Die moest ik opzoekenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:14 schreef wyccie het volgende:
mandeligheid
Er is een heel topic over hoe het uitgesproken dient te worden.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:25 schreef hummus het volgende:
[..]
Die moest ik opzoekenals eerste associatie schoot mij Nelson Mandela tebinnen, maar dat leek me zo bizar dat ik het maar heb opgezocht.
Que?!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:31 schreef FlyingFox het volgende:
Svarabhaktivocaal, Latiniseren, feeëriek, devoot, intraveneus, foefje, etgroen, nefast, kokkelroof, kwart-hydraterend en codaconsonant.
Ik gebruik de term 'intraveneus' elke dagquote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:31 schreef FlyingFox het volgende:
Svarabhaktivocaal, Latiniseren, feeëriek, devoot, intraveneus, foefje, etgroen, nefast, kokkelroof, kwart-hydraterend en codaconsonant.
Een festoen ken ik wel, dat is een guirlande, maar wat is een vestoen?quote:
Een vestoen is een 'Ooh, shit, ik had dat een keer van iemand gehoord met een hazelip en die sprak dat toch ècht met een V uit'-festoen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:52 schreef Iblis het volgende:
[..]
Een festoen ken ik wel, dat is een guirlande, maar wat is een vestoen?
Iets wat mijn oma nog dagelijks zegt.quote:
Ik wil niet divergeren, maar 'ondeugen' moge dan lijken op de bedrijvigheid van gespuis, het is toch echt een zijnstoestand. Ergo het is geen werkwoord en wordt derhalve niet vervoegd op straffe van diffamering. Jij rekelt!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:08 schreef TheYoung1 het volgende:
Jij rekel, jij belhamel, jij ondeugt, krapuul, doerak.
abuisquote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:51 schreef beerten het volgende:
abusievelijk
En meesmuilen. En dat is dus mees•muilen, en niet mee•smuilen.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 09:25 schreef _Arual_ het volgende:
monkelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |