wat heb je gedaan dan dat je nu pas op bent?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:17 schreef Stakky het volgende:
[..]
neu was net wakker. zette fok ff aan en gaat zo naar buiten. dus zo'n kutleven heb ik niet![]()
echt recepties zijn toch altijd druk of...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:21 schreef Rozevla het volgende:
IK MELD MIJ OOOKKK
Ik zit achter de receptie op me werk en moet de telefoon op nemen, alleen zit ik hier nu al 1.5 uur en er is nog maar 1 telefoontje geweest.
Lekker makkelijk doekoe`s verdienen swa![]()
Fok is altijd leukquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:22 schreef Rozevla het volgende:
Het is zelfs zo erg dat ik maar een fok account ervoor heb aangemaakt![]()
chill ouwe uurtje is lang als je niks te doen hebquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:36 schreef Kreupelhout het volgende:
Heb het druk met net doen alsof ik druk ben
Hier ook nog een uurtje tot het bier ende versnaeperingen
Het is vrijdag middagquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:35 schreef DavyE het volgende:
[..]
echt recepties zijn toch altijd druk of...![]()
chill moet je nog lang doorwerken?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:43 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Het is vrijdag middag
De meeste bedrijven werken hier maar tot 1 uur
En het is ook nog is vakantie tijd
![]()
![]()
Dus ik fok een beetje wat af![]()
ga wat lekker halen ! ben je ff buiten en kun je langzaam teruglopenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
kut, moet nog tot half 6, en verveel me de tering hier ...
vakantie & vrijdag = rustige dag
Leuk zo'n bedrijf dat je moet uitklokken als je naar buiten gaat ...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:48 schreef DavyE het volgende:
[..]
ga wat lekker halen ! ben je ff buiten en kun je langzaam teruglopen![]()
verneuk je ook ff wat lekker wat tijd
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |