Dat wilde ik net vragen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:26 schreef Jett het volgende:
Zij is toch pot?
Zo zo, zo een lekker wijf is die portia de rossi en dan lesbisch zijn, zonde...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:28 schreef Étoile het volgende:
Ja wat een vreselijk trieste vertoning. Ze heeft helemaal niet 'het' om zo'n show te dragen. Sowieso is het geheel zo onwijs lowbudget. En uiteraard is hoofdingredient weer allerlei celebs uitnodigen en dan elkaar veren in de reet steken. Jeuj.
Ik twijfel nog of ik deze show of die van Tyra Banks slechter vind. Want dat is ook te sneu gewoon.
En ja ze is lesbisch. Volgens mij is ze met Portia de Rossi (de knappe blonde van Ally McBeal)
Ze zijn zelfs getrouwd.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:28 schreef Étoile het volgende:
Volgens mij is ze met Portia de Rossi (de knappe blonde van Ally McBeal)
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:26 schreef Jett het volgende:
Zij is toch pot?
Dat wil niet zeggen dat alle vrouwen zo zijn.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:34 schreef M180 het volgende:
Zo zie je maar dat vrouwen totaal geen humor hebben.
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:34 schreef M180 het volgende:
Zo zie je maar dat vrouwen potten totaal geen humor hebben.
Tyra is nog veel triester...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:41 schreef MahirBurekovic het volgende:
die show is idd te triest voor woorden.
zij is vaak wel grappig, en idd beter dan die enge Tyraquote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:22 schreef zarGon het volgende:
Ellen is okay.
Klacht. Mensen die klagen en nog steeds TV kijkenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:24 schreef Haarloze_Aap het volgende:
Nu te bewonderen op tv. Wat is die ontzettend niet grappig, ik zie nog liever een belspeldel
[afbeelding]
Klacht: Mensen die denken dat ze grappig zijn en er ook nog eens voor betaald worden![]()
Jaa Leno is tof!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:28 schreef Mrln het volgende:
[..]
zij is vaak wel grappig, en idd beter dan die enge Tyra![]()
ik mis David Letterman, Jay leno![]()
whahaha, wat een grap!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:37 schreef Miam het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat alle vrouwen zo zijn.
Oh wat erg het lijkt me een heel gezellige vrouw hoor niet oordelen voordat je haar ontmoet hebt.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 08:42 schreef Viking84 het volgende:
Idd zo'n irritant 'kijk mij eens grappig zijn'-wijf.
idd, en dan elke zin eindigen met zo'n moeilijk gezicht van "ja duuuuuh!?!". In de stilte die dan (niet) valt, lacht het klapvee, echt een slecht toneelstuk die showquote:Op zaterdag 28 juli 2007 08:42 schreef Viking84 het volgende:
Idd zo'n irritant 'kijk mij eens grappig zijn'-wijf.
'want 'in het echt zijn mensen vaak heel anders dan op tvquote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:36 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Oh wat erg het lijkt me een heel gezellige vrouw hoor niet oordelen voordat je haar ontmoet hebt.
Die reacties hierboven zoals kutwijf wat kinderlijk allemaal zeg.![]()
evangeline lillyquote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
'want 'in het echt zijn mensen vaak heel anders dan op tv'. Grow up
. Ik beoordeel haar zoals ze op tv overkomt en dat is als een niet-grappig irritant wijf met allemaal b-artiesten op de bank (al had ze afgelopen week wel Evangeline 'Lost' Lilly op de bank
). En al die mensen hier die haar geaardheid erbij gaan halen zijn best wel triest. Wat doet dat er nou toe
.
quote:
Raar he dat het iets moet uitmaken dat ze een pot is...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:23 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik vind haar gezellig
Ze is best grappig en dat ze pot is kan me niet schelen
Go Ellen!
Das klets je kent haar niet die grapjes doet ze duidelijk voor de kijkers als ze thuis is het waarschijnlijk zo dat ze dat niet doet en daarmee kun je ook concluderen dat ze thuis een ander soort persoon is.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
'want 'in het echt zijn mensen vaak heel anders dan op tv'. Grow up
. Ik beoordeel haar zoals ze op tv overkomt en dat is als een niet-grappig irritant wijf met allemaal b-artiesten op de bank (al had ze afgelopen week wel Evangeline 'Lost' Lilly op de bank
). En al die mensen hier die haar geaardheid erbij gaan halen zijn best wel triest. Wat doet dat er nou toe
.
Als ze zich op tv bewust anders voordoet dan ze is, moet ze ook niet zeuren dat ze daarop beoordeeld wordt, toch? Ze kan in de privésfeer best aardig zijn, maar ik denk niet dat ze zichzelf 'niet-grappig' vindt eigenlijk en dat zegt al wel genoeg over haar gevoel voor humorquote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:12 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Das klets je kent haar niet die grapjes doet ze duidelijk voor de kijkers als ze thuis is het waarschijnlijk zo dat ze dat niet doet en daarmee kun je ook concluderen dat ze thuis een ander soort persoon is.
En trouwens b-artiesten valt wel mee als je gasten Beyoncé, J-Lo en Karen van Will & Grace zijn vind ik het goed.![]()
Haar geaardheid heeft er duidelijk niks mee te doen en al die reacties van "vrouwen zijn niet grappig" zijn ook zo dom.
Dat klopt want ze verdient er bakken met geld mee.. (zie de 4 huizen van Ellen in SHO's Hutjes van de Celebs.)quote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als ze zich op tv bewust anders voordoet dan ze is, moet ze ook niet zeuren dat ze daarop beoordeeld wordt, toch? Ze kan in de privésfeer best aardig zijn, maar ik denk niet dat ze zichzelf 'niet-grappig' vindt eigenlijk en dat zegt al wel genoeg over haar gevoel voor humor.
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:11 schreef kikoooooo het volgende:
Vooral als ze aan het dansen is, tenenkrommend
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |