Dat is het punt inderdaad.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:20 schreef Gabry het volgende:
Om dit volledig af te schuiven aan Moslims of gelovigen is erg hypocriet. Maar dat maakt het probleem niet minder groot.
Wie zei dat ook alweer, dat we in Nederland ook een soort Fox moesten hebben? Die belabberde columnist?quote:
Half elf tot vier wordt het hier vandaag denk ikquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:53 schreef Monidique het volgende:
Ik heb een vijf tot twee-mentaliteit vandaag.
Boogerd doet aan echte sportquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:34 schreef Gabry het volgende:
Hup Holland hup! Laat de leeuw niet in z'n hempie staan
Hup Holland hup! Trek het beestje geen pantoffels aan
Hup Holland hup! Laat je uit 't veld niet slaan
Want de leeuw op voetbalschoenen, durft de hele wereld aan!
In dit geval zijn het metaforische voetbalschoenen. Het gaat ook om een metaforische leeuw.quote:
Dat hoor je weinig mensen meer beweren tegenwoordigquote:
Oeps.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:39 schreef Boze_Appel het volgende:
Oeps, vergeten Lowlandskaartje te kopen en nu is het uitverkocht.![]()
Ach, dat is de waan van de dag.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:38 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Dat hoor je weinig mensen meer beweren tegenwoordig![]()
Wel een lange dag dan..quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:51 schreef du_ke het volgende:
Ach, dat is de waan van de dag.
Wow, nu al? Ben ik me een partij blij dat ik het zaterdag gekocht hebquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:39 schreef Boze_Appel het volgende:
Oeps, vergeten Lowlandskaartje te kopen en nu is het uitverkocht.![]()
Ik heb een Boris Johnson-mentaliteit.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:51 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik vind het wel wat voor PJO.
Ik was van plan hem vanavond te kopen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:59 schreef Autodidact het volgende:
Wow, nu al? Ben ik me een partij blij dat ik het zaterdag gekocht heb.
psst. ¤175 en hij is van jou
Lijkt me niet moeilijk: pukkelpop.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:00 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik was van plan hem vanavond te kopen.![]()
Nu moet ik iets anders verzinnen om die week te doen.![]()
http://www.latimes.com/ne(...)ul26,1,7432125.storyquote:Rising levels of ozone pollution near the ground are damaging the ability of plants to take up carbon dioxide, reducing their potential to act as a counterbalance to greenhouse gas accumulation, scientists said Wednesday.
(...)
Ozone forms when nitrogen oxides and volatile hydrocarbons meet in the presence of sunlight. The precursors to ozone come primarily from the burning of fossil fuels, although plants also emit carbon compounds that can participate in the reaction.
High in the stratosphere, ozone is beneficial, shielding Earth from harmful radiation. In the lower atmosphere, it functions as a greenhouse gas and is an air pollutant that can make it hard for people to breathe.
Ja, of ik schuif de vakantie een week naar voren en ga naar Sziget.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:01 schreef Autodidact het volgende:
Lijkt me niet moeilijk: pukkelpop.
Keuzes, keuzes. We hebben het maar zwaar he.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:02 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja, of ik schuif de vakantie een week naar voren en ga naar Sziget.
Via internet zouden nog wat kaarten beschikbaar zijn.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:00 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik was van plan hem vanavond te kopen.![]()
Nu moet ik iets anders verzinnen om die week te doen.![]()
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:03 schreef Autodidact het volgende:
Zie ik dat nou goed. 17 minuten voorsprong![]()
Ja, via beep.nl wat 2 seconden na de melding niet meer bereikbaar was en die kaarten binnen 1 minuut op waren, hehe.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:04 schreef du_ke het volgende:
Via internet zouden nog wat kaarten beschikbaar zijn.
Nou, het is mij wat.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:03 schreef Autodidact het volgende:
Keuzes, keuzes. We hebben het maar zwaar he.
Hee M, jij had laatst toch zo'n mooi staatje over de opname van Irakezen in Amerika sinds 9/11?quote:Exodus uit Irak
De exodus van Irakezen die het geweld in hun land ontvluchten, vertegenwoordigt een humanitaire crisis, waarschuwde de Iraakse regering gisteren. De al ruim twee miljoen vluchtelingen vormen een zware belasting voor buurlanden Syrië en Jordanië waar het merendeel is neergestreken.
Volkskrant Buitenland Pagina 5
Het kan toch niet zo zijn dat de jeugd tegenwoordig verstoken raakt van 4 dagen niet slapen, te veel zuipen en blowen, naar ingewanden ruiken en piepende oren en een schorre stem hebben.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:13 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nou, het is mij wat.
Misschien is het een idee dat overheidsverplichte festivals instellen, hoef ik die keuze niet meer te maken.![]()
Ik ben wel nieuwsgierig naar het motief.quote:Internetdate loopt uit op doodslag
ARNHEM - Een internetdate is voor een 50-jarige man uit Kampen fataal afgelopen. De 28-jarige vrouw uit Oosterhout bij Nijmegen met wie hij op 11 juli voor het eerst had afgesproken, stak hem dezelfde dag in haar woning dood. Dat heeft de vrouw na veertien dagen voorarrest bekend, zo heeft het Openbaar Ministerie (OM) in Arnhem vrijdag laten weten. De vrouw is door de raadkamer van de rechtbank in Arnhem voor negentig dagen in voorlopige hechtenis geplaatst.
Jeugdtrauma's; misbruikt door haar vader, broer, oom, neefje en opa.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:36 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Ik ben wel nieuwsgierig naar het motief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |