quote:Op vrijdag 27 juli 2007 02:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat the fuck is het probleem met whiskey in een theeglas![]()
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 02:27 schreef Veulen het volgende:
ja
gaan we ff roddelen over eendquote:
Over eend?quote:
Cool .... Tada !!! (dankquote:
Ach dat plakt alleen maarquote:Op vrijdag 27 juli 2007 02:32 schreef Veulen het volgende:
[..]
Over eend?
Beter van niet, straks komt ie er achter en dan kan ik fluiten naar me Russische borstmassage.
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 02:32 schreef Veulen het volgende:
[..]
Over eend?
Beter van niet, straks komt ie er achter en dan kan ik fluiten naar me Russische borstmassage.
quote:
Das mooi dan hoeft veulen geen gel en styletang te gebruiken voor haar kapselquote:
heb je soms moeilijke 'stoelgang'quote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 02:41 schreef Soury het volgende:
Das mooi dan hoeft veulen geen gel en styletang te gebruiken voor haar kapsel
Hee Disana... Niet zeiken als ik een kat zie zijn mijn uren ook geteldquote:Op vrijdag 27 juli 2007 02:40 schreef Disana het volgende:
Ik durf niet meer naar bed:
http://www.nrc.nl/wetensc(...)f_de_dood_langs_komt
Volgens mij heeft die kat gewoon de vogelgriep ofzoquote:Op vrijdag 27 juli 2007 02:40 schreef Disana het volgende:
Ik durf niet meer naar bed:
http://www.nrc.nl/wetensc(...)f_de_dood_langs_komt
Oh ja, da's waar... even vergetenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 02:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Hee Disana... Niet zeiken als ik een kat zie zijn mijn uren ook geteld![]()
Ik heb die gave ook.. Ik ging op mij kat liggen en vier uur later was ie doodquote:Op vrijdag 27 juli 2007 02:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die kat gewoon de vogelgriep ofzo
Maar toch... ik douche nog even voor ik m'n bed in stap... dat ik niet naar een naderende dood ruik of zo...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 02:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die kat gewoon de vogelgriep ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |