Je avatarquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:20 schreef sjimz het volgende:
Ik ben benieuwd naar Atletico.
Maar met Kun hopelijk!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:25 schreef venomsnake het volgende:
Atletico zonder Torres. [afbeelding]
Vergeet Simao niet.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:26 schreef Asskicker14 het volgende:
Aguero, Forlan en Reyes. Niet bepaald tweederangs spelersmateriaal.
Nee in het Feijenoord topicquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Volgende wedstrijd wordt hier ook besproken ?
Ja mischien kwam er een apart topic. Maar ze zullen wel allemaal in het stadion zitten.quote:
Maniche, Maxi Rodriguez, Antonio Lopez, Pablo, Seitaridis.quote:
Manichequote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:29 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Maniche, Maxi Rodriguez, Antonio Lopez, Pablo, Seitaridis.
Met dit toernooiquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja mischien kwam er een apart topic. Maar ze zullen wel allemaal in het stadion zitten.
Toch?
Ik vond het wel een aardige wedstrijd, heb niet het gevoel dat Ajax beter voetbal dan toenet op de mat kan brengen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:31 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Was niet echt een boeiende wedstrijd net van Arsenal. Ach, misschien winnen ze de dubbel wel qua kuttoernooien
IK start valt daar niet onder danquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Spelen ze toch ook een keer tegen goede buitenlandse clubs
Eigenlijk moeten Doc Kamagurka jij en ik nu een laf biertje inschenken in een plastic glasquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:35 schreef golfer het volgende:
Zo, lekker dutje gedaan.
Op tijd voor de wedstrijd van Ajax weer wakker geworden.
Ajax krijgt toch zijn geld wel ongeacht 1.000 man of 60.000 man in het stadion.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:41 schreef tong80 het volgende:
Goeie beslissing om op donderdag te gaan spelen. Halve stadion is leeg
Nee, het verschil tussen de teams is namelijk niet erg groot. En ze spelen toch ook niet voluit, dan krijg je nooit mooie wedstrijden natuurlijk.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:33 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik vond het wel een aardige wedstrijd, heb niet het gevoel dat Ajax beter voetbal dan toenet op de mat kan brengen.
Inderdaad zet alle interlands eens achter de naam. Atletico is kansloosquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:43 schreef Asskicker14 het volgende:
Atletico heeft op alle linies een betere selectie
Leo Franco --> Stekelenburg
Seitaridis <--> Heitinga
Stam --> Perea
Pablo --> Vermaelen
Antonio Lopez --> Emanuelson
Pernia --> Colin
Ze Castro --> Ogararu
Sneijder --> Raul Garcia
Costinha --> Maduro
Davids <--> Maniche
Simao --> Bakircioglu
Maxi Rodriguez --> Rommedahl
Luis Garcia --> Leonardo
Luccin --> Vertonghen
Forlan <--> Huntelaar
Mista --> Manucharyan
Reyes --> Urzaiz
Aguero --> Mitea
Het is bijna een oneerlijke strijd
Dat weet ik zo net nog niet hoorquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Inderdaad zet alle interlands eens achter de naam. Atletico is kansloos
Dan wint Atletico alsnog.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Inderdaad zet alle interlands eens achter de naam. Atletico is kansloos
Ik neem dat ze toen ook uitshirts hadden.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:48 schreef tong80 het volgende:
Vroeger....heel lang geleden....speelde Ajax....ja echt waar....in een wit shirt met rode baan in het midden.
Gaat lastig als de tegenstander ook in het rood wit speelt.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:48 schreef tong80 het volgende:
Vroeger....heel lang geleden....speelde Ajax....ja echt waar....in een wit shirt met rode baan in het midden.
Laat die kutspanjolen dan een ander shirt aantrekkenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
Gaat lastig als de tegenstander ook in het rood wit speelt.
Wat is er mis mee? Magrasvili mogen ze van mij ook Gras gaan noemen ofzo, maakt het gewoon wat makkelijker.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:13 schreef Asskicker14 het volgende:
Bij Twente was het jaren gewoon Bakircioglu maar nu hij bij Ajax speelt, moet het ineens hip zijn want Bakircioglu moet voor marketingdoeleinden ingezet worden en inkomsten brengen, dus is het ineens Kennedy. Net als dat 'Gio' gebeuren bij Barca.
Tikkie breed, tikkie terugquote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:15 schreef Chivu het volgende:
Colin speelt een prima pot tot nu toe.
Volgens mij van der Meyde, was tegen Inter geloof ikquote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:05 schreef One_conundrum het volgende:
ze hadden wel wat een beter bezetting kunnen regelen. Het is wel eens spectaculairder geweest.
Ik kan met nog wel herinneren van een paar jaar terug dat een speler van Ajax aan de rechterkant steeds een italiaanse speler dolde, en dat die spelert dat niet echt kon waarderen. Wat was dat ook alweer ?
Wat je allemaal niet leert bij Nottingham Forest of wat was het?quote:
Dat was Zlatan tegen AC Milanquote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:16 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Volgens mij van der Meyde, was tegen Inter geloof ik
Valt wel mee, ook regelmatig mee naar voren, aardige onderscheppingen en gewoon nuttig werk. Hij valt niet uit de toon in elk geval.quote:
Norwich Cityquote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:17 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Wat je allemaal niet leert bij Nottingham Forest of wat was het?
Ajax heeft ambities gezien deze aankoop.![]()
*hapt weer*quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:17 schreef Chivu het volgende:
[..]
Valt wel mee, ook regelmatig mee naar voren, aardige onderscheppingen en gewoon nuttig werk. Hij valt niet uit de toon in elk geval.
Nee Zlatan was tegen Liverpool, toen hij die Hyppia helemaal wegspeeldequote:
*hapt terug*quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:19 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
*hapt weer*
Nee, want de rest van Ajax is ook middelmaat.![]()
Oke, daar heb je gelijk in, maar in een competitieve wedstrijd zou Ajax helemaal weggetikt worden door Atletico als ze daarbij ook nog eens hun sterkste formatie zouden opstellen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:20 schreef Chivu het volgende:
[..]
*hapt terug*
Voorlopig hebben ze meer schoten op / richting doel dan Atletico "in elke linie veel beter dan Ajax" Madrid
Vast welquote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:21 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Oke, daar heb je gelijk in, maar in een competitieve wedstrijd zou Ajax helemaal weggetikt worden door Atletico als ze daarbij ook nog eens hun sterkste formatie zouden opstellen.
Gelukkig dat je dat zelf inziet, en er zo te zien ook vrij emotioneel van wordt. Toont je betrokkenheid met je club.quote:
Raul Garcia 0wnt Sneijder, wil je zeggen?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:23 schreef Chivu het volgende:
Gabri speelt trouwens ook prima. En Sneijder wordt goed uit de wedstrijd gehouden.
Er staan telkens 3 man om hem heen. Die drie ownen samen Sneijder.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:25 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Raul Garcia 0wnt Sneijder, wil je zeggen?![]()
Ja. Niemand wilde anders komen en ze moesten toch het stadion wil krijgen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:26 schreef denthemen het volgende:
wtf, er zit daar gewoon een gezin op een bank?
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:28 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ja. Niemand wilde anders komen en ze moesten toch het stadion wil krijgen.![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:41 schreef Grunner het volgende:
10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1, heeeeeee![]()
Ik vind het geen saaie wedstrijd eigenlijkquote:
Alkmaarse kuthumor.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:28 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ja. Niemand wilde anders komen en ze moesten toch het stadion wil krijgen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |