Je kent mij hè, ben van de duidelijke OP!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:09 schreef Suijk het volgende:
Gelukkig zet je er Centraal voor, DD.
vind ik ookquote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:14 schreef dndiek het volgende:
Briljante TT
Maar daar staan ook Russische tekensquote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Krijg nu ineens een andere TT namelijk "Билеты на матчи "Кубка РЖД 20 " Net nog wel Russiche (??) tekens.
Geld ende commercie.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:17 schreef methodmich het volgende:
De Russische competitie is toch gewoon bezig momenteel? Vreemd dat ze dan ineens een toernooi gaan spelen. Of is er toch een soort van stop nu?
Waaromquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:20 schreef WeebI het volgende:
Afgekeurde goal PSV
En hoe kom je bij die wedstrijd?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:22 schreef LudoSanders het volgende:
Buitenspel, op bwin.com is het trouwens goed te volgen. Geen buffer of iets van dat.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:25 schreef WeebI het volgende:
[..]
En hoe kom je bij die wedstrijd?
Misschien dat ik dan eindelijk van die crappy TvAnts stream af ben
quote:ga naar www.bwin.com, bovenaan in het midden zie je registreren staan, daar klik je op, even alles invullen, daarna krijg je een mail, accepteer die mail en je kunt rechtsbovenaan inloggen, daarna ga je terug naar de homepagina, en daar zie je rechts AC-MILAN - PSV staan, daar klik je op de button VIDEO, en je hebt binnen een paar seconde beeld
Van Nistelrooij in de dugout bij PSV.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:33 schreef DeVinger het volgende:
Iemand eigenlijk de opstelling van Milan? Of voor de luitjes met beeld, A of B team?
rechtermuisknop>settings>zoom inquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:40 schreef WeebI het volgende:
Is het ook mogelijk om het beeld groter te krijgen
Niet om te klagen ofzo, maar tis een vrij klein schermpje
Anyway, Milan speelde in de eerste helft met een A-opstelling. Nu wat wissels geloof ik.
Er staat geen zoom in bij settingsquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:43 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
rechtermuisknop>settings>zoom in
Klik nog eens met rechts?quote:
En dan? Er verandert niks hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |