Nog steedsquote:Op zondag 29 juli 2007 17:40 schreef jmac het volgende:
FM2006
Saints Row
Blazing angels
top spin 2
te ruil
makkelijk gamerpounten halen hoorquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:32 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb Lego Star Wars 2 (25 euro) nog .
Burnout en stuurtje dus nog in de aanbieding.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 10:42 schreef Dromer het volgende:
Ik heb te koop:
Viva Piņata in prima staat (geen krassen op disc) voor ¤22,50 incl.
Burnout Revenge nog sealedvoor ¤20 incl.
Kameo voor ¤10 incl.
Bij Burnout Revenge zit wel de disc los (rammelt), dus als iemand 'm wil hebben moet hij/zij maar even aangeven of ik het seal er af moet halen om de disc er weer goed in te doen.
En, weet niet zeker of het in dit topic mag, een Joytech Nitro stuurwieltje voor de 360. Dik een jaar geleden gekocht, maar eigenlijk maar 1 keer gebruikt. Op de bank kan ik het ding niet stabiel genoeg op m'n schoot houden en aangezien ik alleen maar voor de tv in de woonkamer game, niet handig voormij. Ik denk hierbij aan zo'n 45 euro incl.
ruilen tegen:quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:32 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb Lego Star Wars 2 (25 euro) nog .
Nee, ik verkoop hem alleen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:27 schreef PatriotOnline het volgende:
ruilen tegen:
Over G Fighter
NBA 2K6
Perfect Dark Zero
Wat zoek je ervoor?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:57 schreef existenz het volgende:
Te koop/Te ruil: Tony Hawks 8 + bijbehorend skateboard
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:40 schreef Happietsjakkie het volgende:
Ik heb te ruil:
-Amped 3
-Burnout Revenge
Beide krasvrij en compleet met boekjes en doosje
Ieg geen shooter ala GoW. Voor de rest zou ik het niet wetenquote:
Ik heb de demo te ruil!quote:
Ik bied 10 euro!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:38 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wat ik wel te ruil of te koop heb is:
Tomb Raider: Legend! Subliem spel erg goed en vooral leuk om te spelen ook kwa GFX een pareltje onder de 360 games
Moet weg!
interesse in een van deze:quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:57 schreef existenz het volgende:
Te koop/Te ruil: Tony Hawks 8 + bijbehorend skateboard
Weet alleen niet wat ik te ruil kan aanbieden, heb een asia regio xbox. Meeste games die ik heb zullen dus asia-regio zijn.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:23 schreef Darow het volgende:
Ik heb condemned te ruil.
Nee sorry, Need for Speed is niet echt mijn favorietquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:28 schreef Ethereal het volgende:
[..]
Beide voor Need for Speed: Most Wanted en iets bijbetaling?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |