aanstelsnolquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:14 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
N: Carlos ik tril helemaal.
C: ja moet je ff eten.
N: ik tril helemaal.
huilt ze nog niet?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:14 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
N: Carlos ik tril helemaal.
C: ja moet je ff eten.
N: ik tril helemaal.
ze wist ook niet meer wanneer ze voor het laatst haar haar gewassen had...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:22 schreef beequeen het volgende:
En weer pakt Nada geen douche. Wat zal het daar stinken zeg.![]()
vond ik ook heel raar ja..quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:25 schreef milk-shake het volgende:
[..]
ze wist ook niet meer wanneer ze voor het laatst haar haar gewassen had...![]()
Ook een geheugen van 10 seconden en niet langer.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:25 schreef milk-shake het volgende:
[..]
ze wist ook niet meer wanneer ze voor het laatst haar haar gewassen had...![]()
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:19 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
dennis:
je bent zo ongelooflijk zacht en lief en dan in combinatie met dat babystemmetje...
hahahaha
moet ze ook s wat in dr mond steken ipv dat gelul over niksquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:26 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Snollen gaan weer Sushi eten, Amanda heeft vandaag al Sushi gegeten.
N: ik tril helemaal voor de 30e keer, ik wordt er helemaal gek van roept ze.
De Knorr Wereldgerechten moeten nog binnenkomen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:30 schreef milk-shake het volgende:
weten ze al wie er vanavond gaat koken, nu de kok naar huis is![]()
Ik denk dat ze stiekem ook wel blij zijn dat ze verlost zijn van dat loeder.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:29 schreef Liess het volgende:
Hebben ze Natas al een keer genoemd vandaag btw? Dat ze der zo missen?:')
oefff ik maakte me al zorgenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:32 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
brian gaat zalm en garnalen maken...
Idd... het is net alsof het eeuwige gevaar nu weg is... en zo zal het voor een aantal mensen ook voelen, Natasia kon echt om niets uit haar vel springen (ook tegen Amanda)quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:35 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Je ruikt gewoon opluchting bij de bewoners dat ze eindelijk weg is. Allemaal krokodillen tranen gisteren dus.
Enig idee waaron je ava moeilijk doet of ligt het aan mij?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:41 schreef Leandra het volgende:
Amanda wil drie dochters en die noemt ze Chelsea, Shelby en Demi.
Moet je ze niet met Brian krijgen Amanda... ik ben er van overtuigd dat die zonen op de wereld zet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |