Volop mensen zijn het er mee eens. Ik vraag me af hoeveel mensen de straat op willen gaan voor een algemene wetswijziging in Moord mag!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:29 schreef CasB het volgende:
Kan er geen landelijk protest gestart worden om kenbaar te maken dat niemand het er mee eens is?
Moord is nou net het enige wat dit geval níét is. Mevrouw ging niet de deur uit met het idee: ik ga Ali el B. eens doodmaken.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:25 schreef tonks het volgende:
Moord is moord
moord is moord, of het nou met voorbedachte raden is of nietquote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:36 schreef Frollo het volgende:
[..]
Moord is nou net het enige wat dit geval níét is. Mevrouw ging niet de deur uit met het idee: ik ga Ali el B. eens doodmaken.
Flikker toch op dat uitschot jat toch spullen van haar? Waarschijnlijk doen ze dit al jaren dus ben blij dat tie dood is jammer dat die 2de nog leeft.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:39 schreef werkeend het volgende:
[..]
moord is moord, of het nou met voorbedachte raden is of niet
Jij bent voor de doodstraf op diefstal? Barbaar.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:40 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Flikker toch op dat uitschot jat toch spullen van haar? Waarschijnlijk doen ze dit al jaren dus ben blij dat tie dood is jammer dat die 2de nog leeft.
Als rechtenstudent zou jij toch moeten weten dat dit geen moord isquote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:30 schreef Pool het volgende:
[..]
Volop mensen zijn het er mee eens. Ik vraag me af hoeveel mensen de straat op willen gaan voor een algemene wetswijziging in Moord mag!
Alleen mensen die niet verder kijken dan hun onderbuik zouden de straat op kunnen gaan, maar die zijn meestal te lui om achter gordijnen vandaan te komen voor zoiets.![]()
Nee, maar wel voor het feit dat je alles mag doen om ze te pakken, dus ook aanrijden, en als ze dan dood gaan dan hebben zij pech...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:42 schreef Pool het volgende:
[..]
Jij bent voor de doodstraf op diefstal? Barbaar.![]()
Mensen die hier lopen te zeiken, die moeten maar in Saudi-Arabië gaan wonen ofzo.
Juist het 'voorbedachten rade'-gedeelte maakt het moord. Anders is het doodslag.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:39 schreef werkeend het volgende:
[..]
moord is moord, of het nou met voorbedachte raden is of niet
Wat weet jij z'n woorden goed te verdraaienquote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:42 schreef Pool het volgende:
[..]
Jij bent voor de doodstraf op diefstal? Barbaar.![]()
Mensen die hier lopen te zeiken, die moeten maar in Saudi-Arabië gaan wonen ofzo.
Gevangenisstraf?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:45 schreef Woffel het volgende:
[..]
Wat weet jij z'n woorden goed te verdraaien![]()
![]()
En mensen die stelen moeten maar instaan voor eventuele risico's..
Dat dus.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:42 schreef Urvin het volgende:
Laten we niet vergeten het doden (al dan niet opzettetlijk) van de dief staat in geen verhouding tot de tasjesroof die hij pleegde.
En geld toekrijgt.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:48 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Aangezien hier de dader een moslim betrof wil heel FOK! dat deze vrouw wordt vrijgesproken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |