quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:47 schreef DavyE het volgende:
We gaan hier weer verder om de dag door te komen
Succes allemaal !![]()
![]()
Geen reet te doen op je werkquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:49 schreef DavyE het volgende:
welk topic bedoel je nou eigenlijk?
Ik kan hem niet vinden![]()
![]()
Ja en dat mensen nog tot 18.00 moeten doorwerkenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:52 schreef Gizmo112 het volgende:
Ook hier is het rustig.
ik gister van 8.30 tot 20.30 dus reken jij maar uit hoeveel uur ik me verveeld hebquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:54 schreef DavyE het volgende:
[..]
Ja en dat mensen nog tot 18.00 moeten doorwerken![]()
ik blond ik dom WTF is ksc?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:55 schreef DavyE het volgende:
[..]
iemand had het over een ksc topic alleen weet ik niet wat hij bedoeld![]()
[KSC Nº 371] SC der Verzakers!!!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:55 schreef DavyE het volgende:
[..]
iemand had het over een ksc topic alleen weet ik niet wat hij bedoeld![]()
Koffie SCquote:
Jezus OMFG ik hoop wel dat je tussendoor wel pauzes hebt gehad en/of wel dik betaald krijgtquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:54 schreef heijnen het volgende:
[..]
ik gister van 8.30 tot 20.30 dus reken jij maar uit hoeveel uur ik me verveeld heb
vervelen valt wel mee sinds me collega me deze link gafquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:03 schreef Stakky het volgende:
zo'n kut baan hebben dat je, je eigen verveeld op je werk. losers :w
beide:Dquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:06 schreef DavyE het volgende:
[..]
Jezus OMFG ik hoop wel dat je tussendoor wel pauzes hebt gehad en/of wel dik betaald krijgt
jij hebt dan weer zo'n kutleven dat je hier op eem zonnig vrijdagmiddag komt reagerenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:03 schreef Stakky het volgende:
zo'n kut baan hebben dat je, je eigen verveeld op je werk. losers :w
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
jij hebt dan weer zo'n kutleven dat je hier op eem zonnig vrijdagmiddag komt reageren
neu was net wakker. zette fok ff aan en gaat zo naar buiten. dus zo'n kutleven heb ik nietquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
jij hebt dan weer zo'n kutleven dat je hier op eem zonnig vrijdagmiddag komt reageren
wat heb je gedaan dan dat je nu pas op bent?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:17 schreef Stakky het volgende:
[..]
neu was net wakker. zette fok ff aan en gaat zo naar buiten. dus zo'n kutleven heb ik niet![]()
echt recepties zijn toch altijd druk of...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:21 schreef Rozevla het volgende:
IK MELD MIJ OOOKKK
Ik zit achter de receptie op me werk en moet de telefoon op nemen, alleen zit ik hier nu al 1.5 uur en er is nog maar 1 telefoontje geweest.
Lekker makkelijk doekoe`s verdienen swa![]()
Fok is altijd leukquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:22 schreef Rozevla het volgende:
Het is zelfs zo erg dat ik maar een fok account ervoor heb aangemaakt![]()
chill ouwe uurtje is lang als je niks te doen hebquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:36 schreef Kreupelhout het volgende:
Heb het druk met net doen alsof ik druk ben
Hier ook nog een uurtje tot het bier ende versnaeperingen
Het is vrijdag middagquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:35 schreef DavyE het volgende:
[..]
echt recepties zijn toch altijd druk of...![]()
chill moet je nog lang doorwerken?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:43 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Het is vrijdag middag
De meeste bedrijven werken hier maar tot 1 uur
En het is ook nog is vakantie tijd
![]()
![]()
Dus ik fok een beetje wat af![]()
ga wat lekker halen ! ben je ff buiten en kun je langzaam teruglopenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
kut, moet nog tot half 6, en verveel me de tering hier ...
vakantie & vrijdag = rustige dag
Leuk zo'n bedrijf dat je moet uitklokken als je naar buiten gaat ...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:48 schreef DavyE het volgende:
[..]
ga wat lekker halen ! ben je ff buiten en kun je langzaam teruglopen![]()
verneuk je ook ff wat lekker wat tijd
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |