Je avatarquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:20 schreef sjimz het volgende:
Ik ben benieuwd naar Atletico.
Maar met Kun hopelijk!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:25 schreef venomsnake het volgende:
Atletico zonder Torres. [afbeelding]
Vergeet Simao niet.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:26 schreef Asskicker14 het volgende:
Aguero, Forlan en Reyes. Niet bepaald tweederangs spelersmateriaal.
Nee in het Feijenoord topicquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Volgende wedstrijd wordt hier ook besproken ?
Ja mischien kwam er een apart topic. Maar ze zullen wel allemaal in het stadion zitten.quote:
Maniche, Maxi Rodriguez, Antonio Lopez, Pablo, Seitaridis.quote:
Manichequote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:29 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Maniche, Maxi Rodriguez, Antonio Lopez, Pablo, Seitaridis.
Met dit toernooiquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja mischien kwam er een apart topic. Maar ze zullen wel allemaal in het stadion zitten.
Toch?
Ik vond het wel een aardige wedstrijd, heb niet het gevoel dat Ajax beter voetbal dan toenet op de mat kan brengen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:31 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Was niet echt een boeiende wedstrijd net van Arsenal. Ach, misschien winnen ze de dubbel wel qua kuttoernooien
IK start valt daar niet onder danquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Spelen ze toch ook een keer tegen goede buitenlandse clubs
Eigenlijk moeten Doc Kamagurka jij en ik nu een laf biertje inschenken in een plastic glasquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:35 schreef golfer het volgende:
Zo, lekker dutje gedaan.
Op tijd voor de wedstrijd van Ajax weer wakker geworden.
Ajax krijgt toch zijn geld wel ongeacht 1.000 man of 60.000 man in het stadion.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:41 schreef tong80 het volgende:
Goeie beslissing om op donderdag te gaan spelen. Halve stadion is leeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |