freud - vrijdag 27 juli 2007 @ 09:09:quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:05 schreef KhaZ het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen![]()
[..]
Had hetzelfde probleem freud =]
<uitleg weg>
Ben ik het nog wel mee eens ook... Op deze manier kan ik er nog wel mee leven. Het wordt een ander verhaal als iedere post wordt afgewisseld met een banner natuurlijk...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:17 schreef ..zapper het volgende:
Waarop ik nog riep: Mwah, ze staan netjes helemaal onderaan. Ik vind dat Danny best een boterham mag verdienen aan Fok, dus so be it.
Ik denk dat de banners (nog) niet subforum specifiek zijn... Op zich geen slecht idee overigens... Advertenties voor de kinderopvang in OUD, lastminutes reclames in TRV etc.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:31 schreef Ynske het volgende:
banners ik begrijp t wel
vind t alleen ronduit ruk dat als de pagina nog niet helemaal geladen is, en jij op je at wilt klikken de pagina net verspringt en je op een pag uitkomt waar je niet wil uitkomen.
wat heeft dat nu met fot te maken
Die Google ads zijn juist altijd content specifiek, door al het geflirt in het SC komen er veel dating ads, en kennelijk heeft er ook iemand over naakt iets gehad ofzoquote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk dat de banners (nog) niet subforum specifiek zijn... Op zich geen slecht idee overigens... Advertenties voor de kinderopvang in OUD, lastminutes reclames in TRV etc.
moet je mij nu eens aangeven van voor die post over dat naakt waar eerder iets over naakt gevallen is.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:37 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Die Google ads zijn juist altijd content specifiek, door al het geflirt in het SC komen er veel dating ads, en kennelijk heeft er ook iemand over naakt iets gehad ofzo.
Fok kan ze wel minder content specifiek maken als ze willen, door de content die zij belangrijk vinden naar Google te targetten, het is best een mooi systeem.
Op de woorden seksualiteit en fotografie denk ik, welke allebei in interface elementen op alle pagina's voorkomenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
moet je mij nu eens aangeven van voor die post over dat naakt waar eerder iets over naakt gevallen is.
ik zou t in dit topic iig niet weten
Daar ligt nog wel een grens ja. Wat mij betreft kan een fipo ad nog net (die heb ik ooit zelf verzonnenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben ik het nog wel mee eens ook... Op deze manier kan ik er nog wel mee leven. Het wordt een ander verhaal als iedere post wordt afgewisseld met een banner natuurlijk...
ach liever rondom t forum. heb toch plaats zat, links en rechtsquote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:49 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Daar ligt nog wel een grens ja. Wat mij betreft kan een fipo ad nog net (die heb ik ooit zelf verzonnendus wat kan ik daar tegenin brengen), maar iedere post of links rechts boven onder enzo niet, maar dat mag ook niet van Google, ze hebben een restrictie in het aantal ads dat je per pagina mag tonen
.
Ik heb de bewuste posts van freud al per PM gemeld aan Danny...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:45 schreef PdeHoog het volgende:
Volgens mij he heeft Danny wel eens mensen gebanned omdat ze banners blockten
<uitleg weg>quote:
Absoluut, heb er met een mini forum van 20-30 gebruikers mee geexperimenteerd en we konden per maand voor net geen 100 euro bier kopen van de adsquote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:54 schreef freud het volgende:
[..]
<uitleg weg>
Klaar
En de inkomsten van Ads kan aardig oplopen
Ik ook van jouquote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb de bewuste posts van freud al per PM gemeld aan Danny...![]()
Damn, net te laat met m'n Nazi smiley aanpassing...quote:
Dierendag voor systeembeheerders? Het moet niet gekker worden...quote:
Je hebt je objectief gehaald?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |