Nee, het verschil tussen de teams is namelijk niet erg groot. En ze spelen toch ook niet voluit, dan krijg je nooit mooie wedstrijden natuurlijk.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:33 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik vond het wel een aardige wedstrijd, heb niet het gevoel dat Ajax beter voetbal dan toenet op de mat kan brengen.
Inderdaad zet alle interlands eens achter de naam. Atletico is kansloosquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:43 schreef Asskicker14 het volgende:
Atletico heeft op alle linies een betere selectie
Leo Franco --> Stekelenburg
Seitaridis <--> Heitinga
Stam --> Perea
Pablo --> Vermaelen
Antonio Lopez --> Emanuelson
Pernia --> Colin
Ze Castro --> Ogararu
Sneijder --> Raul Garcia
Costinha --> Maduro
Davids <--> Maniche
Simao --> Bakircioglu
Maxi Rodriguez --> Rommedahl
Luis Garcia --> Leonardo
Luccin --> Vertonghen
Forlan <--> Huntelaar
Mista --> Manucharyan
Reyes --> Urzaiz
Aguero --> Mitea
Het is bijna een oneerlijke strijd
Dat weet ik zo net nog niet hoorquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Inderdaad zet alle interlands eens achter de naam. Atletico is kansloos
Dan wint Atletico alsnog.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Inderdaad zet alle interlands eens achter de naam. Atletico is kansloos
Ik neem dat ze toen ook uitshirts hadden.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:48 schreef tong80 het volgende:
Vroeger....heel lang geleden....speelde Ajax....ja echt waar....in een wit shirt met rode baan in het midden.
Gaat lastig als de tegenstander ook in het rood wit speelt.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:48 schreef tong80 het volgende:
Vroeger....heel lang geleden....speelde Ajax....ja echt waar....in een wit shirt met rode baan in het midden.
Laat die kutspanjolen dan een ander shirt aantrekkenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
Gaat lastig als de tegenstander ook in het rood wit speelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |