Twee keer ondiscutabelijk!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
het ongelukkige toeval heeft zich wel enkele malen voorgedaan, dat jij reageerde op iets wat tegen certificaat gezegd werd, met brakke quotes enzo
Ik ben geen kloon van OA.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Twee keer ondiscutabelijk!![]()
Succesquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:28 schreef Aarti het volgende:
Nou popjes, ik ga aan een vermoeiende avond beginnen, tot gauw!
Mooi he, zulke reacties...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:30 schreef Barachem het volgende:
Hoe dom kun je nou zijn?
Ongelovelijk dat mensen zoeits ook nog proberen ook.
Iedereen weet toch dat diezel en benzine niet goed voor menselijke consumptie zijn.
En als je zonnebloemolie in je auto doet en dan er weer uit haalt, dat het dan zekers met diesel vemengd is.
Volgende keer ga je in dat soort snacknoodsituaties naar een snackbar, halve banaan.
Afgaande op dit domme topic ben je of een lemming of een enorme idioot.
Kies een of beide, bij voorkeur beide.
Ik ken Certificaat inderdaad, ook al heb ik anders beweerd...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:36 schreef Certificaat het volgende:
[..]
Ik ben geen kloon van OA.
Oké, ik ken hem en hij heeft mij geholpen met deze account aanmaken en weet dus ook mijn ww. Dat hij dan reageert namens mij zegt dus niets.![]()
Ohw, was hangend met je kop in de plee met een helm op nog vergetenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:29 schreef Martijn85 het volgende:
Val alleen overal in slaap als ik teveel gezopen heb maar zelfs dan is het nog moeilijk
1x op de achterbank van een auto Utrecht - Haarlem ging wel erg snel toen, en 1x op een bankje naast een vet drukke weg
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:36 schreef Certificaat het volgende:
[..]
Ik ben geen kloon van OA.
Oké, ik ken hem en hij heeft mij geholpen met deze account aanmaken en weet dus ook mijn ww. Dat hij dan reageert namens mij zegt dus niets.![]()
Je bent een leugenaar of een leugenaar.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:38 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ken Certificaat inderdaad, ook al heb ik anders beweerd... [afbeelding]
Dat Papier Aarti gezelschap wil gaan houden in bedquote:
Jij geen reet doen en met je bazen over de andere werknemers klagenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:47 schreef eer-ik het volgende:
ben er weer.
Effe gemekker met beide bazen
Niet ivm mij, maar het andere personeel
Geef mij eens ongelijkquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat Papier Aarti gezelschap wil gaan houden in bed![]()
Whehequote:
mooi hequote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:49 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Jij geen reet doen en met je bazen over de andere werknemers klagen
Doe je goed
"ik heb het gevoel dat sommige mensen te veel met andere dingen bezig zijn onder werktijd. "quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:47 schreef eer-ik het volgende:
ben er weer.
Effe gemekker met beide bazen
Niet ivm mij, maar het andere personeel
o.a.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:50 schreef covie het volgende:
[..]
"ik heb het gevoel dat sommige mensen te veel met andere dingen bezig zijn onder werktijd. "
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:50 schreef covie het volgende:
[..]
"ik heb het gevoel dat sommige mensen te veel met andere dingen bezig zijn onder werktijd. "
Hoe kan je dat nou zeggen....quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:50 schreef covie het volgende:
[..]
bier + aspirintesquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:52 schreef WhiteLightning het volgende:
bah met koppijn het weekend in gaan
Ik kom vaak wel met koppijn eht weekend uit, maar andersom niet echt neequote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:52 schreef WhiteLightning het volgende:
bah met koppijn het weekend in gaan
Tschüßquote:
Haije wahquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:55 schreef covie het volgende:
jajajajajajaaaaaaaaaaaa!
Fijn weekend allemaal en oet maandag! [afbeelding]
daaaaaaaaaaaaagquote:
quote:
fijn weekend.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:55 schreef covie het volgende:
jajajajajajaaaaaaaaaaaa!
Fijn weekend allemaal
jajaquote:en oet maandag! [afbeelding]
administratie is weer bijgewerkt, soepeltjesquote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:05 schreef Martijn85 het volgende:
Nog 56 min
Ben ff creditnota's printen ofzo
Zo, ook weer geregeldquote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
administratie is weer bijgewerkt, soepeltjes
Dadelijk nog even werkoverdracht schrijven
Jij welquote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zo, ook weer geregeld
Ben weer klaar met m'n werk, nog effe de tijd uitzitten tot half 6
Ik dacht dat ik het zuur had, met m'n half 6, itt de meesten hier, die om 17:00 gerechtigd mogen stoppen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:18 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Jij wel
Ga zo ff die creditnota's sorteren en ff verspreiden onder het volk hier
En dan nog wachten tot 6 uur
Er is niemand echt aanwezig op msn.quote:
ja, ok, ik om half 9.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:23 schreef Martijn85 het volgende:
Ja het is opeens wel erg stil hier.
Ik begin ook pas om 9 uur dus dat scheelt ook wel
Heb je die ene Oakley besteld jonge? Wanneer komt 'ie ongeveer?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:09 schreef eer-ik het volgende:
oeh, met m'n nieuwe, tijdelijke, zonnebrilletje ziet alles er een stuk soepeler uit
Collegaquote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:33 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Heb je die ene Oakley besteld jonge? Wanneer komt 'ie ongeveer?
Ja ik voelde me de ganse dag een beetje gaar, maar ik heb het overleefdquote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Collega
Ik las dat je wel redelijk je bed uit kon?
Beetje gaar maar verder ok?
Nu al zelfsquote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
fijn weekend.
[..]
jaja
Je komt hier vanzelf wel in het weekend ook nog effe spieken
Dan kan je ff lekker bijkomenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:12 schreef Kuukske het volgende:
Wat een rust hier.
Goed bezig.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:21 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja ik voelde me de ganse dag een beetje gaar, maar ik heb het overleefd
Jij lekker gewerkt collega?
Dan kun je optimaal van je zaterdag gebruik maken als je niet gaat slapenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Goed bezig.
Ik moet nog werken joh! Nachtdienst vandaag weer. Dus vanavond om 23:00 begin ik, en morgenvroeg om 8:15 ben ik klaar![]()
Whehe. Ik slaap de ochtend watquote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:56 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dan kun je optimaal van je zaterdag gebruik maken als je niet gaat slapen
Waar precies werkte jij nu ook weer?
Bahbah. Erg vervelendquote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:57 schreef Muck het volgende:
jezus wat een dag
Ik zou om half 12 de bus pakken om naar Arnhem te gaan, maar rond een uur of 10 kwam mijn moeder thuis, helemaal bleek, en bezweet, met de boodschap dat ze niet zo lekker was... Ontzettende pijn in haarrug, koortspieken, heel benauwd... Heel vreemd allemaal! Mijn moeder dacht dat ze misschien een nierbekken ontsteking had (dat heeft ze wel vaker gehad) maar de pijn werd wel heel erg.
Even de dokter gebeld, en na 3 keer uitleggen wat er aan de hand was, mochten we met god's gratie om 10 over half 11 langskomen.
Wij dus met de auto naar de praktijk, waar we nog zeker een half uur hebben zitten wachten.
Op een gegeven moment mocht mijn moeder naar binnen. Na 20 minuten (!) kwam ze eindelijk naar buiten. Lijkbleek. Met de boodschap dat we naar het ziekenhuis moeten omdat ze misschien een longembolie had!
We zijn eerst even langs huis gereden om wat papieren op te halen en mijn broer in te lichten. Mijn vader was op zijn werk en was waarschijnlijk net bezig met een klant en nam zijn telefoon niet op.
ik ben dus als een malle naar Utrecht gereden met mijn moeder.
Na heeeeeel veel onderzoeken (bloedonderzoek, hartfilmpje, longfoto's, een scan...) konden ze nog steeds niets vinden
mijn vader was inmiddels gebeld door mijn broer en die was ook naar het ziekenhuis gekomen.
nu is mijn moeder dus weer thuis, met alleen maar pijnstillers, waarvan ze er 3 op een dag mag![]()
van inpakken voor de verhuizing is vandaag dus bar weinig gekomen...
Ik kan nu verder vrij wienig voor haar doen, dus ik ga zo naar Lars toe...
Nergens uit, ik vraag het alleen maar?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:12 schreef Kuukske het volgende:
Waar maak je dat uit op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |