Dat wilde ik net vragen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:26 schreef Jett het volgende:
Zij is toch pot?
Zo zo, zo een lekker wijf is die portia de rossi en dan lesbisch zijn, zonde...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:28 schreef Étoile het volgende:
Ja wat een vreselijk trieste vertoning. Ze heeft helemaal niet 'het' om zo'n show te dragen. Sowieso is het geheel zo onwijs lowbudget. En uiteraard is hoofdingredient weer allerlei celebs uitnodigen en dan elkaar veren in de reet steken. Jeuj.
Ik twijfel nog of ik deze show of die van Tyra Banks slechter vind. Want dat is ook te sneu gewoon.
En ja ze is lesbisch. Volgens mij is ze met Portia de Rossi (de knappe blonde van Ally McBeal)
Ze zijn zelfs getrouwd.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:28 schreef Étoile het volgende:
Volgens mij is ze met Portia de Rossi (de knappe blonde van Ally McBeal)
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:26 schreef Jett het volgende:
Zij is toch pot?
Dat wil niet zeggen dat alle vrouwen zo zijn.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:34 schreef M180 het volgende:
Zo zie je maar dat vrouwen totaal geen humor hebben.
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:34 schreef M180 het volgende:
Zo zie je maar dat vrouwen potten totaal geen humor hebben.
Tyra is nog veel triester...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:41 schreef MahirBurekovic het volgende:
die show is idd te triest voor woorden.
zij is vaak wel grappig, en idd beter dan die enge Tyraquote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:22 schreef zarGon het volgende:
Ellen is okay.
Klacht. Mensen die klagen en nog steeds TV kijkenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:24 schreef Haarloze_Aap het volgende:
Nu te bewonderen op tv. Wat is die ontzettend niet grappig, ik zie nog liever een belspeldel
[afbeelding]
Klacht: Mensen die denken dat ze grappig zijn en er ook nog eens voor betaald worden![]()
Jaa Leno is tof!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:28 schreef Mrln het volgende:
[..]
zij is vaak wel grappig, en idd beter dan die enge Tyra![]()
ik mis David Letterman, Jay leno![]()
whahaha, wat een grap!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:37 schreef Miam het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat alle vrouwen zo zijn.
Oh wat erg het lijkt me een heel gezellige vrouw hoor niet oordelen voordat je haar ontmoet hebt.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 08:42 schreef Viking84 het volgende:
Idd zo'n irritant 'kijk mij eens grappig zijn'-wijf.
idd, en dan elke zin eindigen met zo'n moeilijk gezicht van "ja duuuuuh!?!". In de stilte die dan (niet) valt, lacht het klapvee, echt een slecht toneelstuk die showquote:Op zaterdag 28 juli 2007 08:42 schreef Viking84 het volgende:
Idd zo'n irritant 'kijk mij eens grappig zijn'-wijf.
'want 'in het echt zijn mensen vaak heel anders dan op tvquote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:36 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Oh wat erg het lijkt me een heel gezellige vrouw hoor niet oordelen voordat je haar ontmoet hebt.
Die reacties hierboven zoals kutwijf wat kinderlijk allemaal zeg.![]()
evangeline lillyquote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
'want 'in het echt zijn mensen vaak heel anders dan op tv'. Grow up
. Ik beoordeel haar zoals ze op tv overkomt en dat is als een niet-grappig irritant wijf met allemaal b-artiesten op de bank (al had ze afgelopen week wel Evangeline 'Lost' Lilly op de bank
). En al die mensen hier die haar geaardheid erbij gaan halen zijn best wel triest. Wat doet dat er nou toe
.
quote:
Raar he dat het iets moet uitmaken dat ze een pot is...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:23 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik vind haar gezellig
Ze is best grappig en dat ze pot is kan me niet schelen
Go Ellen!
Das klets je kent haar niet die grapjes doet ze duidelijk voor de kijkers als ze thuis is het waarschijnlijk zo dat ze dat niet doet en daarmee kun je ook concluderen dat ze thuis een ander soort persoon is.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
'want 'in het echt zijn mensen vaak heel anders dan op tv'. Grow up
. Ik beoordeel haar zoals ze op tv overkomt en dat is als een niet-grappig irritant wijf met allemaal b-artiesten op de bank (al had ze afgelopen week wel Evangeline 'Lost' Lilly op de bank
). En al die mensen hier die haar geaardheid erbij gaan halen zijn best wel triest. Wat doet dat er nou toe
.
Als ze zich op tv bewust anders voordoet dan ze is, moet ze ook niet zeuren dat ze daarop beoordeeld wordt, toch? Ze kan in de privésfeer best aardig zijn, maar ik denk niet dat ze zichzelf 'niet-grappig' vindt eigenlijk en dat zegt al wel genoeg over haar gevoel voor humorquote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:12 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Das klets je kent haar niet die grapjes doet ze duidelijk voor de kijkers als ze thuis is het waarschijnlijk zo dat ze dat niet doet en daarmee kun je ook concluderen dat ze thuis een ander soort persoon is.
En trouwens b-artiesten valt wel mee als je gasten Beyoncé, J-Lo en Karen van Will & Grace zijn vind ik het goed.![]()
Haar geaardheid heeft er duidelijk niks mee te doen en al die reacties van "vrouwen zijn niet grappig" zijn ook zo dom.
Dat klopt want ze verdient er bakken met geld mee.. (zie de 4 huizen van Ellen in SHO's Hutjes van de Celebs.)quote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als ze zich op tv bewust anders voordoet dan ze is, moet ze ook niet zeuren dat ze daarop beoordeeld wordt, toch? Ze kan in de privésfeer best aardig zijn, maar ik denk niet dat ze zichzelf 'niet-grappig' vindt eigenlijk en dat zegt al wel genoeg over haar gevoel voor humor.
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:11 schreef kikoooooo het volgende:
Vooral als ze aan het dansen is, tenenkrommend
Die tard is gewoon niet grappig. Punt uit.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:30 schreef lucky_birdie het volgende:
[..]
![]()
en dat hele semi grappige gedoe over het verzinnen van een nieuwe kreet om te roepen als ze binnen komt; ze gebruikt nu Kaakaa geloof ik.. Kaakaa![]()
en dat is dan grappig..
Ik lag werkelijk in de kreukels van het lachen NOT![]()
ze had het over naakt zijn in een vliegtuigquote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:58 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
![]()
Ik keek naar die aflevering maar toen kwam er reklame en zapte ik ff weg en vergat ik het helemaal, nu heb k alles wat ze zei, deed, en bewoog gemist
![]()
Ik vond haar er onherkenbaar uitzien. Heb daar 5 min gezeten van: "Huh, dat lijkt Kate uit Lost wel.... naah, tis haar niet... of toch wel?"quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:17 schreef SlimShady het volgende:
[..]
ze had het over naakt zijn in een vliegtuig. en hoe dat zou zijn in Lost
.
ze zag er mooi uit in een zwarte vrouwelijke jurk. Evangeline Lilly
.
Waarom kijk je er dan naar, dan ben je in mijn ogen nog lomper.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:58 schreef Jim.Beam het volgende:
Wat is dat voor lomp programma?
Wil KoQ niet missenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:00 schreef TheBull het volgende:
[..]
Waarom kijk je er dan naar, dan ben je in mijn ogen nog lomper.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:01 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Ik snap dat hele programma niet eens.
- Je hebt er echt niks aan
- Het gaat nergens over
- WTH is dat man optyfe ermee
Echt he, en dat mens denkt dat grappig is. Maar iedereen doet gewoon lachen omdat ze dan gratis nootjes krijgen ofzo.quote:
Daarintegen (moet meteen aan hans teeuwen denkenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:16 schreef Frasier het volgende:
Ja walgelijk inderdaad. Wie ook minstens net zo erg is is die vreselijk overacted en lelijke Tyra Banks met die klote show van d'r
en ook zo tenenkrommend niet grappigquote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:58 schreef Jim.Beam het volgende:
Wat is dat voor lomp programma?
Dat kijk ik ook, maar ik kan voordat A-team begint nog 5 minuten meepikken van Ellen en dan doet ze elke keer een belachelijk dansje en dan heb ik het alweer gehad met haarquote:
Preciesquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:43 schreef Meneer-Goud het volgende:
Het is zo heerlijk ingestudeerd. Let er maar eens op, dan wordt het namelijk wel grappig:
Ellen tegen DJ: Hoe is het ermee ?
DJ: Nou, niet zo goed.
Ellen: Waarom niet ?
DJ: Ik ben gezakt voor m'n rijexamen.
Ellen: Oh jeetje. Heb je er een filmpje van gemaakt ?
DJ: Ja, en ik heb 'm toevallig bij me !
Geweldig toch![]()
Daar hebben ze ook om de 2 minuten weer 2 minuten reclame.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:02 schreef Vader_Aardbei het volgende:
De domme en gaye versie.
Pulp TV, Amerikanen zijn er dol op.
Da's altijd wel humor. "We'll be right back!'...maar dan gaan ze gelijk verder. Hier althans. In Amerika moet het echt kut zijn, zo veel reclame.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:13 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Daar hebben ze ook om de 2 minuten weer 2 minuten reclame.
Ja inderdaad. En dan zijn ze weer terug (ongetwijfeld na een reclameblok van 10 minuten) en dan krijg je: "Well, that's all for now. See you next time!", plus de aftiteling...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:15 schreef __Saviour__ het volgende:
Da's altijd wel humor. "We'll be right back!'...maar dan gaan ze gelijk verder. Hier althans. In Amerika moet het echt kut zijn, zo veel reclame.
mja dat doen ze bij veel showsquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:17 schreef Baba-O-Riley het volgende:
[..]
Ja inderdaad. En dan zijn ze weer terug (ongetwijfeld na een reclameblok van 10 minuten) en dan krijg je: "Well, that's all for now. See you next time!", plus de aftiteling...![]()
Na 3 keer had ik dat ook wel gezien.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:15 schreef Shnees het volgende:
waar was de tijd dat Jerry Springer nog op tv was? die was pas leuk
Er zijn nog geen vega showsquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:14 schreef Spacehamster het volgende:
Ik wil ook showhost worden want volgens mij kan ik dat net zo goed als Oprah of Ellen.
En ik zie er ook beter uit.
dat zou belachelijk zijn want die is leukquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:20 schreef veldmuis het volgende:
Ik dacht dat het over PostbankEllen ging.
"Onze volgende gast dames en heren is niemand minder dan... Engelbert Humperdinck.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:47 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Ja die dansjesEn zie je al die milfjes daar helemaal los gaan
![]()
![]()
Klinkt als een goed idee........als de filet americain van mijn adem af is.quote:
Haar vriendin/vrouw is behoorlijk knap, onbegrijpelijkquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:09 schreef thaleia het volgende:
Ik vraag me als ik Ellen zie altijd af welke lesbienne er op haar zou vallen. Dat heb ik met die heel 'manneljke' lesbiennes altijd, en ook met heel 'vrouwelijke' homo's. Als lesbo val je toch op vrouwen, dan wil je toch geen Ellen, dan wil je toch een vrouw?
precies, val zelf op vrouwen maar zou nooit op ellen kunnen vallen...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:09 schreef thaleia het volgende:
Ik vraag me als ik Ellen zie altijd af welke lesbienne er op haar zou vallen. Dat heb ik met die heel 'manneljke' lesbiennes altijd, en ook met heel 'vrouwelijke' homo's. Als lesbo val je toch op vrouwen, dan wil je toch geen Ellen, dan wil je toch een vrouw?
Jezus, die Ellen is gewoon een kerel op die fotoquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:11 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Haar vriendin/vrouw is behoorlijk knap, onbegrijpelijk![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Partia de Rossi
Ze heeft meer wallen dan Amsterdam.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:41 schreef Teteteterek het volgende:
als ze 'normaal' kijkt heeft ze ook zo;n chagerijnige kop. met de uiteinden van haar mond beetje naar beneden, zoals hier
mm jaja hoe kom je daar nou weer bij?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:56 schreef egeltje1985 het volgende:
Euh, volgens mij zijn Ellen en Portia allaaaang weer uit elkaar, waarna Portia gewoon weer iets met een man heeft.
Bob Saget is cool!!!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:44 schreef DarkElf het volgende:
dat amerikanen dat grappig vinden
maar ja die vonden bob saget ook leuk
en al die zoutloze kutcomedy's die ze maken zonder een greintje lol erin...
Wat die comedies betreft zijn het net Nederlandersquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:44 schreef DarkElf het volgende:
dat amerikanen dat grappig vinden
maar ja die vonden bob saget ook leuk
en al die zoutloze kutcomedy's die ze maken zonder een greintje lol erin...
Het zonnetje in huisquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:28 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Wat die comedies betreft zijn het net Nederlanders
het zonnetje in huisquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:28 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Wat die comedies betreft zijn het net Nederlanders
als je iemand gewoon echt niet leuk vindt ben je dan meteen jaloers? wat een vreemde gedachtengangquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:29 schreef Spacehamster het volgende:
Het stinkt hier naar jaloezie....
Simone Kleinsma?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:48 schreef DarkElf het volgende:
hoe-heet-die-serie-met-die-blonde-simone-nog-wat?
Dat heb ik gezien ja. Ik was verbaasd over het ...hoe zeg je dat?...Het kneuterige daarin. Het leek wel een klein kind dat tegen haar vriendinnetjes zegt: "Kom, laten we een nieuw woordje verzinnen ipv hoi". En dat het dan binnen een groepje vriendinnetjes helemaal populair wordt.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:30 schreef lucky_birdie het volgende:
[..]
![]()
en dat hele semi grappige gedoe over het verzinnen van een nieuwe kreet om te roepen als ze binnen komt; ze gebruikt nu Kaakaa geloof ik.. Kaakaa![]()
en dat is dan grappig..
Ik lag werkelijk in de kreukels van het lachen NOT![]()
Er zullen idd wel mensen staan met bordjes *laugh*quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:22 schreef Étoile het volgende:
Ik blijf me ergeren. Je ziet zo overduidelijk dat ze gewoon aan het oplezen is en netjes op de <pause here> momenten stil is. Zogenaamd spontaan wachtend op het lachende publiek (die dit uiteraard doet op commando).
Het is echt zo'n ontzettend gedrocht van een programma.
Ja vast, samen met het andere bordje 'Laugh'. Soms is het zelfs gewoon een lamp die voor het publiek hangt.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:25 schreef lucky_birdie het volgende:
[..]
Er zullen idd wel mensen staan met bordjes *laugh*
waarop het publiek massaal spontaan begint te lachen![]()
Toch geloof ik wel dat Ellen een leuk mens is. Ze kan alleen niet acteren of presenteren.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:28 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
precies, val zelf op vrouwen maar zou nooit op ellen kunnen vallen...
Now tv soms? Ik was een fan.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:45 schreef Étoile het volgende:
[..]
Ja vast, samen met het andere bordje 'Laugh'. Soms is het zelfs gewoon een lamp die voor het publiek hangt.Lekker spontaan. Ik ben ooit eens bij de tv-opnamen van euh.. dat programma van Danny Rook geweest. Daar werd gewoon gezegd: Als je niet hard en enthousiast genoeg klapt dan ga je maar weg, buiten staan genoeg mensen die je graag willen vervangen. En hoppa iedereen "lekker spontaan"uit zn plaat op 1 of ander dom lied van de Sjonnies.
"And the people bowed and prayed, to the neon God they made"
Vorige week zag ik het publiek ook compleet uit zijn dak gaan want ze kregen allemaal een pizzapunt van Ellens favoriete pizzaboerquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Daarnaast, het publiek van Ellen is een miljoen keer zo irritant als dat van Oprah en Dr Phil samen. Bij élk dingetje, echt álles gaan ze giiiiieren van het lachen en klappen. Heel dat publiek bestaat uit mutsen op zn Amerikaans. Vreselijk. Laatst kwam een semi stoere hiphopper optreden en het publiek kreeg zijn cd. En uiteraard het hele publiek UITZINNIG omdat ze zoooo blij waren met die cd. Yeah, right.![]()
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:12 schreef Petra76 het volgende:
[..]
Vorige week zag ik het publiek ook compleet uit zijn dak gaan want ze kregen allemaal een pizzapunt van Ellens favoriete pizzaboerVolgens mij hadden ze al een week niet gegeten, zo blij waren ze.
Het was een digitale camera van HP, you moron...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:29 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Ik zapte er vanmiddag even langs, maar toen al die mensen die telefoon met afslankfunctie kregen, leek het wel alsof alle stoelen even onder stroom gezet werden. Wat een hysterie...
Oja.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:59 schreef James1988 het volgende:
[..]
Het was een digitale camera van HP
Doe maar ruig...quote:you moron...
Grapje, toch?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:14 schreef boekenworm het volgende:
Tja... haar show is niks, maar ze heeft wel een leuk bekkie
Wel een bepaald soort vrouwen inderdaad. Vrouwen die zelf ook geen humor hebben (en dat zijn er veel, heel veel!)quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:40 schreef amaranta het volgende:
Mongoloide vrouwen misschien.
Ik vind het totaal niet vermakeiljk.
Holy crap ik heb nog langer haar dan haarquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:24 schreef Haarloze_Aap het volgende:
Nu te bewonderen op tv. Wat is die ontzettend niet grappig, ik zie nog liever een belspeldel
[afbeelding]
Klacht: Mensen die denken dat ze grappig zijn en er ook nog eens voor betaald worden![]()
OK, afgezien van de wenkbrauwen (en cashewnoot tieten)quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Toch geloof ik wel dat Ellen een leuk mens is. Ze kan alleen niet acteren of presenteren.![]()
Zo mooi vindt ik die vriendin van dr trouwens niet, ze heeft maar rare wenkbrauwen en het lijkt wel alsof ze meer dan eens onder het mes is geweest.![]()
ik heb nog nooit een comédienne gezien waar ik om moest lachenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:30 schreef TherAngelina het volgende:
Ik vind haar wél grappig. Als stand-up comédienne that is. De show heb ik nog niet zo vaak gezien om te kunnen oordelen, al heb ik wel een paar dingen gezien die ik erg grappig vind. Ze is zo lekker droog. En dat neppe, ingestudeerde houd je toch wel.
Vrouwen zijn inderdaad niet grappig. Uitzonderingen daargelaten, maar die zijn meestal te intelligent om zich te verlagen tot het beroep van teeveeclown.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:54 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik heb nog nooit een comédienne gezien waar ik om moest lachen![]()
en ellen al helemaal niet
Vrouwen met humor zijn ook schaars.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:45 schreef TomTancr3do het volgende:
[..]
Vrouwen zijn inderdaad niet grappig. Uitzonderingen daargelaten, maar die zijn meestal te intelligent om zich te verlagen tot het beroep van teeveeclown.
Nee dat was voor die Halloween uitzending toen deed ze net of ze haar tweelingzus was.quote:
Je krijgt niet, zoals ik, de bijna onbedwingbare drang om je televisie het raam uit te smijten?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:33 schreef IdlersDream het volgende:
Ik zet mijn tv aan uit verveling aangezien mijn griepje en kijk weer met bewondering naar wat er zoal voorbij komt zetten.
Maar Ellen.......
Ellen.... ow ow ow Ellen Ellen Ellen
Dit is met afstand het meest debiele programma dat ik ooit in mijn leven heb gezien. Het is echt te idioot voor woorden. Zo fucking gesponsord, ongegeneerd, dat weggeven van die troep... dat domme dikke publiek dat uit hun dak gaan..... the horror... the horror... De KANKER die hier uit spreekt, geen woorden voor.
Maar het allerergste is nog wel als ze gaat dansen. Mijn god nog aan toe!! Ik verbijt mijn afstandsbediening, druk de nagels diep in de palm van mijn handen en huiver en huil!!
Mijn god!!
Oh...de humorquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:13 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Nee dat was voor die Halloween uitzending toen deed ze net of ze haar tweelingzus was.
Blijkbaar is zij nogal in staat wat agressie op te wekken.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:54 schreef Mr_Booze het volgende:
Wat een overdreven reacties hier allemaal.. het is maar tv-programma.![]()
wat een overdreven serieuze reactie weer... tis maar een forum...quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:54 schreef Mr_Booze het volgende:
Nou iemand zowiezo dood wensen vind ik nogal belachelijk alleen omdat je haar irritant vind er zit ook een uitknop op je tv en helemaal dat je vind dat er geen serieuze reacties thuis horen op een forum.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:23 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
wat een overdreven serieuze reactie weer... tis maar een forum...
![]()
Wat een belediging voor Marjon de Hond.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:18 schreef veldmuis het volgende:
Ze is een beetje de Amerikaanse Marjon de Hond!
Qua kleding dan.
Welkom in KLB, daar waar je mág zeurenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:54 schreef Mr_Booze het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=0o0mCire8HEquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:51 schreef RickoKun het volgende:
Hey, heeft iemand toevallig een clipje waar ze zo'n ultra kut dansje doet waar jullie het over hebben? Ik heb het gelukkig maar 1 x gezien, die show, dat dansje niet.
Kom op! Ik wil mij ook eventjes ergeren!
Nee wel leren lezen he pikkepijp... OVERDREVEN serieuze reacties....quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:15 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Nou iemand zowiezo dood wensen vind ik nogal belachelijk alleen omdat je haar irritant vind er zit ook een uitknop op je tv en helemaal dat je vind dat er geen serieuze reacties thuis horen op een forum.
idd. In Amerikaanse series wordt er vaak over gesproken, maar er is werkelijk niets grappig aan... Amerikanen hebben geen humor blijkt maar weer...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:24 schreef Haarloze_Aap het volgende:
[afbeelding]
Alleen onze Bob Saget....quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:41 schreef Kremers het volgende:
[..]
idd. In Amerikaanse series wordt er vaak over gesproken, maar er is werkelijk niets grappig aan... Amerikanen hebben geen humor blijkt maar weer...
Lowbudget?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:28 schreef Étoile het volgende:
Ja wat een vreselijk trieste vertoning. Ze heeft helemaal niet 'het' om zo'n show te dragen. Sowieso is het geheel zo onwijs lowbudget. En uiteraard is hoofdingredient weer allerlei celebs uitnodigen en dan elkaar veren in de reet steken. Jeuj.
Ik twijfel nog of ik deze show of die van Tyra Banks slechter vind. Want dat is ook te sneu gewoon.
En ja ze is lesbisch. Volgens mij is ze met Portia de Rossi (de knappe blonde van Ally McBeal)
De Gouden Kooi zal er wel afgaan, omdat ze een programma hebben waarvan ze verwachten dat het op dat tijdstip (half acht) meer kijkers trekt. Zo'n kijkcijferkanon is het nu ook weer niet. De Ellen Degeneres show wordt tussen vijf en zes uitgezonden, wanneer er weinig tv wordt gekeken. Dan komen ze dus met de wat mindere programma's, maar als ik dit topic zie kijken er nog aardig wat mensen naar, al dan niet om zich te ergerenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:54 schreef Urquhart het volgende:
Dan roept men dat de Gouden Kooi van de buis moet, maar dit is 10x meer bagger
ongeloofelijk....... ben je nu echt zó stom?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:19 schreef Jerruh het volgende:
[..]!
je noemt nu juist iemand op die alles behalve humor heeft!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ironiequote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:19 schreef Jerruh het volgende:
[..]!
je noemt nu juist iemand op die alles behalve humor heeft!
Dus ik heb in het eind toch gelijk.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:36 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
Nee wel leren lezen he pikkepijp... OVERDREVEN serieuze reacties....
Waarvan je dus af kunt leiden dat ik haar niet echt dood wil....
Maar een klein beetje dood dus.... Of toch gewoon MORSDOOD!!!! AAWAAERRFGHFGHGHFH !!!!!!
Come on dude... U Ellen Lover!!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |