Je kent mij hè, ben van de duidelijke OP!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:09 schreef Suijk het volgende:
Gelukkig zet je er Centraal voor, DD.
vind ik ookquote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:14 schreef dndiek het volgende:
Briljante TT
Maar daar staan ook Russische tekensquote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Krijg nu ineens een andere TT namelijk "Билеты на матчи "Кубка РЖД 20 " Net nog wel Russiche (??) tekens.
Geld ende commercie.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:17 schreef methodmich het volgende:
De Russische competitie is toch gewoon bezig momenteel? Vreemd dat ze dan ineens een toernooi gaan spelen. Of is er toch een soort van stop nu?
Waaromquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:20 schreef WeebI het volgende:
Afgekeurde goal PSV
En hoe kom je bij die wedstrijd?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:22 schreef LudoSanders het volgende:
Buitenspel, op bwin.com is het trouwens goed te volgen. Geen buffer of iets van dat.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:25 schreef WeebI het volgende:
[..]
En hoe kom je bij die wedstrijd?
Misschien dat ik dan eindelijk van die crappy TvAnts stream af ben
quote:ga naar www.bwin.com, bovenaan in het midden zie je registreren staan, daar klik je op, even alles invullen, daarna krijg je een mail, accepteer die mail en je kunt rechtsbovenaan inloggen, daarna ga je terug naar de homepagina, en daar zie je rechts AC-MILAN - PSV staan, daar klik je op de button VIDEO, en je hebt binnen een paar seconde beeld
Van Nistelrooij in de dugout bij PSV.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:33 schreef DeVinger het volgende:
Iemand eigenlijk de opstelling van Milan? Of voor de luitjes met beeld, A of B team?
rechtermuisknop>settings>zoom inquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:40 schreef WeebI het volgende:
Is het ook mogelijk om het beeld groter te krijgen
Niet om te klagen ofzo, maar tis een vrij klein schermpje
Anyway, Milan speelde in de eerste helft met een A-opstelling. Nu wat wissels geloof ik.
Er staat geen zoom in bij settingsquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:43 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
rechtermuisknop>settings>zoom in
Klik nog eens met rechts?quote:
En dan? Er verandert niks hoorquote:
Als ik klik op settings en dan nogmaals klik komt er bij mij een menu'tje met zoom in etc.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:59 schreef WeebI het volgende:
[..]
En dan? Er verandert niks hoor
Bij settings staat:
Adobe Flash Player Settings
Privacy
Allow www.bwin.com to access your
camera and microphone?
x Allow x Deny
remember - Advanced
Close
Hij schoot hem stijf in het kruis.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:37 schreef rubbereend het volgende:
zou het dan echt goed komen met Addo
Hij was opgemerkt met een uitshirtje van Milan aanquote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:37 schreef DIGGER het volgende:
Milan en Madrid kunnen mooi onderhandelen dan. Ik denk dat rond dit toernooi een deal rond Baptista gesloten gaat worden.
de finale dusquote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:28 schreef El-Salvador het volgende:
Ik denk dat psv de 2e wedstrijd van lokomtiv wel kan winnen!
Spaanse zender die je kunt ontvangen met digitale tv.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:24 schreef RijstNatie het volgende:
en wat is TVE?
Een tv zenderquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:24 schreef RijstNatie het volgende:
en wat is TVE?
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:03 schreef mcyodogg het volgende:
In 2 minuten van 2-0 naar 2-2?
Javier Balboa.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:12 schreef Dylan Dog het volgende:
Wie is die pseudo-Drenthe?
Guti.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:41 schreef Dylan Dog het volgende:
Wie maakte de 2-4?
Zondag wel met Ruud hopelijk.
Nee?quote:
Eerst moet je registreren (gratis), en dan kun je op video klikken.quote:
Laten we het niet gaan overdrijven hequote:Op zondag 5 augustus 2007 18:38 schreef Counterattack het volgende:
oef bijna 1-0 voor psv
Bal kwam recht voor de goal met 1 van real en 1 van PSV. Vond ik wel een kans.quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:40 schreef WeebI het volgende:
[..]
Laten we het niet gaan overdrijven he
En dan is het al bijna 1-0? Er kwam niet eens een schotquote:Op zondag 5 augustus 2007 18:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bal kwam recht voor de goal met 1 van real en 1 van PSV. Vond ik wel een kans.
Geregisteerd. En nuquote:Op zondag 5 augustus 2007 18:35 schreef WeebI het volgende:
[..]
Eerst moet je registreren (gratis), en dan kun je op video klikken.
quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Ah, vriend Ivanov fluit.
Ga naar home, en dan zie je een lijst wedstrijden, met ook Real Madrid - PSV.quote:
klopt, een site die in je favorieten hoortquote:Op zondag 5 augustus 2007 18:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Er is wel meer voetbal op straks als het nieuwe seizoen begonnen, Portugees voetbal, Serie A, 1e en 2e Bundesliga bijvoorbeeld.
Links boven zie je zoiets: |>quote:Op zondag 5 augustus 2007 19:11 schreef koningdavid het volgende:
Dat bwin werkt voor geen reet bij mij. Ben ingelogd en al, klik op video, maar ik zie geen play button. Frappant...
Staat alleen 'sound effects' bij mij, geen video.quote:Op zondag 5 augustus 2007 19:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Links boven zie je zoiets: |>
Onder het woord video
Vaag...quote:Op zondag 5 augustus 2007 19:13 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Staat alleen 'sound effects' bij mij, geen video.[afbeelding]
HIj is reservekeeper en kostte geen reet. Waarom spijt hebben van zo'n ervaren keeper?quote:Op zondag 5 augustus 2007 19:18 schreef Chivu het volgende:
Zouden ze al spijt hebben van Dudek?Mijn hemel, dat was toch een houdbare bal?
Zelfs een reservekeeper kan je belangrijke punten kosten als hij zulke belachelijke vrije trappen door laat, het is gewoon een clown. Het is gewoon niet fijn dat je weet dat Casillas niet geblesseerd mag raken omdat je van je 2e keeper niet op aan kunt. Als je dan 12,5 miljoen over hebt voor Drenthe, kun je dat geld beter in een fatsoenlijke keeper stoppen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 19:19 schreef WeebI het volgende:
HIj is reservekeeper en kostte geen reet. Waarom spijt hebben van zo'n ervaren keeper?
PSV krijg opvallend genoeg alle ruimte, wel mooi om te zien hoe ze die benuttenquote:Op zondag 5 augustus 2007 19:19 schreef mcyodogg het volgende:
Tis maar een oefenpotje, maar kvind dit best kicken.
Lokomotiv vond dit afgelopen donderdag ook kickenquote:Op zondag 5 augustus 2007 19:19 schreef mcyodogg het volgende:
Tis maar een oefenpotje, maar kvind dit best kicken.
Dus je kunt na één foutje in een verdomd oefenpotje al zien dat het een slechte keuze is geweest?quote:Op zondag 5 augustus 2007 19:21 schreef Chivu het volgende:
[..]
Zelfs een reservekeeper kan je belangrijke punten kosten als hij zulke belachelijke vrije trappen door laat, het is gewoon een clown. Het is gewoon niet fijn dat je weet dat Casillas niet geblesseerd mag raken omdat je van je 2e keeper niet op aan kunt. Als je dan 12,5 miljoen over hebt voor Drenthe, kun je dat geld beter in een fatsoenlijke keeper stoppen.
Vrijdag.quote:Op zondag 5 augustus 2007 19:23 schreef Chivu het volgende:
[..]
Lokomotiv vond dit afgelopen donderdag ook kicken
Vond jij 'm geweldig bij Liverpool dan? Of denk je dat hij bij Real ineens een hele andere keeper is?quote:Op zondag 5 augustus 2007 19:23 schreef WeebI het volgende:
[..]
Dus je kunt na één foutje in een verdomd oefenpotje al zien dat het een slechte keuze is geweest?
Ga toch weg man
Bij Liverpool fungeerde hij als eerste doelman, dat is sowieso al heel anders.quote:Op zondag 5 augustus 2007 19:25 schreef Chivu het volgende:
[..]
Vond jij 'm geweldig bij Liverpool dan? Of denk je dat hij bij Real ineens een hele andere keeper is?
Geweldig zelfsquote:Op zondag 5 augustus 2007 19:28 schreef percy het volgende:
even uitlopen naar 6-0 ofzo, zou mooi zijn
Bij Liverpool staat Reina al 2 jaar onder de lat, en zelfs de spaarzame minuten die Dudek in doel mocht staan werden gevuld met blunders. Dan had je beter een bejaarde Toldo aan kunnen trekken, of misschien een Canizares. Die laatste is zeker ook geen foutloze keeper en heeft vreemde capriolen, maar voor m'n gevoel toch een stuk meer autoriteit door z'n uitstraling.quote:Op zondag 5 augustus 2007 19:29 schreef WeebI het volgende:
[..]
Bij Liverpool fungeerde hij als eerste doelman, dat is sowieso al heel anders.
Het klopt dat het geen foutloze keeper is, maar hij verricht wel zeer belangrijke reddingen die andere keepers niet zouden houden. Wat dat betreft heft het één het andere op.
Ik ben tevreden over het aantrekken van Dudek als tweede doelman. Hij is ervaren en verre van een slechte doelman. Daarnaast is Casillas toch nooit geblesseerd.
afklopt
Ik zat al te wachten op de 2e helft die maar niet kwam, gevuld door slap gelul over tuintjes. Alsof ik ineens op een compleet andere zender aan het kijken wasquote:Op zondag 5 augustus 2007 19:33 schreef djstoffel het volgende:
ps: iedereen die digitale tv heeft kan de wedstrijd ook volgen op TVE
*rentquote:Op zondag 5 augustus 2007 19:33 schreef djstoffel het volgende:
ps: iedereen die digitale tv heeft kan de wedstrijd ook volgen op TVE
Zou wel ironisch zijn. Die had 'bijna' bij ons gezeten.quote:
PSV kwam maar 20 miljoen tekortquote:Op zondag 5 augustus 2007 19:35 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Zou wel ironisch zijn. Die had 'bijna' bij ons gezeten.
PSV topic.quote:Op zondag 5 augustus 2007 19:36 schreef Jnk18 het volgende:
mooi doelpunt die 1e
geef ze ervan langs psv!, madrid![]()
Wedstrijd klikken bij home en dan op de PLAY knop links boven.quote:Op zondag 5 augustus 2007 19:41 schreef hello_moto1992 het volgende:
Waar op Bwin.com kan ik dat nou kijken? 'k Heb al geregistreerd.
Ja je krachten herstellen duurt 1 weekquote:Op zondag 5 augustus 2007 19:42 schreef koningdavid het volgende:
Je zou zeggen dat PSV hun krachten gaat sparen voor de Johan Cruyff schaal, maar nee hoor.[afbeelding]
Farfán, Perez, Lazovic en Koné spelen niet hoor.quote:Op zondag 5 augustus 2007 19:42 schreef koningdavid het volgende:
Je zou zeggen dat PSV hun krachten gaat sparen voor de Johan Cruyff schaal, maar nee hoor.[afbeelding]
TVE is een nog betere optiequote:Op zondag 5 augustus 2007 19:41 schreef hello_moto1992 het volgende:
Waar op Bwin.com kan ik dat nou kijken? 'k Heb al geregistreerd.
Wie zou er nou wél blij zijn met die wisselquote:Op zondag 5 augustus 2007 19:50 schreef hello_moto1992 het volgende:
Hé DJ, denken wij steeds hetzelfde?
Nee.quote:Op zondag 5 augustus 2007 19:50 schreef hello_moto1992 het volgende:
Dude.. het gebeurt op het veld, je hoeft het niet eens te denkenquote:Op zondag 5 augustus 2007 19:50 schreef hello_moto1992 het volgende:
Culinaquote:Op zondag 5 augustus 2007 19:50 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wie zou er nou wél blij zijn met die wissel?
Gaat echt een topper worden die jongen.quote:
Ik denk dat hij over een paar jaar samen met Van Persie Oranje gaat dragen. Als ie niet voor Marokko kiest tenminstequote:Op zondag 5 augustus 2007 19:58 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Gaat echt een topper worden die jongen.
Heeft ie al gedaanquote:Op zondag 5 augustus 2007 19:59 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik denk dat hij over een paar jaar samen met Van Persie Oranje gaat dragen. Als ie niet voor Marokko kiest tenminste.
Heb het gevoel dat hij niet voor Nederland zal kiezen. Daarnaast heeft 'ie ook Sneijder nog voor zich. Maargoed, die jongen is pas 18 (!!!), dus tegen de tijd dat hij de ervaring van Sneijder heeft is 'ie wellicht een heel stuk verder, gezien het karakter van Sneijder.quote:Op zondag 5 augustus 2007 19:59 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik denk dat hij over een paar jaar samen met Van Persie Oranje gaat dragen. Als ie niet voor Marokko kiest tenminste.
Nounou, valt niet tegen dan...quote:
Bron?quote:
Ja want dat kan inderdaad in al 1 weekquote:Op zondag 5 augustus 2007 20:15 schreef TheVulture het volgende:
Schuster heeft er nog niet bepaald zijn draai aan kunnen geven he
Nee dat zal moeilijk gaan, maar 3-0 tegen Hannover is best genantquote:Op zondag 5 augustus 2007 20:16 schreef WeebI het volgende:
[..]
Ja want dat kan inderdaad in al 1 week
Dat was nog voor het uitfluit-incident (Nederland - Marokko) en de gesprekken met De Haan.quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
http://sport.fok.nl/voetbal/nieuws/35523 ?
Ja nou een oefenpotje verliezen, wat een ramp.quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee dat zal moeilijk gaan, maar 3-0 tegen Hannover is best genant
Nee maar kom op, we hebben het over HANNOVERquote:Op zondag 5 augustus 2007 20:21 schreef WeebI het volgende:
[..]
Ja nou een oefenpotje verliezen, wat een ramp.
Hannover, dat al ruim een maand in training is en gewoon UEFA Cup voetbal gaat spelen, tegenover Real Madrid, dat aantrad met jeugdspelers die vorig seizoen degradeerde met Castilla uit de Segunda División. Zonder Ruud, Robinho, Gago etc.quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee maar kom op, we hebben het over HANNOVER
Dat wist ik inderdaad niet, vond de uitslag alleen nogal opvallend... jij wintquote:Op zondag 5 augustus 2007 20:25 schreef WeebI het volgende:
[..]
Hannover, dat al ruim een maand in training is en gewoon UEFA Cup voetbal gaat spelen, tegenover Real Madrid, dat aantrad met jeugdspelers die vorig seizoen degradeerde met Castilla uit de Segunda División. Zonder Ruud, Robinho, Gago etc.
Het is makkelijk praten als je een wedstrijd niet kijkt en enkel afgaat op de uitslag
UIt een ander topicquote:Op zondag 5 augustus 2007 20:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Iemand filmpje van de eerste goal ?
Dan moet je dat ook bij je vraag zetten.quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja die had ik in dat topic gepost slimpie
Filmpje met geluid bedoel ik.
wat een geweldig doelpunt.quote:
Of jij kijkt beterquote:Op zondag 5 augustus 2007 20:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan moet je dat ook bij je vraag zetten.![]()
WOWquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |