abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 juli 2007 @ 20:50:03 #226
124107 King_of_Kool
Hail to the King
pi_51897952
quote:
Opnieuw dopinggeval Tour

Plateau-de-Beille, 27 juli. De Ronde van Frankrijk is vandaag opnieuw opgeschrikt door een dopinggeval. De Vlaam Tom Boonen van Quickstep is na afloop van de 14e etappe in Plateau-de-Beille positief bevonden op thiofenethylanine.

De Franse krant La Provence meldde vandaag al aan het einde van de achtiende etappe dat er een renner positief was bevonden. De Franse sportkrant kon op dat moment nog geen naam noemen. Na afloop van de 18e rit kwam de naam van Boonen naar buiten.

De dopingzaak van Boonen volgt 2 dagen na het bekend worden van het verraad van Micheal Rasmussen. De Deen zou hebben gelogen over zijn verblijfsplaats. Rasmussen, klassementsleider kreeg op staande voet ontslag van de Rabobank ploeg.

Manager Patrick Lefevere van Quickstep wilde vandaag nog niet vooruitlopen op eventuele beslissingen naar aanleiding van de positieve controle van Boonen. ,,Ik wil eerst zijn verklaring horen. Daarna nemen we een beslissing over wat we gaan doen.''

Tom Boonen was houder de groene trui, die na de etappe van vandaag een zwart randje heeft gekregen.

De 18e etappe ging van Cahors naar Angoulême en werd gewonnen door de Fransman Casar.
bron: http://www.wiadomosci24.pl/sport/sezonowe/
De ene doodgraver tegen de andere: Ik heb zo'n drukke week gehad, ik heb er 2 moeten laten lopen!
pi_51897997
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 20:50 schreef King_of_Kool het volgende:

[..]

Flikker op man met je hoax.
Everything will be okay in the end.
If it's not okay, it's not the end...
  vrijdag 27 juli 2007 @ 20:52:24 #228
124107 King_of_Kool
Hail to the King
pi_51898020
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 20:51 schreef Cootz het volgende:

[..]

Flikker op man met je hoax.
is geen hoax, l'equipe heeft het ondertussen bevestigd
De ene doodgraver tegen de andere: Ik heb zo'n drukke week gehad, ik heb er 2 moeten laten lopen!
  vrijdag 27 juli 2007 @ 20:53:14 #229
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_51898039
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 20:52 schreef King_of_Kool het volgende:

[..]

Ik zie niks, linkje?
sig verwijderd door FA
  vrijdag 27 juli 2007 @ 20:56:06 #230
175900 Lann555
Spider Jerusalem
pi_51898104
quote:

[..]

fake
I hate it here
pi_51898110
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 20:52 schreef King_of_Kool het volgende:

[..]

Geen hoax?? Dan wil ik:
a) een directe link naar dat artikel op die Poolse site
b) een directe link naar dat bericht van l'equipe

En ga nou alsjeblieft even buiten spelen.
pi_51898132
uiteraard heeft hij dat zelf allemaal getypt. Dikke vette hoax. Belgen zitten nooit aan de dope!
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_51898189
Trouwens die foto's van rasmussen

People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_51898230
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 20:42 schreef Dos37 het volgende:

[..]

idd hij zag er niet goed uit.

De beste man is een zenuw inzinking nabij.
Waren er ergens beelden?
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  vrijdag 27 juli 2007 @ 21:00:53 #235
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_51898243
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 21:00 schreef Longmen het volgende:

[..]

Waren er ergens beelden?
Einde van het Tourjournaal.
sig verwijderd door FA
pi_51898272
Ah heb ik niet gezien. Zie ze nog wel n keer denk ik...
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  vrijdag 27 juli 2007 @ 21:02:34 #237
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_51898288
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 12:11 schreef Ericr het volgende:

[..]

Dan krijg je weer de kwestie dat zijn vrouw of familie zo'n pincard gebruikt kunnen hebben.

Eigenlijk moet er toch ander bewijs komen dan alleen een getuigenverklaring dat Rasmussen echt in Italie was. Nu wordt iemand schuldig geacht zonder overtuigend bewijs, althans zo lijkt het.

Rasmussen moet nu zijn onschuld bewijzen zonder onomstotelijk zijn schuld vaststaat. Hoop dat Rabo iets meer heeft dan de woorden van Cassani.
Volgens de rooy heeft hij bekend, dat lijkt me voldoende.

maar ik heb het gevoel dat er iets anders speelt. Dat een recorderd warning en deze eenzelfde zaak zijn ofzo.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_51898368
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 21:02 schreef One_of_the_few het volgende:

maar ik heb het gevoel dat er iets anders speelt. Dat een recorderd warning en deze eenzelfde zaak zijn ofzo.
Ik heb je toch vannacht al uitgelegd dat dat niet kan
pi_51898725
quote:

[..]

je hebt de datums en de namen verwisseld.

Dit was het stukje moreni
pi_51898784
ik weet niet of het al ergens gemeld is maar de ARD meldde dat De Rooij opstapt bij Rabo na de Tour
  vrijdag 27 juli 2007 @ 21:23:08 #241
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_51898794
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 21:05 schreef Cootz het volgende:

[..]

Ik heb je toch vannacht al uitgelegd dat dat niet kan
Dat weet ik.

Maar ergens heb ik het gevoel dat er iets niet klopt. Dat de rooy op zijn bek gaat.

Breukink was niet eens ingeligd bijvoorbeeld, raar hoor.

Er zijn voor mij teveel onduidelijkheden.

En voor dopinggebruik kan je hem niet beschuldigen overigens, zoals anderen dan wij hier wel eens doen.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  vrijdag 27 juli 2007 @ 21:24:22 #242
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_51898814
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 21:22 schreef Bartoli het volgende:
ik weet niet of het al ergens gemeld is maar de ARD meldde dat De Rooij opstapt bij Rabo na de Tour
blijkbaar geluisterd naar de journalist bij nova die stelde dat de managing van ploegen als eerste door managers gedaan moesten worden en dan met een wielergevoel erbij. Het technische kon dan best door mensne ala breukink, dekker gedaan worden.
And that is the news.''
pi_51898888
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 21:02 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Volgens de rooy heeft hij bekend, dat lijkt me voldoende.

Hoe kan het dan dat hij zelf ontkend?

En waarom voelen de renners zich niet bedonderd, Boogerd nam het zelfs voor hem op.
Nou ik zou me toch behoorlijk bedonderd voelen, als ik me de klere heb gereden voor de man die later zegt dat hij de boel besodemieterd heeft.

Ik zeg niet dat hij het niet heeft gedaan, maar ik blijf het een rare zaak vinden!
Dit bericht is automatisch gegenereerd. U kunt hierop niet reageren.
  vrijdag 27 juli 2007 @ 21:28:54 #244
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_51898911
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 11:17 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

wat is die rasmussen toch een vuile pinokkio op een fietsje zeg
ah, we hebben iemand met bewijzen?

Of pas je nu het recht van een bananenrepubliek toe?
And that is the news.''
  vrijdag 27 juli 2007 @ 21:29:08 #245
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_51898918
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 20:18 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik ken genoeg mensen die zeer perfectionistisch zijn en toch administratief een bende zijn. Je kunt ergens pietje precies in zijn, wil niet zeggen dat je dat overal in bent. Genialiteit komt vaak in gebreke.
er is niks geniaal aan die man
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
pi_51898961
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 21:29 schreef misteriks het volgende:

[..]

er is niks geniaal aan die man
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
pi_51898982
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 21:27 schreef Mr_Memory het volgende:

[..]

En waarom voelen de renners zich niet bedonderd, Boogerd nam het zelfs voor hem op.
Nou ik zou me toch behoorlijk bedonderd voelen, als ik me de klere heb gereden voor de man die later zegt dat hij de boel besodemieterd heeft.

Ik zeg niet dat hij het niet heeft gedaan, maar ik blijf het een rare zaak vinden!
Precies, als ik me helemaal lek had gefietst voor iemand die er dan wordt uitgezet vanwege diegene zijn fouten zou ik me best bedonderd voelen.
  vrijdag 27 juli 2007 @ 21:33:15 #248
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_51899011
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 21:27 schreef Mr_Memory het volgende:

[..]

Dat ontkennen begrijp ikm dan ook niet. als hij bekend heeft volgende de rooy en hij zegt nu van niet. En dus liegt er iemand, in een zaak die over liegen gaat. tja, ironischer moet het niet worden.
Ik veroordeel rasmussen niet en verdedig hem ook niet.

Ik vind het alleen vreemd dat er niemand harde bewijzen levert en dat ondertussen iedereen rasmussen voor alles en nog wat uitmaakt. Hoezo feiten, hoezo rechtspraak. Onschuld tot je bewezen positief bent is er niet meer bij.
sommigen vinden dat hij zich wel erg vaak vergist heeft. Terwijl volgens de oud uci voorzitter er veel en veel meer renners zijn die hetzelfde hebben als rasmussen. zijn die ook allemaal verdacht? Nee, op rasmussen is het lekker makkelijk schieten nu. Lekker van de ironische tekens enzo. Maar rasmussen is de wereldwijde man voor de spot geworden. nou nou, wat hebben 'wij' recht weer in een hoog aandeel.
Fik hem af als het bewezen is, niet nu.
And that is the news.''
pi_51899419
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 21:33 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Dat ontkennen begrijp ikm dan ook niet. als hij bekend heeft volgende de rooy en hij zegt nu van niet. En dus liegt er iemand, in een zaak die over liegen gaat. tja, ironischer moet het niet worden.
Ik veroordeel rasmussen niet en verdedig hem ook niet.

Ik vind het alleen vreemd dat er niemand harde bewijzen levert en dat ondertussen iedereen rasmussen voor alles en nog wat uitmaakt. Hoezo feiten, hoezo rechtspraak. Onschuld tot je bewezen positief bent is er niet meer bij.
sommigen vinden dat hij zich wel erg vaak vergist heeft. Terwijl volgens de oud uci voorzitter er veel en veel meer renners zijn die hetzelfde hebben als rasmussen. zijn die ook allemaal verdacht? Nee, op rasmussen is het lekker makkelijk schieten nu. Lekker van de ironische tekens enzo. Maar rasmussen is de wereldwijde man voor de spot geworden. nou nou, wat hebben 'wij' recht weer in een hoog aandeel.
Fik hem af als het bewezen is, niet nu.
Hier kan ik me wel invinden.

Hier een paar speculaties van mijn kant.

De druk van de ASO wordt zo hoog opgevoerd bij De Rooy dat hij kan kiezen:
- Als hij het niet doet de ASO het met consequentie dat de hele ploeg word uitgesloten, en ook niet meer welkom is bij andere ASO evenementen, nu en in de toekomst niet.
- Hij neemt zelf Rasmussen uit de tour, en de rest van de ploeg mag wel verder rijden en is verzekerd van tour deelname volgend jaar.

De Rooy neemt contact op met de Rabo bank, die instemt met uitsluiting, immers een ploeg zonder tour is niets.
De Rooy verteld het Rasmussen, Rasmussen gaat hiet niet mee akoord, en de Rooy ontslaat hem.
Een puur zakelijke beslissing daarom wordt Breuking en Dekker niet op de hoogte gesteld.

Nogmaals pure speculatie van mijn kant, maar het lijkt me best redelijk.
Dit bericht is automatisch gegenereerd. U kunt hierop niet reageren.
  vrijdag 27 juli 2007 @ 21:52:45 #250
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_51899495
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 21:50 schreef Mr_Memory het volgende:

[..]

Hier kan ik me wel invinden.

Hier een paar speculaties van mijn kant.

De druk van de ASO wordt zo hoog opgevoerd bij De Rooy dat hij kan kiezen:
- Als hij het niet doet de ASO het met consequentie dat de hele ploeg word uitgesloten, en ook niet meer welkom is bij andere ASO evenementen, nu en in de toekomst niet.
- Hij neemt zelf Rasmussen uit de tour, en de rest van de ploeg mag wel verder rijden en is verzekerd van tour deelname volgend jaar.

De Rooy neemt contact op met de Rabo bank, die instemt met uitsluiting, immers een ploeg zonder tour is niets.
De Rooy verteld het Rasmussen, Rasmussen gaat hiet niet mee akoord, en de Rooy ontslaat hem.
Een puur zakelijke beslissing daarom wordt Breuking en Dekker niet op de hoogte gesteld.

Nogmaals pure speculatie van mijn kant, maar het lijkt me best redelijk.
als je gelijk hebt had de rooy hem gelijk voor afpersing moeten aanklagen. Prudhomme wel te verstaan
Als hij het hard en volgens de grote mensen regels wil spelen,prima. Maar dan kan je het terugverwachten. Ik had me die eis nooit laten stellen.
And that is the news.''
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')