aardig dat hij in ieder geval inbreng heeft in de beslissing. De Rabobank gaf constant aan dat men geen druk zette op de beslissing, maar gezien het feit dat Theo heeft overlegd met de raad van commissarissen twijfel ik hier aan.![]()
de Raboploeg is een aparte B.V. met eigen management...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:14 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
jep, raad van commissarissen van de rabobank zelfen maar rabo maar volhouden dat ze geen vinger in de pap hadden qua besluit. Ze zijn net zulke leugenaars als rasmussen zelf
![]()
lekker speculeren, niemand die even het reisbureau opbelt van Rasmussen om te vragen hoe het zit me de tickets. Er is tot een jaar terug te halen door een reisbureau met een reserveringssysteem of een persoon wel of niet heeft gevlogen op de door hem geboekte vluchten. Ik heb oa. toegang tot sommige van de vluchten van sommige renners, je kan tot op bepaalde hoogte zien of ze wel of niet hebben gevlogen. Een stap verder is de luchtvaartmaatschappij.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:09 schreef denB het volgende:
[..]
Dat verklaard die halve geruchten dus ook. Dan kan hij op een ander tijd stip in de dollemietjes hebben getrained. En toch op zijn aangegeven datums in Meggiko zijn geweest? Of is dat nu weer scheef?
btw mooie auto rijd ie![]()
http://www.ad.nl/sport/tour/article1541013.ecequote:De Rooij: ,,Ik heb overleg gehad met de raad van commissarissen van de bank. De ploegleiding is er niet in gekend.’’
Dat ging alleen over het fiet dat Rasmussen mogelijk gelogen zou kunnen hebbenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:21 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/sport/tour/article1541013.ece
Maar gaat ie wel een laptop kopen? Koopt hij niet iets anders?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:27 schreef vw_caddy het volgende:
Euh, volgens mij hadden wij het hier ook over de zaak Rasmussen. 'Even' een laptop kopen zegt ie.![]()
brrr hier kan ik echt niet tegenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:21 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/sport/tour/article1541013.ece
Er wordt toch gevraagd naar adequater optreden, maw dat hij Rasmussen dus sowieso niet had moeten laten starten.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:41 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
brrr hier kan ik echt niet tegen. Wat een verschrikkelijke vent is die kerel
![]()
Op de vraag waarom er niet adequater is opgetreden, blijft het een paar tellen stil. ,,Oh,’’ zegt hij dan, met trillende lip. ,,Je vraagtnu of ik mezelf ook niet schuldig vind.’’ Er komt geen antwoord.Wél een bekentenis. ,,Natuurlijk heb ik ontzettend veel spijt. Maar dat is achteraf praten.’
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, precies. Hij zegt hier NIET dat hij spijt heeft van het ontslag. Alleen dat hij spijt heeft dat het zover gekomen is. Laten we niet nog meer woorden buiten zijn verband trekken...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:03 schreef wimderon het volgende:
[..]
Er wordt toch gevraagd naar adequater optreden, maw dat hij Rasmussen dus sowieso niet had moeten laten starten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |