Zie ik hier een advertentie onderaan? Gatver.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:29 schreef Boze_Appel het volgende:
Zow, layout gefixed.
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:52 schreef Autodidact het volgende:
Zie ik hier een advertentie onderaan? Gatver.
Gefixed? Hier is het nog steeds rukquote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:29 schreef Boze_Appel het volgende:
Zow, layout gefixed.
Nog net.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:07 schreef EchtGaaf het volgende:
Kan ik er nog bij? Zulk druk hier.
Niet over de dubbele nationaliteit!quote:VACATURES: PVV-fractie gaat uitbreiden!
vrijdag 27 juli 2007
Om nog slagvaardiger op te treden, gaat de Tweede Kamerfractie van de PVV uitbreiden met nieuwe medewerkers, die zich met enthousiasme willen inzetten voor de PVV-politiek. Wij zoeken kandidaten voor de volgende functies:
- Manager van het fractiebureau.
Voor deze uitdagende baan zoeken wij een energiek persoon op HBO of academisch niveau met leidinggevende kwaliteiten. De functie is tweeledig:
Enerzijds moet er voor worden gezorgd dat de standpunten van de fractie
over allerlei onderwerpen tijdig kunnen worden bepaald.
Anderzijds is betrokkene verantwoordelijk voor het personeelsbeheer, het
beheer van de materiële middelen en voor de financiële administratie van de fractie.
De functie brengt met zich mee dat ook contacten met de fracties van de
andere partijen en met de griffie van de Tweede Kamer moeten worden
onderhouden.
- Communicatiemedewerker.
Hiervoor zoeken wij iemand op HBO of academisch niveau die in staat is om vragen van de pers en het publiek snel te verwerken en te beoordelen en er voor te zorgen dat er heldere antwoorden van de fractie op worden gegeven.
Je moet stevig in je schoenen staan en correct kunnen blijven optreden onder
moeilijke omstandigheden.
Betrokkene zal vrijwel dagelijks samenwerken met alle leden van de fractie en met de beleidsmedewerkers van de fractie.
Goede sociale vaardigheden en goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift zijn absolute vereisten.
- Drie beleidsmedewerkers, te weten voor de volgende portefeuilles:
- Binnenlandse Zaken (nadruk op: politie) en Defensie;
- Vreemdelingen en Immigratie;
- Volksgezondheid en Onderwijs (nadruk op: volksgezondheid).
Onze wensen zijn:
o kandidaten die door opleiding en/of ervaring goed thuis zijn op (een deel van) deze beleidsterreinen;
o goed kunnen analyseren;
o gevoel voor de politiek;
o goede schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid.
Voor alle functies geldt:
o affiniteit met de doelstellingen van de PVV;
o geen 9 tot 5 mentaliteit;
o een goede beloning, in overeenstemming met de zwaarte van de functie;
o 24 verlofdagen per jaar;
o Sollicitaties richten aan: r.deroon@tweedekamer.nl of aan:
PVV-fractie, t.a.v. mr. R. de Roon, Postbus 20018, 2500EA Den Haag.
Dat moet te regelen zijn. Je toegewezen gorilla wil vast ook chauffeur spelen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:48 schreef Reya het volgende:
[..]
Ah, ik zoek nog een baan. Krijg je ook reiskostenvergoeding?
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:48 schreef Reya het volgende:
[..]
Ah, ik zoek nog een baan. Krijg je ook reiskostenvergoeding?
Tof. Standpunten van de PVV bepalen. Lijkt me een luizenbaantje. Ik weet niet hoe je karakter is, maar ik zou wat aan mijn verontwaardiging moeten werken. Je moet een hoop 'schandalig' vinden geloof ik.quote:Enerzijds moet er voor worden gezorgd dat de standpunten van de fractie
over allerlei onderwerpen tijdig kunnen worden bepaald.
Ik ben vast wel geschikter dan Wilders om hun standpunten te bepalen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:55 schreef Autodidact het volgende:
[..]
[..]
Tof. Standpunten van de PVV bepalen. Lijkt me een luizenbaantje. Ik weet niet hoe je karakter is, maar ik zou wat aan mijn verontwaardiging moeten werken. Je moet een hoop 'schandalig' vinden geloof ik.
Dat treft, ik begin altijd met een vijf maar weet door voorkeursbehandeling altijd rond de negen uit te komen.quote:geen 9 tot 5 mentaliteit;
Winny de Jong was ook een aardige prestatie Sidekick.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:08 schreef Sidekick het volgende:
Die organisatie hebben we al geinfiltreerd, zoals we Mat Herben ook binnen de LPF hebben gekregen. Dat duurt niet lang meer voordat we het laten ontploffen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |