Preciesquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:43 schreef Meneer-Goud het volgende:
Het is zo heerlijk ingestudeerd. Let er maar eens op, dan wordt het namelijk wel grappig:
Ellen tegen DJ: Hoe is het ermee ?
DJ: Nou, niet zo goed.
Ellen: Waarom niet ?
DJ: Ik ben gezakt voor m'n rijexamen.
Ellen: Oh jeetje. Heb je er een filmpje van gemaakt ?
DJ: Ja, en ik heb 'm toevallig bij me !
Geweldig toch![]()
Daar hebben ze ook om de 2 minuten weer 2 minuten reclame.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:02 schreef Vader_Aardbei het volgende:
De domme en gaye versie.
Pulp TV, Amerikanen zijn er dol op.
Da's altijd wel humor. "We'll be right back!'...maar dan gaan ze gelijk verder. Hier althans. In Amerika moet het echt kut zijn, zo veel reclame.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:13 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Daar hebben ze ook om de 2 minuten weer 2 minuten reclame.
Ja inderdaad. En dan zijn ze weer terug (ongetwijfeld na een reclameblok van 10 minuten) en dan krijg je: "Well, that's all for now. See you next time!", plus de aftiteling...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:15 schreef __Saviour__ het volgende:
Da's altijd wel humor. "We'll be right back!'...maar dan gaan ze gelijk verder. Hier althans. In Amerika moet het echt kut zijn, zo veel reclame.
mja dat doen ze bij veel showsquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:17 schreef Baba-O-Riley het volgende:
[..]
Ja inderdaad. En dan zijn ze weer terug (ongetwijfeld na een reclameblok van 10 minuten) en dan krijg je: "Well, that's all for now. See you next time!", plus de aftiteling...![]()
Na 3 keer had ik dat ook wel gezien.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:15 schreef Shnees het volgende:
waar was de tijd dat Jerry Springer nog op tv was? die was pas leuk
Er zijn nog geen vega showsquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:14 schreef Spacehamster het volgende:
Ik wil ook showhost worden want volgens mij kan ik dat net zo goed als Oprah of Ellen.
En ik zie er ook beter uit.
dat zou belachelijk zijn want die is leukquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:20 schreef veldmuis het volgende:
Ik dacht dat het over PostbankEllen ging.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |